Komentáře
Nalezeno 173 záznamů
17.3.2011 | Článek | Bylo by príma, kdyby si pan autor článku,předem zjisti kolik "českejch a moravskejch" kluků(mimo Petra V.) se na evropu chystá(je přihlášeno) a v článku o tom bylo pár řádků. |
24.11.2010 | Článek | Zdůrazňuji větu:"..při správné ůdržbě a náplních!!!" hovg! |
24.11.2010 | Článek | Belgarda+PetrTM docela mě zajímá o jakých CRFkách píšete? Nebo máte info jadna paní po... Motorky stavím a ladím 30let, posledních pár let provozuji několil CRF450 v top naladění, evidentně to jsou v ČR nejvýkonější 450!(piloti:Boček, Janoušek, Říhák, Blaha...) a při správné údržbě a náplních, spolehlivost limitně atakuje 100%!!! |
27.7.2010 | Článek | A aby je nepřekvapil jeden "českej kluk"!!! |
16.2.2010 | Článek | No tvoje Brno 2,21 to už moc "želví" není . Ja už přesídlil(i pracovně) do N.J. tak jsi zván na kafe a zaspomináme, V-MAX aj... Rád Tě uvidím. |
16.2.2010 | Článek | Zdarec,mám v šuplíku pár triček od Romana, to první má 15let,Roman se na mně vlastně učil a postupně přimalovával trika jak jsem měnil mota. Je to i kásné album spomínek a i prví triko je stále O.K. DÍÍÍK!!! |
17.6.2019 | Video | Honzis, suprový popis a hodnocení ... prostě jak to je, objektivní a bez "JAWA" sentimentu Za mně, pro mnoho lidí, za 110t, fajn motorka s kouskem styly... jen se nesmí moc pitvat to Made-in... +3 |
30.5.2019 | Video | Vláďo dík, test a popis dokonalý, všeobsahující a musím souhlasit, že KTM opravdu odstartovala novou třídu motocyklů, jak uvádíš "rallye-bike" Ovladatelnost v off je fantastická i s kufrem+stan+spacák za prdelí... Mám najeto na eRku 4t a prááávě jsem se vrááátil, nikoliv z hradu ale z řádně zmoklé off Bosny. Ta motorka je opravdu úžasná Z "nedostatků" musím souhlasit s opravdu malými písmeny na display, byť dokonale ostrý, ale některé údaje jsou pro člověka mého věku (s vetchým zrakem) obtížně čitelné, zbytečně to odvádí pozornost a je to snad i nebezpečné... klidně míň údajů (třeba datum, za jízdy obvykle nepotřebuju...) a větší písmo! Co mě ještě nesedělo, tak poměrně hladké a tvrdé hefty, které "šly" rovnou a společně s montáží vysokých řídítek, jsem nasadil, rallyové pěnovky. Mám 190+ a extra dlouhé nohy, místa je dost, ale zalomení kolen je opravdu velké (což až tak nevadí, jsem zvyklý ze silničáků) ale celodenní přechody ze sedu do stupaček jsou řádnou rozcvičkou ... v řešení je vyšší sedadlo a nižší stupačky Vláďo, prosím, neměl některý testovací bike, krom, na videu viditelného příplatkového akrapa a stupaček i vyšší rallyové sedadlo z PowerParts? a pokud ano, není to už moc úzké a tvrdé na celodenní cestování? Děkuji. |