PROFIL UŽIVATELE

l333v

Offline: 4.5.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 33
Město: Příbor
Lokalita: Nový Jičín Mo...
Založil témat: 6x
Napsal příspěvků: 88x
Body komentářů: 7 / 7
ID uživatele: 86574
Registrace: 2.2.2009
ICQ:346712144

Adresa profilu:http://l333v.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 88 záznamů

5.6.2023 Článek Tak nejak lepe bych to nenapsal, proste rozpoctovka at neohrozi afriku, tak ze stejne kdo chce vic teren stejne zase sahne po tenerce a nebo ktm
19.1.2023 Článek Opravdu se drzte motorek, nechceme tu kola ani auta na to jsou jine weby. drzte se motorek a pokud neni o cem psat nebo co testovat tak udelejte nejaky novy clanek treba o starych motorkach z dob kdy byly motorky jeste motorkama s karburatory apod....
7.1.2022 Článek Ja uz take ne, jsem bohuzel vylecen i kdyz to byl splneny sen :)
23.11.2021 Článek To adv 350 strasne chybelo v nasem segmentu skutru, myslim si ze na nase silnice kdyz se bude clovek rozhodovat mezi forzou 350 a adv 350 tak asi zvitezi adv. Ale jsem vazne zvedav na jizdni vlastnosti a jak se na tom bude jezdit, co se tyce hondy hornet no to uz zalezi mel jsem model 2007 ve zlate barve a rad na nej vzpominam :)
+1 
7.11.2021 Deník Je to hezke a ta bila ji slusi take :)
12.5.2021 Deník Jop uz od hodne lidi jsem slysel ze afriku NE byl jsem se skutrem na servisu a dojel tam typek s afrikou 2021 a rikal ze je z toho nestastny ze hlavne podvozek nahovno a ze by si to uz nekoupil. Proto me zajima co je tak moc spatne? ja ji testoval 2 dny jako neni to spatna motorka ale tez bych si ji nekoupil par veci me na tom proste vadilo.
29.3.2021 Článek Super video a dobra motorka! Yamaze se proste povedlo postavit masinu za rozumny peniz, ktera funguje ve vsech smerech a proto smekam kloboucek! PS: Nejlepsi hlaska byla "Ja to vedel dopici!"
28.3.2021 Článek To netusim zatim jsem osobne nikoho nepotkal ani na skutr srazu :)
18.1.2021 Článek Ja si pamatuji jak xadv poprve predstavily na motosalonu v Brne, kde jsme s brachou rikali toto je presne co hledame k motorce neco do mesta a navic muze clovek obcas jezdit nekde nejakou lesni cestu nebo polni sotolinu. Hadaly jsme cenu od 170-230 000kc no a pak honda oficialne uvedla cenu 299 990kc a bylo po snu :D protoze v te dobe si clovek 30K priplatil a mel Hondu africu twin zakladni verzi tedy plnohodnotny adventure a ne jen skutr s vyssimi zdvihy :)
Kazdopadne tento novejsi model se mi libi hodne na tom zapracovaly, ale stale u "skutru" neprekousnu retez proc? tam ma byt remen jak vsechny H-D aby to bylo co nejvic univerzalni a bezudrzbovy, kdyz se jedna o "skutr" jinak asi fajn svezeni skoda jen ze se v podstate nikde nedal ani pujcit
+1 
16.11.2020 Článek Jedinej asi nejsi cumak jeste jde ale celkove nadrz vypada jak osli usi
16.11.2020 Článek Jo no nechtel jsem to tu psat ale neco podobneho ma i H-D "nic neřeš prostě jezdi" me vytaci :D
16.11.2020 Článek Ten motor asi bude urcite lepsi jak 790ccm verim tomu bohuzel problemem techto testu je to ze tyto motorky testuji lidi co jsou profici viz Vlada a tem i kdyz date prkno tak na tom proste pojedou famozne ale obycejni lidi to spise neoceni asi jako ja moje zkusenost s letosim 2denim testem ktm 790 adventure R byla spise ambivalentni a mozna az k tomu ze ktm je nejhorsi adventure bike.
-motorka je orientovaná z 95 % na silnici. Bohužel si ale většina novinářů a recenzentů z pohledu na drátovou 21čku myslí, že to je offroad. není no.
-tlumič super tvrdej. Pokud není v zátěži při akceleraci motorka poskakuje a přenáší rázy i do předních vidlic. Co je ale bomba, pokud vjedeš na větší retardér v rychlosti 50-60 km/h vyskočíš ze sedla asi tak 70 cm vysoko.
-přední vidle je zase pro změnu příliš měkká. mě to teda celkem vyhovuje, ale ostřejším jezdcům to možná bude málo
-v terénu zadek skáče jak debil, na jakymkoli hrbolu letí zadní kolo do vzduchu a motorka je v tom divnym úhlu, kdy přední kolo jede a zadní honíte ve vzduchu. předek je pak hodně měkej a bouchne na dorazy.
-motor je zábavnej to jo. není na něm znát žádná hmota klikovky, rychle se vytáčí, má silnej střed, ale že by to byl až takovej klenot? zvukově nic moc. nastartovaný to zní jako třesoucí se krabice s legem
-Quickshifter super
-zatáčky když je super povrch a jede se kudla, a snažíte se za řidítky, tak nádhera
-sedačka důvod proč to je tak nepohodlný jedine koupit jinou?
-brzdy jsou fajn, určitě nadprůměr
-ochrana před větrem je obstojná, ale pri 100km/h me zacala vibrovat helma i po zvyseni origo plexi
-reakce na plyn je příjemná, nijak to neškube a hezky se to přesně dávkuje
-Nádrže a těžiště asi fajn, ale nějak jsem to nízké těžitě nevnímal
-navigace v základu tahaná z mobilu přes bluetooth je fajn a pohodlnější než na africe apod navic podsvicena tlacitka fajn
-nadrz ukazuje stale plnou a az je palivo nekde uprostred najednou zacne ukazovat pulku a rychle to mizi do rezervy proc?
No a potom uz tu jsou jen ty videa na youtube kde se ktm proste jen sype a jsou s ni problemy, na druhou stranu jsou lidi co s tim litaji nehorazny peklo a maji nalitano stovky tisic a nic jsou spokojeni. tak ze asi tak
PS: text byl upraven na zaklade testu od Jindry s verzi S samozrejme, ale totez nam delala i verze R v nekterych vecech jsme se shodli proto je to v podstate stejne nebo upravene.
+4 -4
28.10.2020 Článek Ten vyfuk se fakt nepovedl co to ma byt? nejaka bakule s dirkou dole?! Predni svetlo nooo asi jooo ale tez nic moc, predchozi model je hezci
6.10.2020 Článek Mel jsem Irona 883 a ten motor je fantasticky nechapu EU ze stale tlaci na nejake emisni a hlukove normy HD nikdy nebude mit mene jak 95 decibel a euro 5 no nevim a co az bude euro 8? Kazdopadne toto je nejvetsi ztrata protoze tyto modely byli vstupenkou do HD nikdo si nekoupi hned prvniho HD Ultra glide clasic
-1
10.9.2020 Článek Mám z toho ambivalentní pocity
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

TOPlist