renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

kerut

Offline: 1.9.2022 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 43
Město: Praha
Lokalita: Praha
Poděkoval: 2x
Pomohl: 110x
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 11938x
Body komentářů: 51 / 64
ID uživatele: 84095
Registrace: 18.12.2008

Adresa profilu:http://kerut.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 248 záznamů

30.9.2019 Článek no nerad vam do toho remcani kibicuju, ale bacha aby to behem par let nemelo lepsi parametry jak ten trial nebo to enduro, ze.. ja myslim ze napr. tohle jako ochutnavka docela staci - https://youtu.be/SiiNORLzA18

ale samozrejme ze sportovni motorky z devadesatek budou vzdycky sportovni motorky z devadesatek.. i kdyby nas meli (a budou) predjizdet (nebo predletavat) elektrostroje
19.9.2019 Článek akula> ...a oba uplne zapominate ze kazdej motor ma jinej prubeh, neco vic konkavni, neco min konkavni... akcelerace je nerovnomerna a cokoliv skutecne "pocitat" lze pouze integraci momentu pres ten prubeh v otackach... ale to je fuk
19.9.2019 Článek Eagleking> ad elektromotor.. no celkem jednoduse, protoze tam tece proud jako krava
moment je velikej ale otacky nulovy, takze vykon na zadnim kole jak sam uhadnes taky nulovej, ovsem prikon opet umernej tomu proudu... ta fyzika je samy kouzlo a zahada
18.9.2019 Článek Eagleking> no pokud bude mit ten moment konstantni v celym spektru, tak urcite

uvadenej moment (obecne u vsech motoru) je maximalni, v nejakejch konkretnich otackach, bez prubehu v otackach z nej nejde spocitat naprosto nic..

Jinak kompresor konecne to nekoho napadlo.. byt se zpozdenim asi 70let.. :D
12.9.2019 Článek motory na duhu ktery nemaj vykon, platebni karty kterejma se neda platit, ja navrhuju tu posranou Brusel komplet defenestrovat... uz je fakt na case..
+1 
12.9.2019 Článek Yellec> jenze to je "dlouhodoby" pretizeni, von brzdí desítky metrů.. to v grafu jsou zákmity s amplitudou třeba milimetr nebo míň.. F=m*a , samotnej akcelerometr ma strasne maly m takze sebou v prvnim okamziku narazu skubne s obrovskym zrychlenim, ale ve chvili kdy uz sebou skubne i to lidsky telo na kterem je ta vesta s akelerometry oblecena, zrychleni se prudce snizi..

ten princip je dobre videt napr. na zpomalenych zaberech kdyz dostane boxer ranu, ty obrovsky gecka jsou ty vlnky co mu bezi po tvari kdyz dela "mikimauze" ale cela hlava se mu pohne dozadu mnohem pomaleji (no, i tak to mnohdy staci na "vypnuti systemu" :D)
11.9.2019 Článek ..hlavne tam muze byt i ruznej sum primo z akcelerometru. Otazka je jak je to predtim nebo spis potom filtrovany, resp. z jake casti procesu jsou ta data vytazena.. rekl bych ze jsou to syrova data primo z prevodniku (kdyz neco vibruje muzou se tam namerit akcelerace v desitkach g, ale s pro coveka zanedbatelnou amplitudou.. proste ty chipy jsou radove citlivejsi a rychlejsi nez nase vnimani, a zaznamenaji i to co nam v pohode zatlumi kuze a pokozni tuk ) ja to v akcelerometrickejch aplikacich integruju, vzorkuju v pomerne vysoky freq. a prumeruju v nejaky rozumnejsi (po 10ms napr.)

jinak chvalim zajimavej clanek
7.9.2019 Článek docela zajimavy netradicni uchyceni kotouce, ale zajimalo by me v cem je to (pripadne) konstrukcne vyhodny ? sice vetsi polomer ale zas vetsi hmotnost, snad jedine ze se nezasira trmen protoze obrzdenej material lita odst. silou smerem k rafku..
28.8.2019 Článek "Jinak poskládaná je samozřejmě převodovka s poměry optimalizovanými..." tomu uplne nerozumim,.. kdyz je v tom moto2 engine, tak by mela bejt komplet "vyndavaci a zastamdaci", s moznosti si ji z nejaky racing-kit sady kolecek poskladat dle libosti snad ne ?
28.8.2019 Článek Komik - toz ropa se taky tezi v obrovskem mnozstvi, ten benzin se z ni taky musi destilovat, aditivovat, a hlavne dopravovat.. ono to ve finale o tolik vetsi hruza s baterkama asi nebude, ...nicmene pevny napajeni (trolej) je v tomhle ve vsech smerech proste best of

DVI - jasny, aktivni brzdeni jsem (kousek pod tebou) celkem schvalne nepsal, to se hodi spis pro segway kdyz balancuje s vysokym tezistem atp. u motorky si takovou brzdnou silu nedovedu moc predstavit, myslim ze i to rekuperativni by bylo co do zpomaleni az az, kdyby bylo skrz co ten proud hnat...
kondik samozrejme super napad (vsak to LMP pouzivaji) , ale zas jen a jen na ty zavody, kratka brzda, kratkej plyn, a furt dokola... pro provoz jaskozto dopravniho prostredku je rekuperace takovy plivnuti do more, mozna jeste u vlaku kterej je tezkej, a i tam je to co do nakladu na energii spis symbolickej prispevek

Ivan - jo, jo, a taky rakety co se umej vratit na zem v celku napr.
26.8.2019 Článek tak vyzkratovanej elektromotor s perm. mag. v nulovejch otackach celkem drzi, to ne ze ne, ale i tak predpokladam ze tohle "brzdeni" bude spis jako drobnej rekuperacni prispevek zpet do akumulatoru. Resp. jako brzdit by se tim i dalo, ale problem je kam s tim proudem, okamzita ztrata energe pri brzdeni bude vetsi nez spotreba pri akceleraci.. takze co nepobere baterka budou muset stejne odbrzdit kotouce na teplo... (nebo nejakej chladic, jasny, ale to je zbytecne komplikovany to tahat elektricky, kdyz kotoucovky luxusne fungujou uz leta a jsou vychytany...)

to prezuvani jeste jaks taks, vyvazovani docela orisek... idealni by byla v takovym pripade koncepce letmaku, kde by sel celej rotor (tzn magnety, rafek, kolo, guma) stahnout do boku ze statoru/civek..

kazdopadne pro bezny pouziti dle me absolutni nesmysl,.. na zavodeni je elektromotor naopak uzasna vec, lehkej, velkej kroutak, luxusni prubeh, bez razeni... jenze klasicka koncepce s retezem bude asi porad tak nejak pouzitelnejsi, ..byt je to inzenyrsky tak trochu levou rukou za pravym uchem..
+1 
26.8.2019 Článek ja si nemuzu pomoct, ale ty stary "kulaty motorky" jsou proste daleko hezci nez ty dnesni hranato-spicaty "vetrelci"
+1 
12.8.2019 Článek KARING> vsak jasne, 2T taky vazili fous pres 130kg a uz s tema +-200k byly skoro neovladatelny, vzdyt ti kluci na tom (tenkrat jeste bez elektroniky) viseli jak hadr na holi.. 4T jsou tezsi tak je potreba vyssi vykon, ale od urcity hranice je to proste zbytecny i s dnesnima tlumicema a kontrolou trakce
11.8.2019 Článek Petta> tak predevsim by to asi neslo dost dobre prenest na asfalt, kontrola trakce to sice ohlida ale je to uz skoro zbytecny.. voni by tyhle vykony umeli v klidu uz kdysi lehoucky 2t GP500, a omezenej pocet motoru nebo dilu tam tenkrat nemeli, jenze fyzicky by to uz pomalu neslo vyuzit,..
11.8.2019 Článek kdyz tak ctu nektery komentare a rozbory, tak bych rekl ze samotnymu Markovy je to skro vic u prdele nez nekterym fanouskum ten je evidentne v naprosty pohode a uziva si to.. a Dovi +- to samy, jasne ze mel urcite obrovskou radost (naprosto zaslouzene!! minimalne proto ze jezdit s takovym "blaznem" jako je MM musi bejt tezky hlavne psychicky.. a to pisu s tim ze sam fandim Honde... ) a i motivaci vyhrat ma Dovi asi vetsi, to je jasny ...ale myslim ze by pripadnou prohru taky urcite nebral jako nejakou zasadni tragedii, ..ti dva jsou momentalne (dlouhodobe) uplne jinde nez vsichni ostatni, tim jsou v naproste psychicke pohode, a tim jsou jeste lepsi, a tak dokola..
+1 

TOPlist