renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Frantas

Offline: Včera v 23:24 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 32
Město: Benešov
Lokalita: Benešov Střed...
Pomohl: 35x
Založil témat: 4x
Napsal příspěvků: 4638x
Body komentářů: 7 / 8
ID uživatele: 83751
Registrace: 9.12.2008
ICQ:474566638

Adresa profilu:http://frantas.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 40 záznamů

28.12.2017 Článek Jestli je v roce 2017 futuristický, co potom v roce 2001 kdy ho měla kompletně celá Trenova banda


+7 
4.11.2013 Článek Bych nevěřil, že MC Tloskov dokáže psát jako člověk .. Moc hezký
31.3.2010 Článek Co se týče toho našlapování, tak se mi to teda zdá jako blbost, ňákou dobu sem ten motor taky jezdil, a vždycky sem na to prostě šláp a jel. O tom že se 4T startuje jinak slyšim prvně. Navíc když si představim to jebání, a hledání horní úvratě, nebo respektive komprese, protože ve střihu asi těžko člověk pozná že je píst v horní úvrati když to nemá odpor. a to všechno jenom pomocí nohy..Mno nevim.. Jinak co se týče řazení, tak jsem se setkal i se zánovnim strojem, co měl převodovku, že sem tam se oběvil pofiderní neutrál, a nebo i jiné drobné neduhy.
29.3.2010 Článek IFIN: Jo, mno něco by bylo, pár neduhů má jako každá motorka, ale nemyslím že to stojí za rozepisování . Ale nechápu, kde bereš to, že mám něco proti simsonům? ňák to nemůžu najít, ale je možný že sem slepej
22.3.2010 Článek Johann: Je vdět že si hájíš svojí. Ono na tom citu ke své motorce také něco bude, akorád dneska sme zhýčkaný japoncema, kde neřešim co řadim a prostě to kopu. Každopádně stejně v mé garáži nemůže chybět jawa a japonec (popřípadě kvalitou obdobná mašina), čína asi už nikdy, ikdyž na new pionýra spomínám v dobrém, a to sem na něm pár ne zrovna jednoduchých problémů řešil
21.3.2010 Článek AlešT: Tak dobře no, ale příde mi že to bereš asi jako kamarád co má pitbika. Má klasickou AGB 34, a na muj i jeho vkus se mu to moc nesype. Ale když druhej kámoš s pitbike příde s tim že se mu něco vysypalo, tak dotyčnej kámoš s AGB odpovídá, že se o to nestará, že nevyměnil všechny šrouby za pevnostní a podobně, ale občas z něj vyleze že dělal centrál, a ještě se vymlouvá že si ho vlastně po*ral sám, že dělal přední tlumiče, měnil pumpu na předek a podobně. Nebylo by to divný, kdyby neřikal jak mu to drží, a nechoval se jako že takovýdle věci sou samozdřejmost. Tim nechci řikat kdo ví co, ale je jasný že každej si budeme hájit svojí mašinu, ale na muj vkus čína ještě nevyrobila/nevyrábí nic, co by stálo za pochvalu krom chválení ceny.
20.3.2010 Článek AlešT: Osobně jsem asi týden jezdil na originál motoru jawa new pionýr 50ccm, nevím jak tomu dával kdo předemnou, ale třeba řazení bylo příšerné, šlo z tuha, podřadit na jedničku byl mnohdy celkem velký problém, sem tam ňáký kvalt vyskočil a semtam se oběvil pofiderní neutrál jinde než by měl být. Netvrdím že je to chyba výrobce, jak řikám netuším kdo tomu jak dával předemnou, ale i zdejší mechanik v motoservisu mi řikal že ty převodovky nejsou kdo ví jak povedené. Apropo pak jsem jezdil v new pionýru 125ccm, a to bylo o poznání lepší, ikdyž semtam také ňáký kvalt vyskočil a semtam se oběvil ňáký ten neutrál navíc.
Z osobního pohledu mi připadá že je to opravdu co várka, to jiná kvalita.
19.3.2010 Článek mno, tak simsona bych zrovna osobně moc nevytahoval
18.3.2010 Článek mno, v podstatě mi to tak teda připadá, ale ten smažák chodí ne vždy od stejný firmy, ikdyž vypadá pořád stejně I díler smažáků mi řikal že pokaždý ty smažáky sou trochu jiný, že co várka to trochu líp předsmažený
9.3.2010 Článek jo no, na tom něco je..
8.3.2010 Článek Hoší, hádáte se tu kvůli blbosti. Myslím že co kus to originál, a to se nemusíme bavit jen o číně, ikdyž u číny to platí asi dvojnásob. Kámoš má Pitbika, má ho asi 2roky, a krom (poctivýho dělání) ventylů, oleje a měnění gum na tom nedělá skoro nic. Druhej kámoš si koupil před nedávnam funglovku, a asi po 20ti vyjetejch nádržích měl záhadné problémy s motorem, a rači se toho zbavil. Oba jezdí téměř stejným stylem skoro každý den, a nejen to, i jiní kámoši maj tydle číny, a opravdu co kus, to jiný problémy. I zdejší dýler řikal že co nová várka to jiná kvalita. Apropo nevím co chcete za tu cenu, vy byste snad vyrobyli motorku levnějc?
4.3.2010 Článek článek pěknej, určitě za pochvalu. Osobně bych řekl, že v článku je nádech zápalu pro stroj, osobně jsem ho měl také, a díky velké trpělivosti jsem to s ním i vydržel, a nejspíš díky zmíněnému zápalu. Nebejt tak příšerně křehké kastle, tak by se i ty úchyty daly omluvit, měl jsem černou barvu a černé zdrhovačky to vyřešili, a to docela dobře, jinak se divím že nikdo nepíšete o problémech s vymlácenými gumamy v rozetě, nebo elektroinstalaci. Apropo zaráží mě to vlnění v zatáčkách, sám sem nic takového nepocítil i přes motor 125ccm, a to jsem jezdil na hranici páčky zadní brzdy , ale přecijenom vážim 60Kg a cca 175cm
26.7.2009 Článek Hej, supr nápad. Bude další sraz? rád bych se na svom new pionýru zůčastnil taky.. Franta Benešov.
6.2.2014 Deník Asi jsem to napsal blbě. Na kopci pouze ladim. Fichtel day je vyloženě po rovný louce
5.2.2014 Deník Na tenhle kopec jezdim každý rok ladit. Nebo spíš vyzkoušet výkon x stoupavost

(se seriovym karbcem nebyl problém to taky vyjed. Jen už to poslední metr jelo z posledních sil. Evidendně kvůli nedotýkajícímu benzínu-výkon na to byl)






TOPlist