PROFIL UŽIVATELE

zolik.

Offline: Včera v 10:29 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 15
Město: Kopřivnice
Lokalita: Nový Jičín Mo...
Poděkoval: 3x
Pomohl: 1x
Založil témat: 19x
Napsal příspěvků: 40x
Body komentářů: 35 / 9
ID uživatele: 83400
Registrace: 1.12.2008

Adresa profilu:http://www.motorkari.cz/profil/zolik. (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 93 záznamů

11.2.2024 Článek A mě by zajímal test ex-scott moto Silk 700, pokud by se časem dostal k sobotní kávě. Nebo aspoň Nortona Rotary, klidně jen vzducháč.. jistě to sir AC má sepsané. Prosím :)
15.1.2024 Článek Při každé prezentaci a testu motorky z této země se mi v první řadě vybaví potutelená grimasa jejich prezidenta. Víc k tomu těžko co dodat -design vymašličkovaný (neb je obchodně uzpůsoben západnímu tvarosloví a trendům), snaha prodejce a velkovýrobce veliká. Až moc.
2.1.2024 Článek Ono dát starou do kupy -byť třeba postupně a za vydatných potyček se spořicím prasátkem - z dlouhodobého hlediska je něco jiného než pořídit s vizí, že vždy se za ty samé love prodá. Teď po Vánocích, kdy pohádky už máme chvíli za sebou, se to říct může.. Např. za 10 let bude i servis nové moto také nákladný vč.toho základního faktu, že na novější stroje jsou prakticky jen nové ND než se rozjede trh s modelem jako ojetinou, atd. Třeba jsou lidi, co se na výměnu digitálního TFT, svazků od čidel, originálních LED světel i blinkrů apod. podobných fíčur jistě těší. Navíc novou moto už člověk dává leckdy na havarijko, takže další náklady, které jsou rozumně potřebné. Ale je pravda, že hlavní je začátek: vědět, co od stroje i sebe čekat, co si jeden udělá nejen doma, ale i na cestě (dovolené). Je třeba souhlasit, že veterán je papírově min.30 let, ale vytížený zrasený stroj na set malých generálních opraviček může být už i za 5 sezón nebo dřív. A o záměnnosti ND i mezi modely jedné značky v posledních letech si lze také úspěšně myslet svoje, tady jsou trendy jasné - prostě heslo trvale udržitelného vývoje nelze chápat doslovně, to bychom se buď na nové stroje nedoplatili nebo dle ekonomických zásad by to šlo do kopru z druhé, výrobní strany.
13.11.2023 Článek Bez urážky leadera trhu to takto z fotografií vypadá dost jako zvětšený plastový model, obzvlášt s litými koly, wirklich eine Deckelmaschine. Byly doby, kdy design prodávalo tvarování stříbřitých hliníkových krytů, určitá jednoduchost a provázanost konstrukcí, tady to je přesně příklad globální produktu, který musí být krom krásy, které málokdo rozumí, zejména originální a takzvaně dostylizovaný. Deklík, kryt a krýtek, spoilerek a tvarováníčko. Třeba (nejen) ta podsedlovka.. jinak super, že tu je a motorky se vyvíjí, to jistě. Jen si jí naštestí nekoupí každý -tomu půjde výrobce cenovou politkou naproti, jak jinak. Ve skupině s dalšími SUV bude možné za šera hrát křížky a kolečka...
9.11.2023 Článek Po shlédnutí této další nemalé kapky v moři novinek se skoro se nabízí myšlenka, zda by EU nemohla vypsat nové dotační tituly na pořízení ne-china strojů, a to jak pro soukromníky, tak veřejnou správu a firmy s daňovou základnou v rámci EU. Jinak tímto trendem "umíme hondy, umíme haryky, umíme ADV, ve všech barvách a všech pár měsíců starých trendech a není to bazmek, jsou tam přece origo bremba..." časem zlomí většinu spotřebitelů. Pevně doufám, že konzervativně smýšlející jedinci budou obdařeni zcela protichůdnými tržními produkty, které je ale nezruinují (brough pro střední střídu, kit bike evropského vzducháče na výjimku EU či jiná lapidární útěcha, že neklopíme své úspory pandám, která nás později pohltí). Kde je nová čechie a nešlo by Midalu V2 či 1vál? A teď zpátky na zem :(, shánět staré dobré vzducháče, analogy, dráťáky bez tabletu a zapomenout další globální direkt z východu.
+1 -1
8.11.2023 Článek By mě zajímalo, co vede MM k opakovanému užití toho naprosto nehezkého zadního kotouče. Rámoví krásné, kapoty fajn, odkrytí motoru aj.prvky fajn,i barevně pod kapotami Ital nejde japonskou cestou "spotřební" matné celočerni - ale toto.
23.10.2023 Článek Pokud to neurazí, tak plný článek o Matchlessu ze Světa motorů 1964/14 vč. zadního krátkého medailonku zde,:

https://www.eurooldtimers.com/cze/historie-clanek/1106-svet-motoru-1964-14.html

Ještě doplnění: dovezené kusy nebyly na standardnějších 19´´ kolech, ale oproti ES2ce jezdily naše matchlessy na menších 18´´. Znalci také hovoří o mixu přední vidlice..co se týče motorizace, tak stejně jako Norton měl k modelu ES2 menší 350ku zvanou Model 50, obdobně existovala i verze matchlessu s menším vrtáním a opticky výrazně užším válcem, ale jinak totožná, G3LS. (A obdobné sesterská modely AJS). V 60.letech pak z malé monoblokové 250ky vznikla i 350 verze zvaná G5. Díky kompaktnímu motoru a nyní již také 17´´ kolům působí tyto modely moderněji -ale vzhledem k auře GB strojů s odděleným hnacím ústrojům obyčejněji. Velká kola jsou velká kola :)
13.9.2023 Článek Čím více elektrořidítek, tím víc mám raději spalováky.
A platí to i v menším měřítku pro digidispleje, změti kabelů a asistentů.
Tak, a teď jen najít správný hrob tradičního výrobce, kde slzet..
+5 -1
6.9.2023 Článek To je taková zajímavá hra na pravdu: evropský klient by měl chtít když už číňana, tak aspoň s evropským štítkem (např. benelli) -soudím čistě za sebe. Kdo normální krom okruhu řízení podniku vymyslí, že top značka koncernu má typicky čínské no-name jméno a tradiční značka bude jakože druhá? Pak si člověk řekne, okay, tak moderní a úspěšní výrobci začínali tím, že zúročili potenciál ze závodů, reálných soutěží. Ale tady je soutěž národů, politická, mentální. Ať si každý hodí korunu čemu chce, ale pokud máte motorku pro radost, tak se její filozofií chcete většinou popasovat a být na jedné úrovni. Pak si koupíte tradiční značku, a to i přes to, že třeba kvůli nerovnému souboji s drakem šla i její kvalita dolů. Za mne to je totální ukázka konkrétní mentality jednoho cizího národu, která je mi také cizí.
+1 
4.8.2023 Článek Pokud někdo haní takový počin, tak je buď slepý, zarputilý milovník a skokan po všem novém, co stejně za chvíli vymění za další trend nebo jen nepřejícný jedinec, co se musí vyjádřit ke všemu. Jasně, na guzzí evoluční tradici (a pár dalších etablovaných modelů) to pravostí svého pojetí nedosáhne, třeba je to i trochu přestylizované, je to výrobní základnou Indie a subky, ale jako spotřební retromotorku bych se to nebál tahat všude a zřejmě po dost dlouhou dobu (i právě kvůli motoru). Je to motorka pro globální retrozájemce, co prostě chtějí velký jednoválec, dnes už prakticky mrtvou kolonku historie. Vlastně to je taková větší Benelli Imperiale, kde se dohání i na brzdách a gumách, aby se zájemce přesvědčil, že to estetické cvičení proběhlo i dál do techniky. Budíky =luxus, smithsoidní, jak má být. Že by si třeba ducati nechala uříznout jeden válec a před další euronormou stihla prodávat monovzducháč -to už se také nestane, neudělá to ani BMW na způsob "R28" z aktuálního boxeru..berme život tak, jak je, a radujme se, že neustále nekoukáme jen na neonové origami a čínské závody, jejichž nástup a pokus o "trvale udržitelný vývoj" možná leckomu z nás co do smyslu pro naší osobní potřeby uniká.
+5 
24.5.2023 Článek 10 km mimo veřejné komunikace, mohlo by se jízlivě dodat. Takže to bude zhruba....5 z 5.
24.5.2023 Článek Čistě geometricky vzato vidlice v tomto případě nepruží nahoru a dolů, ale dopředu a dozadu.
+2 
18.5.2023 Článek Možná by se dalo i říci, že mlaďochům se s černým matným eRekem ušetří rozvaha, jakouže barvu si po prvních pádech dávat znovu na triko motorky? Ano, černá matná -ideál ideálů. Osobně si tedy myslím, že fádní a vizuálně upozaděná má být ve městě spíš jen majoritní architektura, ale dopravní prostředek zvlášť pro mladé by mohl být barevně víc vidět. Mladí gotici a na tomhle...S titanově-zlatými doplňky to bývala štramanda se třpytkou luxusu, ale další hmyzí evoluce v celočerni a zkrátka vše se ztrácí -i jezdec, který možná dělá své první pochopitelné chyby v provozu. Totéž aplikace: klidně by to se mohlo otevřít až jako benefit alespoň po roce ježdění.
10.4.2023 Článek pan Cathcart SO - 8h, Mr. Kostelecký NE -9h ;) je to tak, že?
25.3.2023 Článek Ještě bych upravil pasáž o topspeedu: po zajetí reklama udává 110 k.p.h alias 70 mph. To by odpovídalo mnohem více než Honzisem udávaným 75 km/h, kde zřejmě ujela jednotka rychlosti v překladu, že?

Ano, to trojoké je zagatovská Alfa. Možná vedle ní má Alan i podobně 3/6okou AM Lagondu ze stejného designérského prkna i období, když tu šrajtofli má jen polonaditou :)

Opět krásný článek z pera klasika a z prostředí, které neurazí ani jedno - anglické ani italské.
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující

TOPlist