PROFIL UŽIVATELE

árčí.

Offline: - Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 15
Město: Jetenovice
Lokalita: Klatovy Plzeň...
ID uživatele: 79678
Registrace: 25.9.2008

Adresa profilu:http://www.motorkari.cz/profil/arci. (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 4 záznamů

5.4.2010 Článek >airbus
Vzhledem k tomu, jak Honda dokázala za cca deset let zprasit Transalpa, tak bych se tý nový Afriky vcelku bál. Honda už dle mého Afriku nevzkřísí. Takovej stroj musí být taky podpořen nějakým sportovním úspěchem na který by tím modelem navázala (stejně jako stroje SBK). A to v oblasti off roadu Honda jaksi nemá. A pokud by něco slepila (Honda snad ani nemá použitelnej motor), tak to bude asi vypadat jako zkříženej Varan s Transalpem. A aby dokázala že je in, tak dá dopředu 18" kolo!
3.4.2010 Článek Pokud by se to Aprilii podařilo dotáhnout do konce s takovým vzhledem, tak by to bylo první cestovní enduro od roku 2003 kdy Honda zabila XRV na který by se nechalo se zalíbením dívat. Motor 750 je při dnešních technologiích a výkonových parametrech podle mého ideál pro takový stroj. Takže držim Aprilii palec, a doufám, že takovýto stroj prolomí neustále nám podsouvaný marketingový průzkum všech světových značek, že o takové stroje není na trhu zájem.
26.9.2008 Článek Průser je ten, že jestli se podobný "krasavice" jako SFV budou vyrábět delší dobu, tak neúměrně poroste cena starých ojetých a hezčích modelů, o které vzroste enormě zájem. Majitel takové ojetiny pak ještě pomalu vydělá.
25.9.2008 Článek Já budu za skutečnou konzervu. Design stroje se pozná ne po jednom, nebo po pěti letech. Vyzrálost designu se projeví třeba až po patnácti letech. Jenže po patnácti letech po tomto monsterovy neštěkne ani pes, narozdíl po 916ce. Design Massima Tamburiniho v podobě 916, již není ovlivňován časem, neboť tento jednoduchý a navýsost elegantní vzhled, je už nesmazatelně zapsán do historie desigenu.
Neni mi jasný proč se fabriky v dnešní době předhání v tom, kdo vyrobí nejhnusnější moto!
V jednadvacátém století vzniklo hrozně málo motorek, o kterých má cenu se bavit. Já sem nikdy nechápal majitele HD, co na těch obstarožních strojích vidí. Dnes asi začínám chápat.
Je smutné, že dnešní konzumní společnosti podléhá i design motocyklů, že většina výrobců podléhá té trapné pouťovosti cingrlátek. Dnešní motorky jsou stroje bez duše, bez charakteru. Při pohledu na Ducati 916 mi motorka "říká", nezahrávej si se mnou, sem to já, kdo tady velí. Při pohledu na Hondu CBR 1000 RR 2009 mi motorka "říká", nedívej se na mě, udělá se ti zle!
Každé dva roky se výrobci ve své zoufalosti snaží zkazit ten předešlý model a tím se vytrácí jakákoli návaznost na tradici. Já se necítím ještě starý, ale v dnešní době mě skutečně osloví jen málo modelů. Ale mládí se to asi líbí. Ještě že je tady ten Ural!

TOPlist