Komentáře
Nalezeno 74 záznamů
25.8.2011 | Článek | seikos: nejde o to že by tam nedojelo, ale myslím že lidi co chtějí jezdit do Afriky, Íránu nebo Mongolska prostě zůstanou u tradičních modelů. Ačkoli je fakt, že i na F800GS podnikají lidi slušný túry. Ale už je to prostě jiná filozofie motorky, mám na R1150 62kW a plně mi to stačí i když mám nejslabší stroj ze skupiny, nechápu na co by motorka měla mít 150 koní a tím spíš cestovní enduro. To za chvíli začnou dělat čtyřválcový krosky s 250 kg? Šílenost tohleto. |
24.8.2011 | Článek | dreamer: kolik jich tam dojede nevím, tipnul bych si že víc než Varanů nebo CBR, ale každopádně pokud udělají vodníka tak už tam nedojede zřejmě žádný. Prostě vzduchem chlazený motor je základ pro univerzální použití. Ať jde o Tatrovky nebo motorky BMW. Vodníkem z toho udělají obludně těžkou a zbytečně velkou silniční motorku. Takových je po katalozích jak napliváno. |
24.8.2011 | Článek | na seikose reagovat nebudu, nemá to smysl ale k vodnímu chlazení bych dodal toto: já chtěl zcela záměrně vzduchem chlazený motor, protože je spolehlivější, boxer zvládne bez problémů hodinu v koloně při 30° kdežto vodník pouští ventilátor sotva se zastaví a když ventilátor nejde ... (a že to znám, protože kamarádovi po koupi motorky nešel a tak nějak se to zjistilo až když motorka začla vařit na jižní spojce) Pokud to je vodník nechápu proč tomu rovnou nedají liťáky, aspoň 180 gumu dozadu a řetěz, to už je stejně motorka k ničemu |
10.8.2011 | Článek | memphis.unv: 1) u BMW jde pokud vím vypnout všechny el. asistenty (anebo je nemusíš vůbec kupovat, kdo ví jestli je v základu ABS) 2) zajímalo by mě, jestli vůbec někdy někdo vyráběl dvouválec 700-1000ccm s váhou do 200 kg. Zatím co jsem viděl dvouválce tak i CX500 z roku 79 váží 240 kg stejně jako moje BMW GS. |
4.8.2011 | Článek | Anti: SV rozvody pro všechny? :D Nebo snad jestli je řeč o dizajnu tak to se omlouvám, já v v HD žádný nevidím, obyčejná motorka. Kromě jejich korábů tedy ... ty jsou opravdu nepěkný :) Ale každý má něco. Mě jako pravý americký koráb přijde Moto Guzzi California EV :) |
4.8.2011 | Článek | Jinak za mě jedničku Stelviu za nádrř , ale je snad ještě ošklivější než předtím Ale na vzhled ta motorka nejezdí (ač tady spousta lidí tvrdí opak ), opravdu škoda že BMW nepustilo Adventuru, protože za téhle situace by to asi bylo poctivější srovnání. |
4.8.2011 | Článek | kawa pavel: u 1200 GS nevím, ale u 1150 je při prudší jízdě a podřazení do vysokých otáček s prudším puštěním spojky znát že motorka má snahu se zhoupnout do strany, resp. jakoby zadní kolo má snahu jít do strany, ne sklouznout ale prostě se otočit okolo té osy kolem které nemá Ale jako to může člověka maximálně tak překvapit protože japonec to neudělá, ale nic víc, ta motorka je stabilní. |
20.7.2011 | Článek | Hoši vy tu melete takový pytloviny. Že se platí v Rakousku za motorky všichni ví, neikdo neremcá ani kvůli poplatkům (a to nemluvím o tunelech) ani neřeší kam si tu známku má jako nalepit. Zpoplatnění silnic prvních tříd mi přijde jako hloupej vtip, ale stát ty silnice staví, tudíž si je může i zpoplatnit. To je život. A popravdě ty silnice I. tříd vypadají většinou líp než dálnice. |
18.7.2011 | Článek | JollyJoker: to sis ho poplet s Pedrosou, ten se směje jen když dostane pokyn |
14.7.2011 | Článek | Dave20: od panelů radši dál, to je trochu jiná problematika, ale co se e-vozidel týká tak problém je jasný, není problém jejich účinnost, řízení atp. jako dřív, problém je v uskladňování elektřiny na vozidle, dnešní akumulátory totiž na tohle nestačí. A "slibný" vývoj superkapacitorů je stále někde zdržen (obdobně jako u fúzních reaktorů který měly bejt v 50. letech a nejsou dodnes). Ale jinak jako diskuze dobrá, věřím že když byla uvedena první motorka v automatu vypadalo to podobně |
4.7.2011 | Článek | dejf. : chlape já nevím, mě by asi taky naštvalo kdyby mě někdo podrazil v zatáčce A že řekl (jako Lorenzo) o Simončelim že jezdí jako magor to myslím je jednak jeho názor (stejně jako Rossi vyjadřuje neustále svoje názory na kde co a kde koho) a druhak to je pravda |
4.7.2011 | Článek | Martene já nevím kdo fandí Stonerovi a kdo ne, ale myslím že je evidentní, že je nejlepší v současném MGP. Na Ducati byl jediný kdo dokázal jezdit slušně až výborně a u Hondy dokládá, že to nebyla náhoda. Jeho charakter neznám a nezkoumám. Ale je to pan jezdec. Mě by spíš zajímalo čím proti sobě popudil toliko místních, jestli vyjádřením proti Abajovi nebo tím, že porážel Rossiho (v té době jako jedinej). Ale vzhledem k tomu, že Lorenzo má nejdnou stejnou pověst, bude to spíš tím druhým ... Já bych totiž rozlišil to někomu fandit a mít někoho na zdi, nějaký žlutý číslo na Fabii a na netu si vylejvat svoje city a pocity. |
4.7.2011 | Článek | Rado: kdyby byl 6. Stoner tak tu žluťáci budou vykřikovat o tom jak to klokan pos*, takže se tady moc nerozohňuj. Myslím že si nemáte co vyčítat. Ale Bosso by podle mě buď měl bejt férovej nebo by se do toho neměl motat vůbec. Protože tohleto je opravdu přístup k pláči |
3.7.2011 | Článek | Bosso: "1) Je to zesměšnování a ponižování jiné osoby" to je vtip ne? pokud by se kvůli tomuhle měly mazat příspěvky, tak by tu od Martena zbyl jen podpis a smajlíky |
1.7.2011 | Článek | prodej od září 2012? To asi nebudou modely pro rok 2012 teda |