Komentáře
Nalezeno 150 záznamů
18.10.2010 | Článek | zmulin: ale koukneme na chytraka kone jsou zakazana jednotka v metrickym svete a uz pul stoleti plati, ze se ma vsechno uvadet v kW(mit kone v diplomce, hovorit o konich pri obhajobe, tak mam snizenou znamku, beze srandy, nebo budou profesori delat blby, jako ze nevi o cem mluvim - kamaradova zkusenost) a historicke jednotky se uvadi jen do zavorky a ne, ze se v clanku pise vykon v konich a hodnota v kW tam neni, az nekde vzadu v tabulce okopirovany ze specifikaci vyrobce. Vsimni si, ze u BMW hodnota v konich chybi a proto ji redaktori ani nezminili v clanku(prepocet 1,34x kdyz uz je teda vyssi cislo hezci je hrozne obtiznej ) |
18.10.2010 | Článek | Panove redaktori, kdy uz konecne zacnete pouzivat spravne technicke vyrazy, treba misto koni(nebo jeste lepe HP ...a co takhle rovnou francouzskou zkratku CH jako cheval=kůň? nebo proc ne PS jako Pferdestärke) uz vic jak 50let sjednocene kW stale moc redakcnich testu neuznava(zajímavý je, že elektromotor by nikdo už 100let podle jinýho parametru nehledal). No a nad "krouťákem" alias kroutícím momentem se už nemá cenu pozastavovat ...nic nám v motoru nekroutí, ale otáčí nám výstupními hřídeli, takže je to točivý moment. Ale to je jedno ...hlavně že testujete motorky se sjetýma gumama objektivita nade vše |
2.9.2010 | Článek | SirIndy: pojistky proti nastartovani jsou akorat blbosti pro tupce a Americany, uz kdysi pred 30 lety to bylo tak, ze americky motorky musely mit spinac na spojku, neutral a stojan u americky verze a evropska mela maximalne na neutral. co znam lidi, tak vsichni bezdecne mackaj spojku pri startovanim i s neutralem |
30.1.2010 | Článek | Bylo to opet supeeer |
10.9.2009 | Článek | clanek uchazejici, jen to startovani okamzite pred odjezdem uz je az moc pritazeny za vlasy ...proste prijdu oblecenej do garaze, nastratuju motorku, vyjedu, dam na bocak, zamknu garaz, nandam helmu a vyrazim ...mezitim bezi motorka na 1500ot na polostazenej sytic, kdyz jsem mimo garaz, tak necham motorku do minuty trochu ohrat a jedu ...jinak posledni tip o nevyrazovani je pekne na hovno, protoze hafo motorek ma blokovanej starter mimo neutral, takze bez vyrazeni stejnak nenastartujou ...treba i moje yama |
13.7.2009 | Článek | No vida my vrakaři jsme jeli jen jednou a jsme tam |
12.7.2009 | Článek | CryingDragon: no, ja treba nemeril vykon kvuli boreckovskymu jezdeni ale zajimalo by me kolik chciplych psu tam zustalo po 1/4 stoleti a 170tis na tachometru LOL |
29.5.2009 | Článek | asi o tom vsichni vedi a neni potreba informovat ...ale vazne ...taky jsem tam chtel jet ale pocasi asi bude hnusny |
29.5.2009 | Článek | Loni to nevyslo, letos doufam ze nebude naopak stavkovat pocasi! uz se tesim!!! |
29.4.2009 | Článek | Pivko: proto mas FZ6 2006? ti kdo prachy prdeli neserou maj stary vrany pred smrti jak by to jistej clovek nazval |
29.4.2009 | Článek | jinak je nazorne videt, ze ani po 29 letech od predstaveni XJ650 se moc nezmenily parametry cestovniho motoru - drzaka, stary XJ 72k/9500 a 56Nm/7300(ani tehdy to nebyla ziletka ), novy 78k/10000 a 60Nm/8500 |
29.4.2009 | Článek | zavadejici informace v clanku Yamaha uvedla prvni XJ uz v roce 1980 ...no jinak co rict k XJ6? je to moderna no. |
7.3.2009 | Článek | vynikající, sice jsem byl ještě na houbách, ale přečet jsem si to moc rád, nebýt totalitních omezení tak na západě to musela bejt skvělá doba, klidný cestování, menší provoz, o moho menší turizmus ...no paráda ...moje vzpomínky z rodiných dovolených sice spadaj až do prvních let 90. ale to byla taky ještě sranda, třeba pašování kanistrů s benzínem pod podlahou přívěsu a tak podobně ...btw. na jedný fotce jsem našel svoje XJ |
30.7.2010 | Článek | Souhlas s Gryzlim, co mate furt s tema ladakama? Nikdy jsem necet u recenze auta pripominku, ze to chce ladak...Novou tenerku jsem vcera slysel u kluku, co ji maj u nas na testovani a zvuk ma peknej. Zajimalo by me, kolik motorek s kardanem recenzent vyzkousel, protoze zadnej kardan od 70. let nehuci, pokud je dobre vymyslenej tak dokonce se ani motorce pri akceleraci nezveda zadek, taky kladivovy razy pri akceleraci a brzdeni jsou tak maximalne u uralu, dnepru a podobnych predpotopnich konstrukci, od 70. let inteligentni tovarny pouzivaj tlumice zaberu, eliminujici tohle chovani ... |
31.7.2010 | Článek | Tom_Riddle: Cechackovstvi Ty si asi taky peknej cechacek |