PROFIL UŽIVATELE

Jindra650

Offline: 25.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 37
Město: Soběslav
Lokalita: Tábor Jihočes...
Poděkoval: 1x
Pomohl: 24x
Založil témat: 4x
Napsal příspěvků: 7854x
Body komentářů: 35 / 4
ID uživatele: 74649
Registrace: 19.7.2008

Adresa profilu:http://jindra650.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 150 záznamů

18.10.2010 Článek zmulin: ale koukneme na chytraka kone jsou zakazana jednotka v metrickym svete a uz pul stoleti plati, ze se ma vsechno uvadet v kW(mit kone v diplomce, hovorit o konich pri obhajobe, tak mam snizenou znamku, beze srandy, nebo budou profesori delat blby, jako ze nevi o cem mluvim - kamaradova zkusenost) a historicke jednotky se uvadi jen do zavorky a ne, ze se v clanku pise vykon v konich a hodnota v kW tam neni, az nekde vzadu v tabulce okopirovany ze specifikaci vyrobce. Vsimni si, ze u BMW hodnota v konich chybi a proto ji redaktori ani nezminili v clanku(prepocet 1,34x kdyz uz je teda vyssi cislo hezci je hrozne obtiznej )
18.10.2010 Článek Panove redaktori, kdy uz konecne zacnete pouzivat spravne technicke vyrazy, treba misto koni(nebo jeste lepe HP ...a co takhle rovnou francouzskou zkratku CH jako cheval=kůň? nebo proc ne PS jako Pferdestärke) uz vic jak 50let sjednocene kW stale moc redakcnich testu neuznava(zajímavý je, že elektromotor by nikdo už 100let podle jinýho parametru nehledal). No a nad "krouťákem" alias kroutícím momentem se už nemá cenu pozastavovat ...nic nám v motoru nekroutí, ale otáčí nám výstupními hřídeli, takže je to točivý moment. Ale to je jedno ...hlavně že testujete motorky se sjetýma gumama objektivita nade vše
2.9.2010 Článek SirIndy: pojistky proti nastartovani jsou akorat blbosti pro tupce a Americany, uz kdysi pred 30 lety to bylo tak, ze americky motorky musely mit spinac na spojku, neutral a stojan u americky verze a evropska mela maximalne na neutral. co znam lidi, tak vsichni bezdecne mackaj spojku pri startovanim i s neutralem
30.1.2010 Článek Bylo to opet supeeer
10.9.2009 Článek clanek uchazejici, jen to startovani okamzite pred odjezdem uz je az moc pritazeny za vlasy ...proste prijdu oblecenej do garaze, nastratuju motorku, vyjedu, dam na bocak, zamknu garaz, nandam helmu a vyrazim ...mezitim bezi motorka na 1500ot na polostazenej sytic, kdyz jsem mimo garaz, tak necham motorku do minuty trochu ohrat a jedu ...jinak posledni tip o nevyrazovani je pekne na hovno, protoze hafo motorek ma blokovanej starter mimo neutral, takze bez vyrazeni stejnak nenastartujou ...treba i moje yama
13.7.2009 Článek No vida my vrakaři jsme jeli jen jednou a jsme tam
12.7.2009 Článek CryingDragon: no, ja treba nemeril vykon kvuli boreckovskymu jezdeni ale zajimalo by me kolik chciplych psu tam zustalo po 1/4 stoleti a 170tis na tachometru LOL
29.5.2009 Článek asi o tom vsichni vedi a neni potreba informovat ...ale vazne ...taky jsem tam chtel jet ale pocasi asi bude hnusny
29.5.2009 Článek Loni to nevyslo, letos doufam ze nebude naopak stavkovat pocasi! uz se tesim!!!
29.4.2009 Článek Pivko: proto mas FZ6 2006? ti kdo prachy prdeli neserou maj stary vrany pred smrti jak by to jistej clovek nazval
29.4.2009 Článek jinak je nazorne videt, ze ani po 29 letech od predstaveni XJ650 se moc nezmenily parametry cestovniho motoru - drzaka, stary XJ 72k/9500 a 56Nm/7300(ani tehdy to nebyla ziletka ), novy 78k/10000 a 60Nm/8500
29.4.2009 Článek zavadejici informace v clanku Yamaha uvedla prvni XJ uz v roce 1980 ...no jinak co rict k XJ6? je to moderna no.
7.3.2009 Článek vynikající, sice jsem byl ještě na houbách, ale přečet jsem si to moc rád, nebýt totalitních omezení tak na západě to musela bejt skvělá doba, klidný cestování, menší provoz, o moho menší turizmus ...no paráda ...moje vzpomínky z rodiných dovolených sice spadaj až do prvních let 90. ale to byla taky ještě sranda, třeba pašování kanistrů s benzínem pod podlahou přívěsu a tak podobně ...btw. na jedný fotce jsem našel svoje XJ
30.7.2010 Článek Souhlas s Gryzlim, co mate furt s tema ladakama? Nikdy jsem necet u recenze auta pripominku, ze to chce ladak...Novou tenerku jsem vcera slysel u kluku, co ji maj u nas na testovani a zvuk ma peknej. Zajimalo by me, kolik motorek s kardanem recenzent vyzkousel, protoze zadnej kardan od 70. let nehuci, pokud je dobre vymyslenej tak dokonce se ani motorce pri akceleraci nezveda zadek, taky kladivovy razy pri akceleraci a brzdeni jsou tak maximalne u uralu, dnepru a podobnych predpotopnich konstrukci, od 70. let inteligentni tovarny pouzivaj tlumice zaberu, eliminujici tohle chovani ...
31.7.2010 Článek Tom_Riddle: Cechackovstvi Ty si asi taky peknej cechacek

TOPlist