PROFIL UŽIVATELE

Registrace: 13.7.2008

Adresa profilu:http://kotek.motorkari.cz (Sdílet)

Nalezeno 24 záznamů

15.9.2015 Článek Pěkný příspěvek, ale myslím si že cesta na Grossglocker už není vrcholný zážitek, stejně tak i cesta na Stelvio. Tato místa ztratila svoje kouzlo, na GG s námi pohodově vyjížděly i náklaďáky s materiálem, cyklisté, je to takový "Václavák", stejně Stelvio. Na vrcholu na Vás čeká tržnice plná cetek, koupíte si možná známku, ale ti co jezdí hodně i jinde vědí, že tohle není ten správný sen. Zážitek možná pro ty, kteří to tam v zatáčce položí, ale protože jedou krokem, tak se jim obvykle nic nestane, maximálně pár šrámů na stroji. V Alpách je mnohem víc úžasných pass a nebo zkuste Francii. Cesta kolem koňonu Verdón je mnohem kouzelnější.
+3 -1
4.3.2015 Článek Nechápu příspěvek Rnx. Podle mě skvělý cestopis. Všechna ta místa jsme projeli. Škoda počasí na Gerlosu. Protější pohled na vodopády je nejlepší. To že nejde video ze Stelvia je škoda, tak příště. Na Gardě se dá vyjet na Mt. Baldo i z druhé strany, sedačkovou lanovkou a je tam málo lidí. Jinak trasu všem doporučujeme, hlavně jezděte co to dá! Zdraví Kotkovi!
17.10.2014 Článek Skvělé, oživilo mi to vzpomínky, na mnoha místech jsme byli i my. Všem vřele doporučuji. Jezděte co to dá!!! Zdenka Liberec.
7.8.2014 Článek Mám z Vás radost. Fandím mladým lidem, kteří dokáží plnými doušky poznávat svět. Fandím i závidím, na všech těch místech jsme byli. I na Gardě, ve Francii. Ale čas nám utíká, je nám 65 let. A ta leta promarněná v komunismu nám budou scházet. Chválím i partnerky, že jezdí. Já nic lepšího neznám.
17.7.2014 Článek Díky za další skvělý cestopis, který mi náramně zpestřil ráno. Pobavila jsem se podobnými zkušenostmi ze Stelvia i Amsterdamu. Se Stelviem mám zkušenosti jen jako baťůžek, ale i to je zvláštní pocit. Můj muž je super motorkář, takže passa zdoláváme snadno. Na benzínkách pak konzultujeme zkušenosti s těmi, co si tam lehli. Naštěstí nic vážného. Už se nám na podobná frekventovaná místa včetně GG ani nechce. Vyhledáváme ty, kde si opravdu zajezdíme. Letos jsme si pojezdili v Korutanech a Slovinsku. Tak přátelé co právě vyjíždíte, hodně štěstí na cestách a jen skvělé zážitky. Zdenka Kotková
30.6.2014 Článek Pěkný cestopis, pohodově a s citem napsaný. Nejezdíme jen proto, abychom hltali kilometry. Každá cesta v nás zanechá i ten osobitý, pocitový zážitek.
19.6.2014 Článek Skvělé ! Opět místa, která jsme viděli a o to je to zajímavější. Překvapila mě skvělá čeština a sloh. Čtu všechno, ať je napsané jakkoliv, ale tohle má úroveň a potěší to. Je krásné ráno a byla to pro mě třešnička na dortu. Fotky skvělé. Taky souhlasím s tím, že motorkáři nemají potřebu motat se mezi turisty. I my to neděláme. Jsme volní a tak si město projdeme klidně večer, nebo brzy ráno. Hlavně nás baví vyjet mimo město, zajet do vesnic, do hospůdek, mezi domorodce. Ve Francii nám i staří lidé, kteří vejdou do hospody podají ruku a pozdraví nás. Ty zážitky, které z těchto chvil máme, nám nemůže zprostředkovat žádná cestovka. My letos Korutany a Slovinsko, trochu to známe a tak víme co tam chceme prozkoumat. Tak všem krásné léto, hodně skvělých zážitků a všichni dobře dojeďte !
16.4.2014 Článek Pěkný zavzpomínání po ránu. Takový test, čeho se příště vyvarovat. My jezdíme podobné trasy cca 14 let a tak už víme jak na to, aby jízda byla příjemná a viděli jsme to nejlepší po trase. Je fakt, že teď už po cestě využíváme ubytování v soukromí a tak jedeme " na lehko ". Začátky s motorkou nabalenou a s 3 vaky, pokud jsme jeli na dýl, se stanem, spacáky, lemelovým stolem a skládací židličkami byly zajímavé, ale tím jak jsme si časem začali dělat pohodlí se cestování hodně vylepšilo. Zase bych se moc rozepsala, ale nedá mi to a ráda bych dala pár tipů těm, co jezdit začínají. Pro ty méně zkušené cestovatele považuji oblast Lago di Garda za ideální. Je tam vždy pěkné počasí, stín Alp opravdu funguje. Dá se tam sehnat poměrně levné a pěkné ubytování, pokud využijete nabídky slevových portálů. Stačí třeba jen třídenní pobyt. Hotýlek s polopenzí v okolí jezera a pak denní výjezdy do okolí. Nyní se dá sehnat i pobyt na vedlejším Lago di Ledro za slušnou cenu a v nádherném prostředí. Zvlášť pokud vezete " baťůžek " a chcete, aby s Vámi vydržela jezdit napořád je promyšlená jízda na pohodu podstatná. Najezdíte hodně, i ta nejoblibenější passa,. Ráno se v pohodě nasnídáte u bohatých švédských stolů, celý den jezdíte do širokého okolí a večer, když se vrátíte vás čeká zasloužená pohoda. Nejen super ubytování, vždy vlastní teplá sprcha, ale i bazén a o úžasných italských večeřích se salátovým bufetem ani nemluvě. Večer posedíte na terásce baru a můžete v klidu popíjet a připravovat trasu na další den. Zní to, jako bych byla agentkou nějaké cestovky, ale je fakt, že když si všechno promyslíte a téměř do detailu naplánujete stojí to za to. Už se těším, jak letos vyjedeme nejdříve do Beskyd na prodloužený víkend obohacený welnesem a v červenci na 2 týdny do Korutan s výjezdy do Slovinska, tam je to na poježdění taky úžasné. Jezdíme na Yamaze FJR 1300, pohodlné motorce a Transalpa využíváme na cesty do okolí, protože bydlíme v horách. Tak přátelé, už je za pět dvanáct na přípravu. Prostudujte Alpského průvodce, podívejte se kolem, zda tam není nějaký "batúžek ", který by tu krásu taky rád viděl a v pohodě vyražte. Je to to nejúžasnější, co můžete zažít, kam se hrabe dovolená u moře. Teplá jezera v okolí Gardy nebo v Korutanech jsou mnohem příjemnější a osvěží vás tak, že ráno s chutí vyjedete a projezdíte co se dá. Tak všem štastnou cestu !
+4 -2
7.4.2014 Článek Díky za krásnou vzpomínku k ranní kávě. Tu cestu známe. Už se nemohu dočkat, až zase letos vyjedeme do Alp. Po všech možných výjezdech po Evropě se k Rakousku stále vracíme. Těším se, že se zase zbavím té blbé nálady, která tady stále vládne a pročistíme si hlavu. Chtěla bych to doporučit i baťůžkům jako jsem já. Já nic lepšího neznám. Zdenka Kotková
6.3.2014 Článek Moc mě to potešilo. Mám Anglii ráda, byla jsem tam v mládí a nemůžu zapomenout. Mám tam hodně přátel, ale až v centru země. Škoda, že odkaz na letecké muzeum po rozkliknutí, byl opět informace o trajektu. Právě to bych chtěla vidět. I letiště odkud startovali naši piloti a výsadkáři s úkolem zlikvidovat Heydricha. Byli tam i dva od nás z Lidic. To, že nacisté toho pak zneužili jako jeden z důvodů vypálení obce je kruté, ale hrdinství našich pilotů nejde zapomenout a to co s nimi udělali komunisté také ne. Právě na jihu Anglie žije syn jednoho z nich Josef Horák, kterého znám. Anglie na motorce je můj sen. Jsme už důchodci a tak si moc netroufám, ale budu o tom hodně přemýšlet.
6.2.2014 Článek Tak jste mi udělali radost. Únorové ráno mi to rozjasnilo a zavzpomínala jsem si. Jó Francie je špica. Taky jsme to projeli podobnou cestou, dvakrát na motorce, jednou autem. Tam bych mohla jezdit každý rok, všem motorkářům to doporučuji. Jezděte, jezděte, jezděte. Je to to nejkrásnější co můžete zažít. My dáme letos Korutany, spousta jezer, pohodové Rakousko. Výjezdy do Slovinska, údolí zelené řeky Soča, jezero Bled, výjezd pod Triglav, prohlídka Lublaně, město které už za komoušů na nás dýchlo pěknou atmosférou. Těším se, dovolená na motorce je prostě úžasná. Zdenka z Liberce.
28.12.2013 Článek Nějak jezdíme všichni stejně, jak přes kopírák. Za těch 13 let co projíždíme Rakousko a sever Itálie je to pro nás malé. Je to nejblíž, ale už to tam moc známe. Francie je zajímavější, ale nejsou tam takové levné pensiónky i jídlo a taky už jsme projeli kdeco. Passa jsou fajn, ale už jsou moc profláknutá, jak GG tak Stelvio. a další. Já se jako baťůžek bavím tím, že nasčítávám výšky pass a tak loni za pět pass za den, jsme zdolali výšku osmitisícovky v Himaláich. Itálii už jsme objeli celou a některá místa vícekrát. Můj Pepa už koupil enduro, že vyrazí do náročnějších terénů na Balkán. Ale kam společně na FJRku ? Méně proježděný to máme kolem Villachu a Klágenfurtu a tam vyrazit do Slovinska, Už jsme tam spali jednu noc a cesta kolem řeky Soča nás uchvátila, Julské Alpy taky neznáme., možná Fagaraš.To víte baťůžek se víc kouká a hodně fotí, tak potřebuje ty panorámata. Neunikne mi žádný cestopis na Motorkářích, ale nic nového. Na sever se mi nechce, mám ráda teplo a jízdy na lehko. Chorvatsko je nádherné, ale nějak nám nesedí místní. Tak uvidíme co vymyslím. Zatím si jezdím na Google Earth, otvírám obrázky a ubytování. Nevím kolik nám důchodcům ještě zbývá let a tak musíme něco stihnout. Vy mladí tolik přemýšlet nemusíte. Hlavně jezděte co nejvíc, nic lepšího neznáme.
27.12.2013 Článek Moc díky za vzpomínky, na všech těch místech jsme byli. Bylo to příjemné si díky videu "zajezdit " ráno doma po Vánocích. Stelvia nelituj, už je to taky Václavák stejně jako GG. Tak jsem se naladila, včera jsme plánovali trasu na rok 2014. Nemůžem se dočkat a tak alespoň vyrazíme do Drážďan okouknout to v Polu a u Luise. Mějte se všichni krásně a ať Vám vyjdou plány na rok 2014 a hlavně BEZ NEHOD. Zdraví Kotkovi z Liberce.
14.11.2013 Článek Díky za vzpomínku. Taky jsme podobně začínali v roce 2000, jenomže to už nám oběma bylo 50 let. První bylo Rakousko, podobná trasa. Začali jsme deštěm, vichřicí s obrovskými kroupami, kdy jsem seděla ve stanu s helmou na hlavě, bez spacáku, který jsme hodili na motorku, aby ji kroupy neponičily. Nic nás neodradilo a pak už jsme jezdili každý rok i víckrát. Už tenkrát jsme začali litovat, že jsme nezačali jezdit už dřív, alespoň o těch deset let po revoluci. Proto Vám závidím, že jste mladí a máte toho tolik před sebou. Jezděte co to dá. Je to nádhera i v bouřce a slejváku 12 hodin v kuse při návratu domů. Už jsme sjezdili co se dá. Celou Itálii, Rakousko, Německo,Švýcarsko, Francii, Slovinsko. Ze začátku jsme jezdili s plnou náloží, několika vaky. Měli jsme i židličky, lamelový stůl z Luise. Později jsme začali kombinovat ubytování. Předem jsme si po trase objednali lepší ubytování, v soukromí, pensionu, karavanu, mobilhomu. Začlo to být víc na pohodu. Letos už jsme stan úplně vynechali a mohu jen doporučit. Jedeme na lehko, máme zajištěné i nějaké jídlo. Osvědčil se nám i delší pobyt uprostřed cesty např. hotýlek na Lago di Garda s polopenzí a celodenní vyjížďky do okolí. Plánuji další sezónu. Objednat těsně před cestou na slevových portálech dva až tři pensiony v Alpách a projezdit to mezi nimi. Problém je, že už to máme hodně proježděné. Jste mladí, tak úžasná je Francie. Hned bych s Vámi měnila. Jezděte na plno! Z Liberce zdraví Kotkovi.
21.8.2013 Článek Moc pěkný cestopis a video, měla jsem s ním krásné ráno. Závidím, protože my jsme motorkáři už v důchodovém věku. Máme hodně za sebou, ale čas neúprosně běží a tak tomu musíme přizpůsobit i styl našich cest. Dokud na motorku " vylezu " budeme jezdit. Neznám nic krásnějšího než dovolená na motorce.