Komentáře
Nalezeno 3 záznamů
17.8.2011 | Článek | Jen ať je elektropokusů co nejvíc. Ikdyby nic jinýho, tak čím víc lidí si to koupí, tím větší bude tendece je vyvýjet a konkurovat ostatním, tím víc peněz do vývoje skladiště elektriky, tím větší dojezd, větší konkurenceschopnost benzínům, lacinější pohonný hmoty. Hm ? |
3.5.2011 | Článek | Elektrika má spoustu výhod, myslím... jako třeba rekuperaci, jestli jí tahle potvora umí. Ale ty baterky... a ekologie ? No celkově jako vůbec - její výroba, výroba akumulátorů, likvidace... Budoucnost je, podle mě, v trakci elektromotorem (manuálním převodovkám, bojím se, odzvonilo, když vídím do čeho všeho cpou automaty a jako člověka, kterej se drží klacku i v 7er BMW mě to opravdu mrzí, ale co se dá dělat? Poč to umí líp a rychleji.) ale nikoli ve vození sebou elektrické energie uskladněné v akumulátorech. Tohle je prostě první vlašťovka, jako byly u spalovacích motorů. Nakupuju, ale dávám palec nahoru , proč ne? |
9.1.2014 | Video | Zvuk je nádhernej, to "poskakování", jak je motor "živej", to je taky úchvatný, nakopávání dostatečně chlapácký...prostě motor, se kterým by se člověk v nějakým stroji hned projel. No a výkon... no, jelikož Pratt & Whitney R1340 Wasp byl hvězdicovej 9válec s max. výkonem nejsilnější verze 447kW při 2200Ot/min (ovšem pozor, s kompresorem, kterej tady není!), tohle jistě nebude mít víc, než 90kW. Max. Krouťák na hřídeli těžko říct, při tom špičkovým výkonu max. 430Nm. Nic úchvatnýho. Ale ten zvuk O |