PROFIL UŽIVATELE

MrCaesar

Offline: 26.5.2021 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 40
Město: Plzeň 3-Jižn
Lokalita: Plzeň-město P...
Založil témat: 12x
Napsal příspěvků: 89x
ID uživatele: 7335
Registrace: 8.2.2008
ICQ:318249772

Adresa profilu:http://mrcaesar.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 3 záznamů

17.8.2011 Článek Jen ať je elektropokusů co nejvíc. Ikdyby nic jinýho, tak čím víc lidí si to koupí, tím větší bude tendece je vyvýjet a konkurovat ostatním, tím víc peněz do vývoje skladiště elektriky, tím větší dojezd, větší konkurenceschopnost benzínům, lacinější pohonný hmoty. Hm ?
3.5.2011 Článek Elektrika má spoustu výhod, myslím... jako třeba rekuperaci, jestli jí tahle potvora umí. Ale ty baterky... a ekologie ? No celkově jako vůbec - její výroba, výroba akumulátorů, likvidace... Budoucnost je, podle mě, v trakci elektromotorem (manuálním převodovkám, bojím se, odzvonilo, když vídím do čeho všeho cpou automaty a jako člověka, kterej se drží klacku i v 7er BMW mě to opravdu mrzí, ale co se dá dělat? Poč to umí líp a rychleji.) ale nikoli ve vození sebou elektrické energie uskladněné v akumulátorech. Tohle je prostě první vlašťovka, jako byly u spalovacích motorů. Nakupuju, ale dávám palec nahoru , proč ne?
9.1.2014 Video Zvuk je nádhernej, to "poskakování", jak je motor "živej", to je taky úchvatný, nakopávání dostatečně chlapácký...prostě motor, se kterým by se člověk v nějakým stroji hned projel. No a výkon... no, jelikož Pratt & Whitney R1340 Wasp byl hvězdicovej 9válec s max. výkonem nejsilnější verze 447kW při 2200Ot/min (ovšem pozor, s kompresorem, kterej tady není!), tohle jistě nebude mít víc, než 90kW. Max. Krouťák na hřídeli těžko říct, při tom špičkovým výkonu max. 430Nm. Nic úchvatnýho. Ale ten zvuk O

TOPlist