Komentáře
Nalezeno 80 záznamů
11.3.2024 | Článek | Co máte pořád všichni s tou historí já v historii Jawy nic nevidím, zajímavé sportovní speciály neměly nic společného s naprosto nudnou sériovou produkcí Jawy. |
11.3.2024 | Článek | Levnější by to nebylo, je to nízkoobrátkové zboží a musí se zaplatit homologace a také na tom musí být zisk. Na trhu je plno jiných Čín a levnější nejsou. |
26.7.2023 | Článek | Pro tenhle typ závodů asi není technický pokrok tak podstatný, brzdit se nemusí a maximální rychlost je limitovaná jízdou v zatáčce, tehdy se jednalo o upravený motor který se zničil dnes o sériovku která to ani nepozná.. |
18.7.2023 | Článek | To s výkonem nesouvisí, kdysi jsem dostal smyk na Jawě 250 i na pionýrovi. |
18.7.2023 | Článek | Bylo mnoho slavnějších značek než Jawa které zanikly a některé dnes oživují Číňani nebo Indové (Benelli, BSA,...) |
18.7.2023 | Článek | To jsou rady k ničemu. Výroba veteránů žádnou značku neuživí nehledně na to že by jejich cena na trhu okamžitě klesla a výroba by byla ztrátová, ono těch solventních zákazníků zase tak moc není. |
11.6.2023 | Článek | Od toho jsou ty indické třístovky, i ten motor vypadá skoro stejně jako u 500 OHC. Jinak s 500 OHC je to trochu jinak vysloužila si pověst nespolehlivé těžké motorky a nakonec ji nikdo nechtěl, takže také úpadek. |
9.6.2023 | Článek | Nikdo by to nekupoval a zkrachovali by. To jsou jednoduché počty dokonce i Triumph který je pojem v celém světě má ekonomické problémy ne tak Jawa.... |
9.6.2023 | Článek | Nevím proč jsou kolem toho takové emoce, je to vlastně mnoho desítek let vyráběný japonský veterán resp. jeho čínská kopie u kterého neplatíte za vývoj ani za špičkový výkon, to je celé. Je to nové a někomu to stačí. Já osobně být ředitelem Jawy dělal bych to stejně vývoj nové motorky by byl pro Jawu sebevražda kdo by dal 500 000 za novou Jawu? +2 |
9.6.2023 | Článek | To je o tom že trh se zasytí, na druhé straně si představ že vyvineš novou motorku dáš do vývoje a výroby půl miliardy a ono se jich prodá pár stovek kusů ročně, na tomhle nikdo neprodělá. |
7.6.2023 | Článek | Proč? Má vysokou hustotu uložení energie - velký dojezd, dá se skladovat na měsíce a pokud se bude vyrábět např. ze solárů nemusí tě zajímat nízká účinnost. Krom toho by to mohlo být i levnější než lion baterie. |
18.5.2023 | Článek | měl jsem ji přístup ke karburátorům byl snadný z hora po odmontování nádrže. |
1.5.2023 | Článek | Vzadu bylo 18, do zatáček to ale moc nešlo v porovnání s dnešními motorkami a také byla dlouhá. |
1.5.2023 | Článek | To byla moje první velká motorka po Jawě 350, stála mě v r. 1995 20 výplat a kromě ošoupaných vaček odešel ještě startér... Jinak to tehdy byla pecka, každý se ohlížel a vyptával, jela 220km/h div že jsem to přežil, bylo mi 18 a moc jsem nad životem nepřemýšlel. +1 |
16.3.2023 | Článek | To není nic nového Harley už experimentoval v Indii ale byl to propadák, v Asii tuhle "legendární značku" moc neuznávají a nejsou ochotni za ni připlatit. |