PROFIL UŽIVATELE

PetrosPV

Offline: 12.5.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 48
Město: Prostějov 1
Lokalita: Prostějov Olo...
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 3x
Body komentářů: 28 / 19
ID uživatele: 70274
Registrace: 18.5.2008

Adresa profilu:http://petrospv.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 80 záznamů

11.3.2024 Článek Co máte pořád všichni s tou historí já v historii Jawy nic nevidím, zajímavé sportovní speciály neměly nic společného s naprosto nudnou sériovou produkcí Jawy.
11.3.2024 Článek Levnější by to nebylo, je to nízkoobrátkové zboží a musí se zaplatit homologace a také na tom musí být zisk. Na trhu je plno jiných Čín a levnější nejsou.
26.7.2023 Článek Pro tenhle typ závodů asi není technický pokrok tak podstatný, brzdit se nemusí a maximální rychlost je limitovaná jízdou v zatáčce, tehdy se jednalo o upravený motor který se zničil dnes o sériovku která to ani nepozná..
18.7.2023 Článek To s výkonem nesouvisí, kdysi jsem dostal smyk na Jawě 250 i na pionýrovi.
18.7.2023 Článek Bylo mnoho slavnějších značek než Jawa které zanikly a některé dnes oživují Číňani nebo Indové (Benelli, BSA,...)
18.7.2023 Článek To jsou rady k ničemu. Výroba veteránů žádnou značku neuživí nehledně na to že by jejich cena na trhu okamžitě klesla a výroba by byla ztrátová, ono těch solventních zákazníků zase tak moc není.
11.6.2023 Článek Od toho jsou ty indické třístovky, i ten motor vypadá skoro stejně jako u 500 OHC. Jinak s 500 OHC je to trochu jinak vysloužila si pověst nespolehlivé těžké motorky a nakonec ji nikdo nechtěl, takže také úpadek.
9.6.2023 Článek Nikdo by to nekupoval a zkrachovali by. To jsou jednoduché počty dokonce i Triumph který je pojem v celém světě má ekonomické problémy ne tak Jawa....
9.6.2023 Článek Nevím proč jsou kolem toho takové emoce, je to vlastně mnoho desítek let vyráběný japonský veterán resp. jeho čínská kopie u kterého neplatíte za vývoj ani za špičkový výkon, to je celé. Je to nové a někomu to stačí. Já osobně být ředitelem Jawy dělal bych to stejně vývoj nové motorky by byl pro Jawu sebevražda kdo by dal 500 000 za novou Jawu?
+2 
9.6.2023 Článek To je o tom že trh se zasytí, na druhé straně si představ že vyvineš novou motorku dáš do vývoje a výroby půl miliardy a ono se jich prodá pár stovek kusů ročně, na tomhle nikdo neprodělá.
7.6.2023 Článek Proč? Má vysokou hustotu uložení energie - velký dojezd, dá se skladovat na měsíce a pokud se bude vyrábět např. ze solárů nemusí tě zajímat nízká účinnost. Krom toho by to mohlo být i levnější než lion baterie.
18.5.2023 Článek měl jsem ji přístup ke karburátorům byl snadný z hora po odmontování nádrže.
1.5.2023 Článek Vzadu bylo 18, do zatáček to ale moc nešlo v porovnání s dnešními motorkami a také byla dlouhá.
1.5.2023 Článek To byla moje první velká motorka po Jawě 350, stála mě v r. 1995 20 výplat a kromě ošoupaných vaček odešel ještě startér... Jinak to tehdy byla pecka, každý se ohlížel a vyptával, jela 220km/h div že jsem to přežil, bylo mi 18 a moc jsem nad životem nepřemýšlel.
+1 
16.3.2023 Článek To není nic nového Harley už experimentoval v Indii ale byl to propadák, v Asii tuhle "legendární značku" moc neuznávají a nejsou ochotni za ni připlatit.
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

TOPlist