Komentáře
Nalezeno 9 záznamů
5.11.2015 | Článek | No co už dávno to má napsané na pomníku... -1 |
25.10.2015 | Článek | No tak myslím že u Yamahy už ve skladu oprašujou zeď co bude zase stát v boxech mezi Rossim a Lorenzem Pedrosa je evidentně jeden z mála lidí co to tam má v hlavě v pořádku zato Lorenzo je opravdu šulí-ek to se mu musí nechat počkám si až bude zase brečet když ho Mareček trefí "mistra světa" |
20.1.2015 | Článek | Je jasné, že byla postavena hlavně k dosažení max. rychlosti, ne na okruh mimochodem ve 14 000 ot. na 6. dle tachometru 220 mil. -1 |
22.8.2014 | Článek | Zde tajný záznam tréninku Marečkova náklonu pro příští sezonu https://www.youtube.com/watch?v=T645xjxMxTc |
23.7.2012 | Článek | To je jeden z důvodů proč takoví borci jako Kubík nebudou nikdy mistři světa. Řešit jestli mě nějaká trať baví samozřejmě může, ale musí se snažit aby to nebylo vidět na výsledcích. Přijde doba a nemyslím, že je daleko, kdy bude rád, že se projede alespoň v Brně. Fandím všem čechům co něco dokázali, dokazují nebo dokáží no a těm co je to i baví i závidím |
25.10.2011 | Článek | To nori: právě, že z časopisu se vždycky dozvím něco jiného než je realita jak říkám mám suzu rád, ale objektivně prostě na konkurenci ztrácí. Když jsem ji viděl v zimě na výstavě v Praze bylo mi trochu smutno. A co se týká mého hodnocení, vyplývá právě z toho jak se na motorce cítím než z toho co píšou v časopisech. Rychlá motorka na okresky bylo nadsazené hodnocení to jo. Ovšem má představa o supersportu je odlišná... |
25.10.2011 | Článek | Trošku mi to připomíná politiku Volkswagenu s novým Passatem: zákaznici si zvykli na předchozí model tak jsme raději nic zásadně nezměnili mám Suzuki rád, ale co v posledních letech kouzlí s GSX-R 1000 je bída. Udělali se špičkového supersportu r.2005/2006 takovou rychlou motorku na okresky. Hold kde není ochota investovat...Je dobrá, ale přál jsem ji víc. |
21.10.2011 | Článek | Patentován byl kompresor jako součást motoru tak už to pochop!!! co se týká turba tak to kurví hlavně samo sebe, motor s turbem má nižší kompresní poměr tím pádem je na vyšší tlakování válců uzpůsoben ale hlavně instalován byl KOMPRESOR !!! Co se týká průběhu motoru tak jedni brečí že to nemá spodek a když jim ho někdo poskytne tak zase budou brečet že to táhne od spodu a nemá to charakter Hold welcome in Czech republic |
18.10.2011 | Článek | Nechápu proč tady každý haní použití přeplňování s argumentem velmi vysokého špičkového výkonu. Přeplňování je především o průběhu výkonu, což je problém všech vysoce výkonných motorů a v poslední době zvláště. Nejvšší kroutící momenty jsou nezřídka položeny v otáčkách kolem 10000 ot. a o pár tisíc dále maximální výkon. Vždyť i litry už točí to co před deseti lety šestikila. Výhoda přplňovaného motoru je ve velmi nízko položeném kroutícím momentu, což má za následek silný zátah v nízkých otáčkách. Myslím, že právě toto je cílem proč přeplňovat motor, než dosáhnout extrémního výkonu ve špičce na což jsou u Kawy specialisti Pokud chceš využívat potenciál motoru musíš ho držet mezi maximálním kroutícím momentem a maximálním výkonem. Což v reálu znamená u nové ZZR 1400 držet motor mezi 7500 a 10000 ot. Kompresor umožní položit max kroutící moment třeba ke 2000 ot. což v reálu znamená držet motor mezi 2000 ot. a 10000 ot. Nemluvě o čitelném průběhu motoru s postupným přeplňováním. Právě kompresor na rozdíl od turba nepotřebuje pohon výfukovými plyny takže onen turboefekt je také do značné míry potlačen. Takže pánové není to o 350 koních i když jak známe kavu tak u 200 koní nezůstane |