Komentáře
Nalezeno 1196 záznamů
26.11.2012 | Článek | Trosku moc zbytecnych superlativu na strane redaktora i honda-sefa. Jinak pri cene 100000€ je uz skoro jedno, jestli ma motorka homologaci nebo ne. Kolik majitelu NR na sve motorce jezdi po silnici? Navic pridanim veci do provozu ztrati motorka vyhodu kompaktnosti motoru i celku. Starter, alternator nafouknou motor, katalyzatory a hlukove klapky, tlumic vyfuku alespon 8-9 litru, odkryta sucha spojka pres japonske hlukove normy neprojde, povinne ABS od 2014, filtr s aktivnim uhlim... No uvidime, jak se s tim poperou. |
1.11.2012 | Článek | Vtip dne - "kluci z LSL".. To by se stary pan Schmitz-Linkweiler pekne nasmal : o ) |
1.11.2012 | Článek | Ne vsude. Treba Pnigale pro japonsky trh ma klasickou ovalnou koncovku... : o ) |
12.10.2012 | Článek | Podle me se tu jako novy motor bere i teny stary, ve kterem jsou po zavode vymeneny nejvice namahane soucastky. Urcite nema smysl vyhazovat po 100 kilometrech treba specialni prevodovku a podobne. Klasicka rozborka a sborka motoru v ramci priprav na dalsi zavod. +1 |
7.9.2012 | Článek | Kdyz si vzpomenu na ZXR250, ktera uz v roce 1989 mela 45 koni, 26 Nm, Deltabox, USD vidlici a dvojitou kotoucovku se ctyrpistkovymi trmeny a podobne "nepotrebnosti", tak me napada jen jedno - Pokrok nezastavis... : o ) +5 |
31.8.2012 | Článek | Filtr: Presna cisla napsat nemohu, protoze si je nepamatuji a hledat clanek ve kterem byla cisla pred pul rokem zminena nebudu. Dulezita byla (pro me) informace o pomeru techto hodnot. Jinak ma odpoved smerovala k otazce, zda k tomu Burgese pustili nebo ne a jak je i z prispevku od God zrejme, tak (ve skutecnosti, ne medialne) moc moznosti ke zmenam nedostal. Informaci je vsude spousta. Clovek ale musi hledat mimo cesky dolicek a "cist" i informace mezi radky. (viz napr. spojitost mezi vystoupenim Suzuki z MGP a zpetny odkup podilu sve automobilove divize od VW..) +2 |
31.8.2012 | Článek | God: Diky za super clanek! |
30.8.2012 | Článek | Filtr: Mezi chtit a dostat je tady trochu rozdil. Ducati je mala firma a prostredky do zavodeni ma radove nizsi nez Yamaha nebo Honda. Staci srovnat kolik ramu uz letos otestovala Honda a kolik Ducati... Tudiz zakladat nazor na vyvoj motocyklu (jako nekteri) pouze na oficialnim vyroku "se intenzivne pracuje" je prinejmensim malinko nepresne.. |
27.8.2012 | Článek | Zazi: Ja bych to jeste doplnil na: Bud jezdis sam, nebo se koukas nazivo, nebo se na to koukas v TV... : o ) |
19.7.2012 | Článek | Zajimave, jak se Fejtovi otevrelo pri padu puvodne pootevrene hledi - a to ho mel prichycene lepici paskou. Fotka 48 to same. |
19.7.2012 | Článek | Jsem zvedav, jestli BMW nastoupi s klasickou kyvkou nebo opet s obracenou. |
19.7.2012 | Článek | Pokud je 98,5% vsech S1000RR (u ostatnich podobne)objednano s ABS, pak se nedivim vyrobci, ze si chce zjednodusit vyrobu a logistiku. Kdyz to navic muze podat pod libivym euro-heslem, pak je spis s podivem, ze to neudelal uz drive. |
3.5.2012 | Článek | Asymetricke pneumatiky jsou treba v Brne nebo na Slovaci k nezaplaceni, takze u me uz 4 roky jasna volba --> Power One Slick |
30.3.2012 | Článek | Pobavili me 2D-Leute. Spravne by melo byt (nejspis) elektronika od lidi z 2D. Ti budou nastesti trirozmerni. : o ) |
1.3.2012 | Článek | Pity> Jó, neni nad to, si v klidu od klavesnice jen tak na nekoho plivnout... :o) |