PROFIL UŽIVATELE

afro-r1

Offline: Včera v 17:28 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 16
Město: Svitavy
Lokalita: Svitavy Pardu...
Pomohl: 1x
Založil témat: 4x
Napsal příspěvků: 134x
Body komentářů: 514 / 1
ID uživatele: 65731
Registrace: 12.3.2008

Adresa profilu:http://afro-r1.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 1196 záznamů

24.7.2013 Článek Alpha racing byla nutnost. Akceschopny tym s rychlymi zmenami nejde moc dobre dohromady s odbory a pravidelnou osmihodinovou prycovni dobou.
MotoGP je pouha spekulace Speedweeku. V BMW se setri a penize se budou hodit jinde. Navic WSBK (cilene) upada smerem k seriovkam a marketingovy prinos neni pro BMW nijak veliky.
18.7.2013 Článek ZXR-250 45hp/171kg 1988-2004

pokrok nezastavis...
18.7.2013 Článek Onu "sportovní nabušenost" proti predchudci ma reprezentovat vetsi rozlozitost (opak kompaktnosti), vetsi hmotnost, nizsi sedlo, nizsi stupacky pripadne vyssi riditka.
Jake zmeny by naproti tomu provedl vyrobce, ktery by chtel svuj motocykl priblizit turistickemu zamereni??
24.6.2013 Článek Nejlepe predepsat restriktory spanelskym jezdcum. To by v tom byl cert, aby si Espeleta nezaridil vyrovnanou soutez
: o )
17.4.2013 Článek Vsechno nad 200 kilo melo radsi zustat autem...
: o )
+1 -1
16.4.2013 Článek V kravate vypada kazdy jak de_bil, v realu to neni tak hrozne.

Ekologie se dela v Bruselu. Pozadavky na silny motor ovsem zustavaji, takze se s tim snazime vydrbat, jak to jen jde...
12.4.2013 Článek Dobry konstrukter musi samozrejme konstruovat vyrobitelne veci a pokudmozno zohlednit moznosti nebo preference vyrobce. Nema cenu kreslit veci, ktere budou v realu vypadat uplne jinak.
V extremnim pripade (nove technologie) muze konstrukter klidne i pul roku optimalizovat hotovy dil, nez je bezproblemove seriove vyrobitelny.
A k tema externi konstrukce. Interne se vetsinou konstruuje vysledny tvar - na prikladu vyfuku propoctene delky a prumery trubek, minimalni polomery, delky primych useku, prutok katalyzatorem, pozice lambdasond, zakladni konstrukce tlumice, pozadavky akustiku a designu, externi firma si sama navrhuje detailni konstrukci podle svych moznosti. Vse s obousmernou vazbou.
Takze ne vsechno stoji za houby, i u onoho zmineneho vyrobce.
+1 
11.4.2013 Článek Nic neni nastesti jen cerne nebo bile. Vetsina externich spolupraci je i u onoho zmineho vyrobce dlouhodobejsiho charakteru, takze urcita kontinuita je tam vzdy. A potom je otazka, jak moc je vyvoj komponentu od tovarny "oddelen", pokud zamestnanci externi firmy pracuji uvnitr interniho tymu...
+1 
27.3.2013 Článek Trochu zbytecny tipuji pohon kola z obou stran.
19.3.2013 Článek Skoda, ze to nebude nastupce FZR250R ale opet nejaka jednovalcova prdlavka.
13.3.2013 Článek Zajimave, jak se Traction Control tvrdosijne preklada jako kontrola trakce.
Jakpak by se v ceskem dolicku prekladal takovy Traction Check?
: o )
25.1.2013 Článek 160 kilo sucha, to budou letos pekne obtloustle prototypy.
160 kilo suche jsem mel na R1 loni se starterem a olejovym vymenikem. Ani titan a karbon nebyly potreba. Letos mozna 157...
24.1.2013 Článek Koukam, ze nakonec i honda nasadila obracenou kyvku...
21.1.2013 Článek Logicky se rychlost vývoje poněkud zastavila...
...jako vzdy, kdyz je jednotny dodavatel.

V SBK uz take ze dne na den prestala byt vetsi stycna plocha 16,5" pneumatik vyhodou. Pustit tam nejakeho konkurenta, hned by si na ni u Pirelli mileradi vzpomneli.
+1 
29.11.2012 Článek Vyvoj nezastavis. Poznatky z MotoGP a WSBK slouzi k vyvoji novych seriovek a tim potazmo zlepseni WSBK-stroju. Tim se obe serie hodne priblizuji.

TOPlist