Komentáře
Nalezeno 1196 záznamů
29.9.2022 | Článek | Beru radsi tu trojku na pozadi. +1 |
17.9.2022 | Článek | Pro vyrobce neni samozrejme vyhodne prodavat drahe vykonne motorky uzke skupine jezdcu, ale naopak co nejsirsi. To znamena, aby si mohl udelat tu radost z koupe kazdy majitel ridicaku a motorka ho po par kilometrech nezabila. |
14.9.2022 | Článek | Elektropohon je ale ve vozidlech historicky jeste starsi nez benzinovy.... |
14.9.2022 | Článek | Callowsick: Nastesti se jiz kolem roku 2040-2060 ocekava peak poctu obyvatel. Pak by to melo nezadrzitelne klesat. |
13.9.2022 | Článek | Ropa jednou dojde je podobne tvrzeni jako slunce jednou vyhasne. Na nejblizsich par set let to urcite nebude nejaky bolavy problem. |
13.9.2022 | Článek | Nemam psa, tudiz mohu jezdit spalovakem, aniz bych mel jen naznak spatneho pocitu. https://www.metro.cz/domaci-mazlici-skodi-teto-planete-velci-psi-maji-uhlikovou-stopu-jako-nejvetsi-esuvecku-g6q-/domov.aspx?c=A220912_160819_metro-region_mhrab |
13.9.2022 | Článek | Jinak ano, smrdici automobily zachranily velka i mensi mesta pred ohromnym problemem. Na tech starych romantickych fotografiich to neni uplne videt a citit, ale ulice te doby byly pokryty vrsvou uslapanych vykalu, nebot tech koni ve mestech byly mraky. (tramvaje, taxiky, remeslnici...) |
13.9.2022 | Článek | Vsechny evropske vlady se nasledne dohodly, ze nejpozdeji v roce 1930 nebude smet byt vyroben zadny vuz tazeny konmi. Sedlaci dostavali dotaci na 50% ceny benzinoveho povozu a naridili vsem zajezdnim hostincum a radnicim, aby meli pripraveno nejmene 100 litru benzinu, pro pripad, ze by do mesta zavital navstevnik v automobilu. Z ceny kone na trhu se musela platit zvlastni 30% dan a kdo do kocaru nebo povozu zaprahl vice nez jednoho kone musel platit dane z CO2, neb vice koni vyprodukuje vice onoho sklenikoveho plynu. Stat podporoval bonusem kazdeho majitele, ktery dovedl kone na jatka a noveho si jiz nekoupil. Jinak pojem dojde ropa je veskrze mylny konstrukt. Kdyz uz, tak dojde ropa za danou cenu tezby. To same plati i pro jine suroviny, vcetne tech pro vyrobu elektrickych vozidel. |
12.9.2022 | Článek | Stacilo pred peti, sedmi lety zajit kouknout na agentury a clovek mel jasno. BMW, ZX10, RSV, Panigale. S RC se par nadsencu snazilo, ale brzy toho nechali. Vykonove a jizdne hodne sverazna masina. U R1 si vsichni drzeli spis osvedcene 04-08. Obe zminene motorky bodovaly v testech skvelym komfortem a rozlehlym mistem pro jezdce. A zatahem odspoda na ukor vrsku. U R1 navic obetovali volnost v levem naklonu, coz by u jednostranne zamereneho zavodaku nikdo nedopustil. Nejaky Yamaha-sefvyvojar v jakemsi rozhovoru prohlasil, ze uvazovali nad R6 jako cistym zavodakem a R1 na silnice. Na podzim 2008 prislo BMW a resetovalo cely segment, na coz Yamaha nemohla uz reagovat a musela tech 6 let nejak pretrpet s RN22. U RC bylo relativne brzy po zavodni podpore tovarny a jako cisty zavodak byla vyvijena jen RC16 |
11.9.2022 | Článek | GeTecko mezi litrovymi superbiky nefunguje prodejne nikdy. To si draze overila i Yamaha v letech 2009-14 nebo treba KTM s RC8, ci Benelli s Tornadem. Sportovni aura ma mezi zajemci o sportovni motorku extremni vahu. I ten maly trh sportovnich sestek opanovala R6, ac byla pro jizdu na silnicich nejmene privetivym strojem. |
10.9.2022 | Článek | MT bylo, a stale je, obrovsky uspech. Je logicke, ze i dalsi tovarny chteji vstoupit do nove objevneho segmentu se svoji alternativou. +3 |
8.9.2022 | Článek | Titul je krasna a prepychova vec, ale zdravi si za nej nekoupis... +1 |
7.9.2022 | Článek | Spis nez cekani na zazrak u Jeziska je lepsi na sobe poradne maknout a zaridit si prijem podle sveho uvazeni. ; o ) |
30.8.2022 | Článek | Za me ma original lepsi tvary, Hodit do retrolaku a hotovo. +1 |
25.8.2022 | Článek | Podle nahubku maji navic vsichni covida nebo aspon rymu... (nahubek nechrani pred nakazenim zvenci) +2 |