renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

hubas111

Offline: 16.12.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 16
Město: Břevnov (Praha 6)
Lokalita: Praha hl.m. Praha
Napsal příspěvků: 1x
Body komentářů: 178 / 132
ID uživatele: 65534
Registrace: 10.3.2008

Adresa profilu:http://hubas111.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 208 záznamů

1.9.2008 Článek Pokud to shrnu ze svého vidění světa:
1)Valerián vs. Stoner naprosto stejný průběh jako v Brně.Důvody proč tomu tak je jsou pěkně shrnuty a popsány St.dobrým Schumim v diskuzi pod tímto článkem. Valerián pokud nespadne a nějak zásadně se nezraní tak titul letos získá, budiž mu po zásluze přán.
2)Lorenzo hezký návrat na výsluní a pořádně na sobě zapracoval a na souboje mezi ním a Pedrem se do budoucna těším, on bude mým koněm do budoucna až to Valerián zabalí a půjde dělat testovacího jezdce k Ferari
3)Tonda Eliáš od té doby, co dostal upravenou modifikaci Ducatky GP08, tak jezdí jako utrženej ze řetězu, proto pro mě překvapení, že se žene do nového projektu u Kawy?
4)Pedrosa zajel na co měl a překvapení, že chce ihned na Bridge po tomto závodě zase takové překvapení není, poté co jasný signál vyslala stáj Gresiniho v podobě motky a obutí pro Nakana
5)Chris Frmarmeláda potvrzuje vzestupnou tendenci Suzi a jen tak dále, Loris taky pěkně pojezdil.
6)Doviziozo určitě chtěl moc, ale kombinace Michelin a ne ideálního nastavení ho odsoudila tam kde dojel,
7)Melandri trápení a konec sezóny bude pro něj spasením jeho prokleté duše, Edwards jak nemá důvěru v pneu tak nic kloudného nevymyslí,
8)Guintoli ten se evidentně trápí a je dost možné, že je to jeho poslední sezóna v MOTO GP, Nakanovi závod nesedl nejspíše tech.potíže, protože se neuvěřitelným tempem propadal,
9)Duo továrních Kawasaki jenom potvrdilo lesk a bídu stroje a zčásti jezdeckého obsazení. Schválně jsem čekal jestli Westa nakopne dobrý výsledek z Brna, ale opět špatný, Hopkins bojuje se zraněními, ale i kdyby byl zdravý tak do 10.fleku můj tip. Z továren jasně nejhorší komplet ve startovním poli...
10)kvalita a úrověň komentátorů z ČT opět na vrcholné úrovni breptů z okresního přeboru!!!
27.8.2008 Článek Pánové imagie u motky je důležitá věc a její historie, závodní historie apod. jsou jistě důležité, to je jeden pohled. Kvalita, dílenské zpracování, servis, náhradní díly jsou otázkou u Číňanů, ale oni jsou učenlivý, to je pohled druhý. Pokud jde o cenovou politiku a o to, kde jsou v současnosti kvalitativně je samozřejmě diskutabilní. Žádná oficiální čísla o jejich poruchovosti kvalitě-nekvalitě tady nikdo do fóra nedal, jen názory pár jedinců, které jim ovšem tímto nevyvracím. Tím se jich samozřejmě nezastávám. Na druhou stranu na věc ihned koukat negativně také není na místě. Nejsem sice příznivcem čínského megalomanství a rozmachu, ale na druhou stranu to ještě neznamená, že je třeba je tak nějak automaticky odsuzovat. Ta pravda o Číně ja asi někde uprostřed. Asiati jsou velmi pracovití, učenliví a já bych nad nimi do budoucna hůl nelámal. Je možné, že cca do 10 let můžou mít kvalitní 600ccm biky s vyspělou technikou za "rozumnej peníz", tím potažmo můžou zamíchat kartami na trhu ve prospěch spotřebitele. Možná to tak, ale nemusí být, možná jim to bude trvat mnohem déle, kdoví.

Mít nutný odpor ke všemu čínskému je spíše věcí názoru. Z podnikatelského hlediska se jedná často o chladný kalkul, který má logicky přinést zisk. V tom případě bychom dnes museli odsoudit většinu firem (přední automobilky, oděvní firmy, počítačové firmy atd.) Budoucnost Evropy bude spíše ve vývoji technologií, špičkových službách, servisu, a jedinečnosti specifických výrobků s větší přidanou hodnotou, vzělanosti apod, ale to už je téma na úplně jinou debatu
21.8.2008 Článek To je samozřejmě nekonečná debata. Já z toho mám pocit, že velké a neustálé změny se především odvíjí od bezpečnosti jezdců. Otázkou je jaké jsou přímo názory jednotlivých současných i minulých závodníků. Jestli někdo statisticky může doložit, že v éře 500ccm nebo moderní éře 990ccm bylo více pádů než nyní, či nikoliv, kolik jich bylo lehkých, vážných nebo dokonce smrtelných. Bezpečnost je určitě na prvním místě, ale je otázkou jestli je to vždy jenom o bezpečnosti? Je v tom i přirozený vývoj nových technologií, které ať chceme nebo ne se do Moto GP zavádějí a někdy je to pro atraktivitu samotného závodění krok zpět někdy je to ku propěchu věci. Ale vývoj prostě nezastavíme Pokud jde o pneu nedávno jsme vyjařoval svůj názor, e jsem pro konkurenční prostředí, ale když letos vidím výkony Michelinu tak nevím jak se příští rok některé tými k této značce postaví.

Jinak jsem také pro zrušení elektronického plynu a zavedení 990ccm.
21.8.2008 Článek No hošani k mé smůle jsem letos nebyl, ale vynahradím si to přístší rok WSBK a MOTO GP. Koukal jsem na to v TV a potvrdilo se mé očekávání, že Duknám Brno sedne, a že se rozhodně nebude konat "dech berucí" duel z Laguny Seca. Stoner chyboval o tom žádná. Částečně to bylo jeho snahou urvat závod hned zpočátku a částečně asi infem z boxů o tom, že Valerián se ho drží jako veš a ne a ne mu výrazně poodjet. Mazec byl v podání Eliase a Nakana velmi mě překvapil West. Jsem na něj zvědavej co předvede v dalším závodě. Vůbec v Brně ožívali jezdci, který se celkem doposud trápili. Rovněž se ukázalo, že pneu docela týmy trápily a to díky novému povrchu. Hlavně Vermuelen, Hopkins za Bridge a o Michelinech ani nemluvě.
Když se tu někde rozputala debata o dodavatelích pneu, pokud bude výkonnost Michelinu pokračovat jsem zvědavej jak se rozdají karty mezi týmy na příští sezónu, pokud to ovšem nerozhodnou dříve jezdci a DORNA.
Pokud jde o přenos ČT ocenil jsem alespoň, že tam měli pár zajimavých rozhovorů, zmínil bych Dana Petáka mechanika nyní testovacího týmu Kawasaki a Ulmanovou ředitelku areálu v Brně. Celkem zajímavé informace a pohledy do zákulisí.
Nemáte někdo zajímavé fotky ze čtvrteční boxové uličky kam byl přístup mezi jezdce MOTO GP?
1.6.2008 Článek O.K. Nesnáším tyhle rejpavý příspěvky, který zbytečně zaplevelej celý fórum.Nic víc...
1.6.2008 Článek to Pavel51z: Jestli je tady někdo odpůrcem zdejšího fóra tak jseš to ty tím tvým nekonstruktivním příspěvkem. Mohu se tě zeptat, jak obsah tvého příspěvku koresponduje se závodem? Asi jsem trochu natvrdlej.???
19.5.2008 Článek Otřesný komentáře a nevím, proč proboha pořád přepínaj do toho jejich přiblblýho studia s píchlou obří pneumatikou. Melou tam pořád vo tom, co sme všicky v závodě viděli, místo, aby nechali kameru na slavící jezdce a ve finále tam šoupnou jenom pódium. Už se v ČT proberte!!!
6.5.2008 Článek No mě dostal Březina z hláškou v souvislosti s Randy Krummenacherem ve 125ccm a jeho odoperovanou slezinou, že naposledy podlehl na zranění sleziny Reinhard Heydrych, ale od té doby už medicína udělala velký pokrok No a dokonal to hláškou, která tady již byla zmíněna, že Lorenzo jezdí na motce o obsahu 500ccm. Já nevím a nemůžu si pomoct, ale nejvíc mi sednul Bursa. Měl přehled o dění v závodě, spousty postřehů, hned si volal s jezdci bezprostředně po závodě, sám většinu okruhů sjezdil atd. Nevíte kde je Bursovi vlastně konec?

Navíc už jsem jednou psal do ČT, aby něco udělali s těmi přenosy a místo kecání obou moderátorů ve studiu, kde komenují právě odjetý závod, kde v podstatě jenom odříkají, co už jsme viděli, dali raději obraz na slavíví borce na okruhu a na samotném pódiu, o tiskovkách ani nemluvě. Do dnes se z ČT nikdo neráčil odpovědět. V tomhle je to trochu vopruz...
9.4.2008 Článek No Karle přeju ti hodně štěstí, odvážných manévrů a dobré umístnění na konci závodu
25.3.2008 Článek No ono platí opravdu, co je levný je velmi podezřelý! Pokud jsem někdy kupoval motku nebo auto tak jedině zakoupený v ČR, po prvním majiteli se serviskou a nikdy jsem nelitoval. Máte možnost fyzicky prodávajícího vidět i stroj s ideální schůzkou u prodávajícího doma, kde člověk i vidí jestli je to nějakek somroš nebo chlapík co to má v hlavě srovnaný a v jakým zázemí bydlí. Nikdy jsem nenaletěl a stroje mi bez problémů sloužili a vždy jsem je dokázal pak i výhodně, coby druhý majitel prodat.
17.3.2008 Článek Také musím souhlasit, že tento článek je z velké části velmi nešťastně napsán. Informace o Dovim, je asi jedinou zajímavější informací tohoto článku, i když se pořád jedná o nepotvrzenou spekulaci, ale zajímavou a do jisté míry i logickou! Autor asi pozapomněl, že první vlaštovka jaro nedělá a nějaké soudy jak na tom jsou konkrétní jezdci skutečně můžeme zodpovědně říci po absolvování 2/3 šmapionátu.
10.3.2008 Článek Přesně tak. První vlaštovka jaro nedělá a letošní první cena se jela za dosti specifických podmínek, pravda pro všechny stejný. Až se vrátíme trochu k normálu + bude polovina sezóny za námi, tak můžeme dělat nějaké relevantnější závěry jak na tom, který jezdec je.
10.3.2008 Článek Nevíte, kde skončil Michal Bursa? Nemohu si pomoct, ale kolega pana Březiny, tuším, že se jmenoval p.Lála se moc neprojevoval. V tomhle byl Bursa dost dobrej, dost sledoval taimingy, jak si vedou čeští jezdci, jestli se blíží k vedoucí skupině, či nikoliv atd. Dost znal osobně okruhy. Když jsem koukal tak bylo vidět jak Abrahám předjel Peška a komentátoři si toho všimli až po odjetí 3kol. Obecně velmi mi tam chybělo porovnání časů jezdců, jestli ztrácejí nebo se přiblížůjí atp. V tom byl Bursa dost všímavej a měl dost dobrý hlášky. Ale někomu to nemuselo sedět. Škoda, že nepřenášeli i závěrečné komentáře jezdců těsně po závodě, udělali to pouze v případě 250ccm.
Předchozí
1... 10 11 12 13 14
Následující

TOPlist