Komentáře
Nalezeno 2292 záznamů
24.11.2023 | Článek | Tak jako minulý víkend v Moto3? |
24.11.2023 | Článek | No pěkně nám to začíná. FS 32., 0,5 sec na 31. a 3 sec na prvního. Jak píše Georgio88 v lepším případě smetený ponk. Ale mrkněme se raději na MotoGP. Přeji titul Peccovi neb není Španěl. Ale stačí, aby mu to ve sprintu uklouzlo a JM vyhrál a hned bude rozdíl před hlavním závodem menší než mezi 1. a 3. místem... A co budoucnost? Digi má prý už sml. s VR46 na rok a VR46 prý má sml. s Yamahou na 25 a 26. Dobrý. A co HRC? To bude ještě zajímavé. Ale mělo by se více, nejspíše ne vše, vědět už dnes, ale je to HRC. U těch nikdy jeden neví. S vrcholnými šéfy se nedá mluvit. Vše je dohodnuto, jen ne potvrzeno. Ale zase prý Luca má už výstroj v barvách HRC na testy a už v neděli by si prý mohl sednout na Hondu. No a co žaba na prameni, Velký Alberto? Má ho nahradit Davide Brivio. To by potěšilo nejen Joana Mira, ale též to byl údajně důvod, proč Vale posvětil přestup bráchy do HRC. Jenže! Alberto vlastní většinu struktury týmu HRC, kterou jen HRC pronajímá. Ještě to bude zajímavé. Už dlouho to v MotoGP nebylo na konci sezóny tak napínavé, jak v možných výsledcích, tak v týmech. +10 |
24.11.2023 | Článek | Upřímně, Georgio88, čekal někdo něco jiného? Peněz na Moto2 jistě není dost, MotoGP má přednost a tak proč opotřebovávat materiál pro "odešelce". |
24.11.2023 | Článek | Zdroj info? |
22.11.2023 | Článek | Jen ta značka motorky, sakra. Ale i jako ztvrzelý Kawasista ti budu drže palce. +3 |
21.11.2023 | Článek | A co vyvezení Sasi Fernandézem v Moto3? |
21.11.2023 | Článek | Přesně. Tohle bylo "dílo" Michlinu. Oni mají stále nějaké problémy. |
19.11.2023 | Článek | AF se ani nebtěžoval svůj čin maskovat. Hezky si několikrát zkontroloval, jestli to vyšlo a Sasa je vzadu. Jo, jo. Všichni jsme si rovni a někteří rovnější. +1 |
18.11.2023 | Článek | Závody byly jedna velká nuda. Zlaté NW200, o TT ani nemluvě. Vydržel jse to až do konce a byl jsem "odměněn" pádem v poslední zatáčce, nikdo v předu, nikdo vzadu. Není co dodat. Škoda. Mohl to být hezký výsledek. Ale k dění vpředu. Peter ukázal, kdo je šéfem světového RR. Davey se sice snažil, ale asi ne dostatečně. Ostatní jeli, co umí, ale ulička mezi svodidly a zdmi je fakt něco extra. No hlavně, že všichni přežili. +1 |
18.11.2023 | Článek | Závody byly jedna velká nuda. Zlaté NW200, o TT ani nemluvě. Vydržel jse to až do konce a byl jsem "odměněn" pádem v poslední zatáčce, nikdo v předu, nikdo vzadu. Není co dodat. Škoda. Mohl to být hezký výsledek. Ale k dění vpředu. Peter ukázal, kdo je šéfem světového RR. Davey se sice snažil, ale asi ne dostatečně. Ostatní jeli, co umí, ale ulička mezi svodidly a zdmi je fakt něco extra. No hlavně, že všichni přežili. |
15.11.2023 | Článek | Suzuku 1994 jsem viděl a Norik byl fakt jako zjevení. Schwanze a spol. honil jako zduté kozy. Neskutečné. +1 |
29.10.2023 | Článek | Kubiku, vydrž. Ještě mu chybí 5 titulů. |
29.10.2023 | Článek | rogih, já bych viděl jako důležité i tu možnost odlehčit nebo udělat těžší kliku až o 20%. Mnohem důležitějšínež dovažování. |
28.10.2023 | Článek | Už jsem to psal v jiném komentáři, ale klidně ještě jednou. Dovažování jezdců bude následovné: základní hmotnost jezdce s výstrojí byla stanovena na 80 kg. Lehčí jezdci budou dováženi 50% rozdílu. Pro matematicky méně zdatné, má-li jezdec s výstrojí 66 kg, bude dovážen 7 kg. Daleko zajímavější jsou dvě jiné omezení. Jednak snížení objemu nádrže z 24 l na 21 l a možnost odlehčení, ale i zvýšení hmotnosti sériové kliky až o 20%. Uvidíme. Třeba se nebudeme v 2024 stačit divit. +3 |
28.10.2023 | Článek | Krásný článek jako obvykle od AC. Ale odlehčení klikovky, až o 20%, bude příští rok už zase možné. |