PROFIL UŽIVATELE

Romanko

Offline: Dnes v 10:30 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 62
Město: Zlín
Lokalita: Zlín Zlínský
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 27x
Body komentářů: 1214 / 3
ID uživatele: 62886
Registrace: 5.2.2008

Adresa profilu:http://romanko.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 2292 záznamů

25.3.2024 Článek Jelikož nemám NS6, sleduji ServusTV. A jejich odborníci, bývalí závodníci Alex Hofmann a Gustl Auinger jednoznačně vyhodnotili trochu větší vinu u MM. Ale jen trochu. Prostě když ho to vyneslo ze stopy, měl se podívat či v ní už někdo nejede. Toť vše. Takže race incident řekněme 40:60 Pecco : Marc. Ale už je to pryč a za tři týdne se bude řádit v Texasu.
+5 
25.3.2024 Článek Gigi ho (MM) k Duc nechtěl.
25.3.2024 Článek Spíše než západ Německo. Ale to samozřejmě nevím jistě. Jen že ti Němci jsou v tom dodržování předpisů pedanti.
24.3.2024 Článek Orgovany, o to právě jde. Závodění na motorkách bylo vždy extrémně nebezpečné a doufám, že to i tak zůstane. Jinak bude závodit kdejaký trotl.
24.3.2024 Článek Též se mi líbí. Jen jsem ho neslyšel. Doufám, že to není Edebilita.
24.3.2024 Článek Takových závodníků, co neumí startovat je. A to nejen u nás.
24.3.2024 Článek Ještě k tomu pojištění. V ´90 letech se motorky v D oficiálně upravovaly na nižší výkon právě kvůli výši pojištění a řidičákům pro začátečníky. Dokonce bylo možné nechat si oficiálně snížit výkon ZZR1100 ze 100 (resp. 150) ks na 27 ks pro začátečníky. V D to platilo bez rozdílu věku pro první 2 roky po získání ŘP. Pak se to všeobecně zvedlo na 35 ks. Ale to nebyl případ třídy "100 ks". Tam to fakt byla jen dohoda. Naopak pojišťovny "vymyslely" opravdu bonbónek. Pojištění bylo na 100 a více ks a tak zavedly třídu 98 ks. Ano čtete dobře 98 ks. Takže, pokud majitel chtěl platit nižší pojistné, si musel výkon oficiálně snížit o ty 2 ks. Fakt. Nevymýšlím si. Montoval jsem to tam. A jelikož to bylo v D, tak žádné "Jak si přejete, zapíšeme to tam", nýbrž ofiko redukční kit za ca. 250 DM (pro ZZR1100). Jiný kraj, jiný mrav.
24.3.2024 Článek Nevím, jestli to tu už někde nezaznělo, ale na WSBK se přijel podívat i nový šéf BMW Motorrad Markus Flasch. V rozhovoru pro SW na závěr, mimo jiné, řekl ke skutečnosti, že od roku 2027 budou v mistrovství světa MotoGP platit nová technická pravidla s nižším zdvihovým objemem než současných 1000 ccm (pravděpodobně 850 ccm). „Když všichni začínají od nuly, je čas se zapojit,“ říká Flasch. "Ale do té doby musíme být úspěšní v tom, co děláme."
Že by to byly ty dvě místa pro novou továrnu, která tak ochraňuje Ezpeleta.
24.3.2024 Článek Rea upekl spojku. Sám přiznal chybu. No i mistr tesař se utne, že ano. Tak snad to za 20 min. zvládne líp.
24.3.2024 Článek Talent. Jednoznačně.
24.3.2024 Článek Když jsem na začátku ´90 let dělal v jednom servise Kawasaki v D, tak mi chlapi vyprávěli, jak jednou tam měli na servis KR250, už ten řaďák, ale i tak si pochvalovali, jaké že to bylo svezení na skoro závodničce. Jen tak na okraj k tomuto 2T tématu. Též si pochvalovali raritu i v té době, se kterou se též každý rád projel, enduro Yamahu 250 - 2vál, 2takt, 50 ks.
A k tomu omezení sériových moto na 100 ks. Byla to "jen" gentlemanská dohoda dlouhá desetiletí dodržovaná. Její konec předznamenala až žaloba jednoho německého motorkáře na konkrétního výrobce na to, že za předělání na plný výkon požadují platbu. U Kawasaki ZZR1100 to bylo např. 400 DM. Jeho argument byl, že motorka má z výroby 150 ks a 100 ks je jen úprava, v jeho případě nevyžádaná. A uspěl. Ale to bylo až kolem roku 2000.
+1 
21.3.2024 Článek Co myslíte? Stihli v Portimau vyměnit makadam za štěrk / kačer?
21.3.2024 Článek Po Philip Islandu druhý extrémní okruh pro pneumatiky. Zatímco PI má extrémní přilnavost, tak Barcelona téměř nulovou. Tak jsem zvědav.
21.3.2024 Článek Skvělé. Tak proč sakra z toho nejde udělat závodnička do WSBK?
20.3.2024 Článek Fakt umí, ale má, z mého pohledu, špatný původ. Je to Španěl.
+1 

TOPlist