Komentáře
Nalezeno 2292 záznamů
14.3.2012 | Článek | Koupí-li je němci, tak jim nejspíš zvednou štábní kultůru, tedy přesněji fiskální, nebo-li rozpočtovou. Uvidíme, kde se to odrazí. |
24.2.2012 | Článek | Jestliže hl. spozem Míry byla ČP, pak se nedivme. Nestalo se už něco podobného Lukáši? Nebyla kdysi nedávno smlouva s jedním týmem před podpisem a hl. sponz se v poslední chvíli cukl..? A vůbec, ví někdo, kolik to vlastně dělá ten "přínos" do týmu? |
23.11.2011 | Článek | 1.Pane redaktore, uznávám, to se mi fakt "povedlo". 2.Evo: Přiznávám, že na toto použití výrazu rozvod jsem si nevzpomněl. 3.Co z toho vyplývá? Že HOSIP je zákeřná nemoc, ale nebolí, jen se člověk nachodí. |
22.11.2011 | Článek | Rád bych se autora článku zeptal na dvě maličkosti: Jakéže to rozvody myslí v této větě? "O rok dříve totiž v Brně pro poruchu rozvodu své Suzuki musel velký favorit Barry Sheene závod vzdát." Nepletu-li se, byla to éra 2-taktů. A jak si Kevin Schwantz jako vicemistr roku ´90, tedy druhý celkově, v roce´91 polepšil, když skončil třetí? P.S. Chybyčka se vloudí, ať to člověk kontroluje jak chce. |
22.11.2011 | Článek | Idea, že komplet balíček od jednoho výrobce bude levnější, než motor a šasi zvlášť, by mohla být správná, ale že by zrovna od Aprilie to tak nakonec opravdu bylo? Hmm... |
23.10.2011 | Článek | V 10.58 bude na německém Sport1, dříve DSF, mluvit Alex Hofmman k věci s novinkama. |
3.9.2011 | Článek | Panika je asi základní vlastnost. Prý odchodem yamahy spěje WSBK ke konci. Pchá, pro sklerotiky a mladší ročníky, pro něž historie začíná jejich pátou třídou, bych připomněl, že velmi dlouho byla jedinou továrnou ve WSBK Dukna. Ostatní se nato vykašlali za podmínek nechutně zvýhodňujících italský šrot (jen si kupte Duc s 20 tisící Km) a vrátili se až Flaminimu hrozil opravdový konec (přesun mezi regionální závody) WSBK a poslechl přání mocných a důležitých ve světě motocyklů... Takže Yamaha sem či tam, WSBK přežijí, protože se s nimi může člověk ztotožnit. A ještě pro p. Mikšíka v článku o Capirexu - nějak jste zapomněl na rok 2006, kdy se stal mistrem Nicky, ale Capi nemohl bojovat v závěru o titul jen proto, že ho kolega z týmu Sete, myslím že v Barceloně sejmul a Capirex musel vynechat 3 závody a bylo po nadějích. Bylo to něco jako letos Dani, 4 závody za 5 týdnů. Do té havárie to měl dobře rozjeté a dařilo se mu. Jednoznačně měl na titul. Či by ho získal je jiná věc. To jen na okraj. |
6.7.2011 | Článek | Prima výsledek. Doufám, že se bude Kuba zlepšovat. Tím myslím pravidelné umístění v desítce. Jinak onen nešťastník Cortese není Ital, ale Němec. Ruku na srdce, to nebyl žádný nebezpečný manévr. Nějak se to trestání v Grand Prix seriálu "zvrhává". Nejdřív, že by se nemělo riskantně předjíždět v zatáčkách a teď i na rovinkách. No, jsem zvědavý, čeho ještě se doškáme. Že by spanilých jízd alá harlejáři? |
1.6.2011 | Článek | To Chelman: Máš pravdu, jsou to fňukny. Takových manévrů jsem už viděl. Dani se nechal vyhecovat, též byl předlouhý na brzdy, a doplatil na to. Kritici by si měli vyhledat na Youtube závody pětikil z osmdesátých nebo první poloviny devadesátých let, třeba GP Japonska 1991 nebo ´92 GP Holandska a havárie Micka Doohena, myslím, že ho setřelil Lawson, atd. Z opravdu starýc časů, sice z F1, ale i tak, havárie Stirlinga Moose v Goodwoodu. Tam jel spolu s Hillem po rovince do zatáčky a ani jeden neuhl. Moos se z toho nikdy nedostal a ukončil kariéru, ale nikdy neřekl proti Hillovi křivé slovo. Prostě to patřilo k závodům. Totéž bylo ještě před pár lety v motorkách. To bych chtěl vidět ty reakce dnes na attac Fredieho Spencera na Kennyho Robertese sen. při předposlední na GP ´83, kdy ho v posledním kole vytlačil z dráha, vyhrál a získal tak náskok větší než bylo mezi 1. a 2. místem a v poslední dojel 2. Jednoduše, nežvanit a závodit. Měli by si vzít příklad z Joshue Waterse (WSBK), obyč kluk, který nemá peníze ani velkou podporu ale umí. Howgh. |
17.5.2011 | Článek | Správný postřeh. Nejdříve spadl Dani a pak v tom místě Vale předjížděl na žluté vlajky. Našim komentátorům to uniklo, ale Alex Hofmann na DSF na to upozornil a divil se aj ušima, že k žádnému postihu nedošlo. |
5.4.2011 | Článek | Kryšpín má pravdu. Vemte si druhého nejúspěšnějšího závodníka všech dob v počtu titulů. Angel Nieto jich má 13 a všechny z 50, 80 a 125-ek. Byl a je vážený jako pan jezdec. Prostě dříve jezdili v kubatůře, na niž měli (peníze, schopnosti atd.) a každá kubatůra měla svoje. Pětistovky byly špička, ale boje se odehrávaly hlavně dole. To jak se teď fňuká, že MotoGP je nuda není nic nového. Pětikila byla vždy drahá a náročná, takže většinou tam byla úzká špička, 2-4 jezdci, a zbytek, jak se nehezky říká, kroužilové do počtu. Možná by mohlo být zajímavé, zeptat se na to dovažování starých mistrů. Třeba Jima Redmana. V Kyjově by to neměl být problém. |
23.3.2011 | Článek | to Kubát: ty testy "litrů" jsou letos docela zajímavé. Jsou v MOTORRADu č. 6 a 7. Na "cestách" vyhrálo BMW (709), před Kawou(703) a Hondou (690) z 1000 bodů. Stejné pořadí by bylo i bez započítání ABS. Aprilka byla 4.(671).Na okruhu (max. 400) opět první BMW díky ABS za 9b (366) před Aprilkou (362) a Kawou (349)- ta byla zde bez ABS. Ale největší překvápko - DUC opět poslední, 8. Najdete to na www.motorrad.de. Ale myslím, že to některý náš časopis přetiskne. |
2.3.2011 | Článek | Je to typická česká předpo... vůči bruselu nebo se prosadili policajti? V každém případě, pokud to "postižené" potěší, totéž řeší v Německu. Ale zhovadilost se zvýšením věku je nenapadla. Tam řeší spíše to, že u těch 125-ek od 16 zůstane omezení na 80 km/h, což je odborníky považováno za nebezpečné, vzhledem k tomu, že mají na cestách povolenu stovku a to i pro náklaďáky. Jiná země jiné starosti... Ale aby jsme jim vše nezáviděli, tak od prosince mají v D povinnost zimní pneu pro všechna motorová vozidla bez vyjímky, tedy i pro motorky... |
7.11.2010 | Článek | Obecně pro všechny: buďme rádi, že to K.A. sen. platí. Více takových tátů a bude to ještě lepší. Vemte si Německo a kde jsou? Tam se cpou peníze na cestu do F1 a silnici na tak velkou zemi mají bídnou. Prostě jen talent nestačí. Můžeme jen závidět Italům a Španělům, kde pokud vím, začínající závodníky podporuje olympijský výbor!!! Takže se spíše ptejme, kde jsou čeští sponzoři? Nejčastěji podporují "eine simulande Bande" nebo-li fotbalisty. A jaké ti ufňukanci mají výsledky. Ale jsou v TV...Neviděl jsem dnes zprávy, ale bylo Abájovo vítězství jako první zpráva nebo to zase obsadili ti simulanti, v "lepším" případě hokejisti? |
18.6.2009 | Článek | To viki999: má řeč, je to o respektu k motorce (dát plnej se naučí i opice). Pak se to dá s trochou štěstí přežít. |