PROFIL UŽIVATELE

Romanko

Offline: Dnes v 09:40 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 62
Město: Zlín
Lokalita: Zlín Zlínský
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 27x
Body komentářů: 1221 / 3
ID uživatele: 62886
Registrace: 5.2.2008

Adresa profilu:http://romanko.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 2305 záznamů

3.12.2012 Článek už jsem o Ječmínkovi psal v jiných komentářích v pátek: "Tak jsem zvědav, kolik motoMS se u nás pojede. Nebo si někdo myslí, že šéfbankrotář sežene peníze na zalistování? Pokud si dobře pamatuju, tak staronový šéf AČR se intenzívně podílel na krachu Sazky. Ještě předloni touto dobou Hušáka obhajoval, jako nenahraditelného. To by ho mohl požádat o sponzoring. Jinak nedávný sněm AČR, či co to mají, celkem jasně ukázal, jaké poměra tam panují. Hodně to připomíná fotbalovou asociaci."
Ještě k tomu mohu dodat, že vedení AČR nekašle jen na motosport, ale i na autíčkáře. Mám těsné vazby na ryllysport a mám dost dobré info a slušně řečeno Ječmena a spol. nemá nikdo rád. Nejen že nepomáhají, ale oni přímo škodí. Jdou proti sportovcům, jimž by měli pomáhat. (Ano i závodníci jsou sportovci.) No a počet motoMS se, jak se ukazuje, už vyjasnil.
+4 
1.12.2012 Článek Je to na Bikeracing. Tak jsem zvědav, kolik motoMS se u nás pojede. Nebo si někdo myslí, že šéfbankrotář sežene peníze na zalistování? Pokud si dobře pamatuju, tak staronový šéf AČR (toho mám na mysli) se intenzívně podílel na krachu Sazky. Ještě předloni touto dobou Hušáka obhajoval, jako nenahraditelného. To by ho mohl požádat o sponzoring. Jinak nedávný sněm AČR, či co to mají, celkem jasně ukázal, jaké poměra tam panují. Hodně to připomíná fotbalovou asociaci.
+2 
26.11.2012 Článek Ještě jedna dnešní novinka: Bryan Staring pojede u Gresiniho CRko s motorem Honda. Nahrazuje tak Pirra, který, jak známo, odešel testovat Ducny. Ofic to oznámí zítra.
+1 
26.11.2012 Článek Ještě k Hopperovi - bude to jeho 30. operace v rámci závodní kariéry. A to má jen 29 roků. Navíc to nebude jen jednoduchá výměna kloubu neboť má dost poničené měkké tkáně okolo a vazy. No pomož mu Pánbůh nebo Příroda (jak komu libo), ale hl. ať se může vrátit do sedla biku a na závodní tratě.
26.11.2012 Článek Výsledky dnešních testů v Jerezu bez překvapení. První Sykes 1.41,9 min. 2. Loris Baz (Kawasaki), 1:42,1 min. 3. Michel Fabrizio (Aprilia), 1:42,170. 4. Eugene Laverty (Aprilia), 1:42,226. 5. Sylvain Guintoli (Aprilia), 1:42,838. 6. Leon Haslam (Honda), 1:42,954. 7. Jonathan Rea (Honda), 1:43,223. 8. Alex Hofmann (Aprilia), 1:43,737.
26.11.2012 Článek Odbočka pro příznivce Hoppera - oletěl do Kalifornie a podstoupí operaci té své nešťastné kyčle. Lépe řečeno výměnu. Dostane endoprotézu. Tak nevím, či se s tím vrátí do závodů.
26.11.2012 Článek Bobus, obecně nejsem příznivcem čehokoliv jednotného, resp. monopolního. Ale zase obecně, dvouválce jsou prostě levnější. Pravda, může být, že by byly dražší než jednotná Honda, ale kdo ví. Ale hl. by bylo více dodavatalů. Nejen Aprilie, ale i KTM měla zájem a třeba by se býval našel nebo přidal ještě někdo. Ale teď je to myslím do konce 2014 jedno. To by měl monopol končit. Ale co bude dál? Bůh ví. Vzhledem k tomu, že Dorna šéfuje oběma mistrovstvím, se můžeme dočkat i opravdových, ba přímo přelomových překvapení. A to to nemyslím ve zlém.
26.11.2012 Článek to GOD: v té poslední větě máš naprostou pravdu. Honda si to pohlídá. Tak jako 800 a Moto2. Obojí bylo či je nevhodnou cestou co se motorů týče, ale Honda má poslední slovo. Ano, Moto2 jsou skvělé závody, ale s nějakými menšími dvouválci, třeba 500 ccm, by byly minimálně stejně zajímavé a levnější. A co se CRkových rámů týče, určitě budou výrobci jako FTR, Sutter apod. rádi dělat rámy na prototypové motory. Jim je to jedno neb je to pro ně kšeft. Poněkud problém by mohl být "asi" s ART, že ano. Nebo, že by přistoupili na nějaký jiný motor?
26.11.2012 Článek To jen zvyšuje pravděpodobnost, že od 2014 nebudou v startovním poli CRbiky s SBK motory (možná se ani nebudou jmenovat CRbike). Tento článek je původně na Speedweeku a tamtéž je i rozhovor s Luethim a v něm drobnost, která možná mnohé napovídá či dokresluje. Poslední otázka redaktora je konstatování, že od 2014 už právě nebudou CRbiky s SBK motory. Žádné možná, asi nebo neměly by být. Prostě konstatování - nebudou. Tamtéž jako první zveřejnili úvahu o "nepotřebě" CRek od 2014 a jak je vidět, berou to jako hotovou věc.
22.11.2012 Článek to Honda.boy: nejen ty, ale všichni tak trochu zapomínáte na mentalitu italů. Oni přece všemu rozumí ve své branži nejlépe. Vemte si ferrari. Kdy začalo vyhrávat? Až tam přišli Tod, Brown a Schumi. To samé tady. Vyhráli titul a už si mysleli, že to půjde dál stejnou cestou. Jezdec sem, jezdec tam, vždyť je to přece nevzdělanec. Co jim bude radit, ne. A národnost tu zjevně nehrála roli. Audi to převzala pozdě na to, aby udržela Valeho. Šéf vývoje Audi Duerheimer s ním mluvil dlouho už v Mugelu a měli se ještě setkat, ale k tomu už nedošlo. Takže Vale se rozhodl asi už dost dávno. Ale už mají plán "postupu". Příští rok se chcou zlepšit na úrověň špičky, 2014 vyhrávat závody a 2015 bojovat o titul...
+1 
21.11.2012 Článek torckx - pravdu díš. Teď jsme byli 4 dny v Římě a "fakt jsou ti Taliáni jiní". Ten hezkej chaos, trošku nepořádek a tak. A to je hl. město, tak proč by tým měl být jiný. Maj to v krvi. Jinak článek byl včera na Speedweeku.
20.11.2012 Článek No čeká na tovární motor. Pokud Dorna dá do konce roku jasná pravidla od r. 2014, pak Yamaha dodá, či lépe, by mohla dodávat motor M1 s komplet elektronikou až čtyřem jezdcům. No a Honda začala dělat na tzv. prodejní verzi 213ky a pokud ještě Suzuki se opravdu od 2014 vrátí (se dvěma?) pak by na startu bylo dost prototypů a CRbiky by nebyly třeba. Zajímavý vývoj, že? Vycházím z počtu současných prototypů (12) + Sůza a pak ty prodejní verze a motory. Honda, pokud k tomu dojde, bude určitě schopna dodat 4 prodejní verze. A pak jsme na 21-22 jezdcích...
20.11.2012 Článek Rozumím, ale časy se mění. Kdysi byla ta "malá" MV vyvinuta pro SBK, že ano.
20.11.2012 Článek Rado - F3, jdou do SSp.
20.11.2012 Článek Hezká debata. Ještě tak znát začátek či "zdroje". No nic, já se vrátím k závodům. Parking GO dnes podepsal smlouvu s MV Agustou na příští sezónu v SSp. Jezdcem bude Lucca Scasa. Možná bude i druhý. Jednají s Lorenzinim. MV v SSp - hm, pěkné oživení. Doufám, že budou mít i nějaké ty úspěchy. Lucca má nádherný styl. Jo a ještě zvažují i účast ve WSBK a to s BMW a Barierem. Tady se musí rozhodnout do pátku. Termín od Dorny. Už ne od Flamminiho.

TOPlist