PROFIL UŽIVATELE

Romanko

Offline: Dnes v 18:29 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 62
Město: Zlín
Lokalita: Zlín Zlínský
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 27x
Body komentářů: 1221 / 3
ID uživatele: 62886
Registrace: 5.2.2008

Adresa profilu:http://romanko.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 2305 záznamů

21.12.2012 Článek Titul by mu slušel, ale raději bych ho viděl na nějaké jiné motorce. Suzuki moc nemusím. A s tím, že pravidla občas jednomu pomůžou a druhého "poškodí" má pravdu, ale takhle je to evidentně zajímavější. Někdy třeba na dvě změny po sobě doplatí tentýž jezdec. V motorkách nevím, že by se to stalo, ale ve F1 na to doplatil 2x Alain Prost. Nepamatuji si přesně ročníky, ale bylo to v ´80 letech. Jednou se nepočítalo několik nejhorších výsledků a on pravidelně bodoval, ale tolik nevahrával a tak se mistrem nestal. Podruhé se už zase počítaly všechny výsledky a tak ikdyž 7x vyhrál, nebyl mistrem. Myslím, že tady prohrál o 0,5 bodu s Laudou. Ale nejsem si úplně jistý.
-3
19.12.2012 Článek Icezz: Bohužel je to přesně jak píšeš. Toto byly závody po sezóně a ani za to nemoh. Sundal ho někdo druhej. On s tím nic dělat nemohl (viz. film Closer).
19.12.2012 Článek Taktéž vlastním S1 Pro a mladá má S1. Oba jsme spokojení. Já mám jen výhrady k pinlocku, resp. jeho umístění. Na ZX12-ce trochu skloněný jsem se díval přímo přes hranu pinlocku a vidění se rozostřilo. Pravda, co mám Street Tripla tento problém odpadá. Na víc raději používám jeden vynikající antifogg (předtím jsem jich vyzkoušel dobře půl tuctu, ne-li víc) a je po problému. Schubertha jsem jezdil už na začátku ´90 let (Aero) a to bylo něco, to ticho. Pak jsem měl pocit, že musí skusit něco jiného (Levior, Shoi atd), ale jsem se vrátil k Schuberthu. Nejdřív C(1), pak C2 jsem nekoupil, protože mi nesedla. Nechal jsem si C a pak, když se objevila C3 jsem ji zkoušel, ale nakonec se rozhodl pro S1 Pro.
Co se testů týče, doporučil bych skeptikům testy v Motorradu. Němci jsou opravdu precizní. Např. klapky v č. 8/2012: http://www.motorradonline.de/helme/motorradklapphelme-im-test/406905
nebo sportovní přilby v č.21/2012: http://www.motorradonline.de/helme/produkttest-sportliche-integralhelme/429650
Ale hlavně jde o to, že Schuberth se dělá v Německu a ne v PRC, Pakistanu a jiných montovnách. Já si za to rád připlatím.
+1 
18.12.2012 Článek "Autor" zapomněl dodat, že článek přeložil ze Speedweeku. Ale jsme v česku. A v originále (ze včera večera) opravdu berou účast LP jako hotovou věc nebo přesněji nepodmiňují, neříkají "měl by jet.." a podobně, ale "pojede za.." atd. Takže to třeba bude i pravda. Proč ne. Je 1. výročí a třeba pravda zvítězí. Aspoň na chvíli.
Ale k věci - nevím jak mu to půjde s tou kombinací Sutter a BMW. Zatím s tm nikdo moc nepředvedl.
+1 
16.12.2012 Článek Kdo se dnes večer díval na ČT(4) sport na dokument Formule Bernieho Ecclestona a ještě nevěděl, jak to chodí nejen ve formuli, tak snad pochopil. Ezpeleta se netají, kde bere inspiraci. Prostě to tak je a FIM nezakročí, protože má z toho (MotoGP a WSBK) peníze a bude mít větší. Tak proč do toho vrtat. Totéž platí pro národní autoritu. Prostě Ječmínka znají, on zná je, tak k čemu změna. Pan Abrahám je pro ně sice úspěšný podnikatel a majitel týmu, ale co kdyby byl ještě úspěšnější a přerostl jim pes hlavu. To se jim s J. nestane. Škoda jen, že i nejbližší závody WSBK jsou dost daleko. Už se mi nějak nedostává toho pravého nadšení. Možná raději zaletět na BSB.
+3 
16.12.2012 Článek Rado: nešlo mi o počet závodů, ale to jak se AČR stará, jak rozděluje peníze apod. Znovu připomínám - Ješmínek se výrazně přičinil o ztrátu Sazky a takového si znovu zvolili do čela AČR. Ale zjevně to má pod kontrolou. Samozřejmě to nic nemění na konci WSBK u nás, prozatím (jsem optimista).
+1 
16.12.2012 Článek A co se obrátit na Hušáka. Tomu asi zůstalo ze Sazky víc než Ječmínkovi.
+3 
16.12.2012 Článek Pity GPX: A není ten třetí v pozadí Fabien F.?
10.12.2012 Článek ...o pouhých 5 bodů. Těsnota, ale 10x větší než oč vyhrál Big Max, že ano. Ale jinak to vypadá na dobrou rvačku ve BSB. Už se těším. Ještě že mám Eurosport UK a v HD. Ale abych nespychl, si vždycky vzpomenu jak jsme byli před 20 a více lety rádi, že jsme mohli vidět GP v barvě. Taková GP Japonska 1991 v Suzuce, to byla řežba. Kdo chce najde na tubě. A bude-li se divit kvalitě obrazu, no tak taková tehdy byla.
8.12.2012 Článek Já bych si dovolil blik do možné budoucnosti co se jezdců ve WSBK týče. Majitel a šéf Crescent-Suzuki Paul Denning se vyjádřil, že Hopper byl součást týmu a přítel a bude-li zdráv a mít tu svou neuvěřitelnou vůli po vítězství, pak mu rádi připraví bike... Třeba nebude ve WSBK všechno tak černé.
7.12.2012 Článek Já bych hlavní problém viděl v tom, že don Carmelo má příliš velkou moc. Tady by měla zasáhnout FIM. Jenže jak je ta pružná, jsme viděli sami. Navic ji ovládají "jižani"... A ti proti svému člověku nepůjdou. Zejména když spolehlivě dodává poplatky a ještě stále větší. Takže jedinou silou, která je schopna něco změnit, jsou výrobci, hl. Honda (viz. osmistovky, moto2 nebo zavedení čtyřválcových litrů do WSBK) Ostatní jsou až v druhé řadě. Příkladem budiž BMW. Nejdříve velké plány, jak přes WSBK do motoGP a teď osekaná účast ve WSBK a zrušený vstup do motoGP ve 2014 (Sutter je z toho na prášky). Není to úplně, že by Carmelo tancoval, jak Honda píská, spíše on řeční a šéfstvo Hondy si říká "Jen si pindej, my jsme na to zvyklí".
+2 
6.12.2012 Článek Ještě k AČR. Po roce 1989 byly dvě organizace pro motorsport. Jedna vznikla " na zelené louce" a druhá "privatizací" SVAZARMu. A to je právě AČR, jež tu novou nakonec pohltil. Detaily si už nepamatuju, ale o ty tu nejde.. Kdo si ještě pamatuje na SVAZARM, ví co za papaláše tomu šéfovalo. No a Ječmínek jede v této tradici. Jak jsem již jinde psal, AČR nepodporuje nejen motosport ale více méně ani autaře. A Ječmínek se aktivně spolupodílel na ztrátě sazky. Tak co po něm asi tak může motoristický sport chtít. Je opravdu s podivem, že si ho po tom všem znovu zvolili do čela AČR. Nejspíš má AČR samočístící mechanizmy jako český fotbal.
+6 
5.12.2012 Článek to Jirka-97: Já ani ne.
+4 
5.12.2012 Článek Já bych se teda zase vrátil k věci článku, pod nímž je tato hromada (komentářů). Docela chápu organizátory, že, když už museli, se rozhodli pro GP. Je to prostě, česky řečeno, extraliga a WSBK jsou jen 1. liga. Ale já jako divák bych upřednostnil WSBK. Proč? Vlastní závody jsou většinou výrazně zajímavější a atmosféra je při nich značně "uživatelsky přátelštějí". A to mám na oboje posledních několik let lístky či karty na vstup téměř všude, obslužku nevyjímaje. I tak preferuji WSBK. Dosud to nebylo tak moc sešněrované jako GP, jednoduše větší pohoda a "víc muziky" v závodech. Ale třeba se dramatičnost GP zvýší a tím, že nebudeme mít WSBK, si budeme GP i více vážit. Nebo taky ne, že? Jsme přece Češi, že ano. (pro úplnost: českého, moravského a slezkého rodu)
3.12.2012 Článek Veroniko dík, odpověděla jsi Radovi i za mě. Rado, tobě to upřesním: jsou legitimní, jak jinak. Tak jako volby ve fotbalovém svazu. Prostě zasmrádlý český rybník. Většina delegátů má z toho prospěch a tak si zase volí Ječmínka, ale ta většina delegátů nezastupuje většinu motoristického sportu. Toť vše.
+5 

TOPlist