Komentáře
Nalezeno 2305 záznamů
20.9.2023 | Článek | Od začátku, co se pohybuji v IRRC jsem tvrdil, že ideální závěr sezóny by byl někde v Toskánsku či blíže k pobřeží (Rimini?), ale letos to s počasím vyšlo i ve Frohburgu. Fakt skvělé. Paráda. Tak jako závěrečná párty. Jinak technika potrápila i nás, ale díky pomoci Markuse Karlssona jsme závody nakonec odjeli. Díky. +1 |
11.9.2023 | Článek | Jo prodejní 2T pětistovky jako RG500 či Yamaha TZ500 to byly bestie. Bohužel jsem neměl možnost se svézt. Označením Yamahy si nejsem jistý, ale byl to řadový 4vál 2T. |
11.9.2023 | Článek | Opravdu si myslíš, že je to fairplay aby dvouvál 955ccm jezdil s ostatníma? To není jen o nastavení otevření plynu. Je to celých 59% objemu navíc. To už elektronikou pořádně nesrovnáš. Fakt je, že si Duc vyhandlovali zvýšení otevření plynu, ale je zajímavé, že totéž neumožnili Triumphu. |
10.9.2023 | Článek | Komentátor byl nějakej neinformovanej. Samé prý, možná jestli atd. No možná by si mněl sem tam něco přečíst, kdo kde bude příští rok jezdit. Nicméně ještě k SSp (tzv 600) je opravdu chucpe nechat jezdit motky do 800 ccm s devětsetpětapadesátkou. Ale jak jsem psal jindy jinde Ducati má nejlepší lobing ve WSBK i v Moto GP. Tak to prostě je. FIM je jen sdružení senilních starců, kteří odkývou cokoliv. |
10.9.2023 | Článek | K "epizodě" turbo u japonských motorek jen popis zážitku testovacího jezdce v té doby z testu Yamahy 650 turbo: "Jedu ustálenou rychlostí 100 km/h na pětku. Podřadím a nic. Znovu podřadím a zase nic. Ještě jednou podřadím a sedím na raketě." Samozřejmě z dnešního hlediska je ten výko srandovní, ale tehdá, na přelomu ´70 a ´80 let to bylo něco. Dobře si pamatuji, jak jsem se v ´88 poprvé svezl na Hondě 750K. Oproti plečce nyní zvané legebdární 634ka to byla opravdu raketa. Do 6000 ot/min mi to připadalo jako nic zvláštního, ale pak..... Ano seděl jsem na raketě. Je to něco jako první sex. Nezapomenete to. Tolik k tématu turbo. |
9.9.2023 | Článek | Kawasaki (Provec Team) se dohodli na obsazení místa v továrním týmu po Reovi. Bude to Bassani. Ještě to není podepsané, ale strany se už dohodly a sml. je u managmentu v Japonsku a to vždy chvilku trvá. Doufám, že se mu bude dařit. +1 |
8.9.2023 | Článek | Proč tomu nevěříš? MM neřekl, že zůstane v HRC, pouze, že má smlouvu i na 2024. A v té sml. je klauzule, že může odejít, pokud nepůjde do továrního týmu. Takže to budou doslova a do písmene bratři v triku. No a tím pádem je v Pramacu místo pro Morbiho. |
8.9.2023 | Článek | Už si ho jeden jezdec z MotoGP vzal za vzor. Marc Marquez pojede v 2024 na Ducati a to s největší pravděpodobností v týmu Gresini racing. Do Pramacu tak přejde Morbi. |
6.9.2023 | Článek | Redding ke Kawě nejde. BMW už oznámili, že z kola vypadává Baz. Redding jde do Bonovo týmu, který se stane rovnoceným továrnímu. Více v mém komentáři pod druhým článkem. Ale i tak se zatím neví, kdo půjde ke Kawasaki. Třeba Bassani? Sám chce do továrního týmu a má na to i výsledky, ale u Duc se rozhodli pro Bulegu. Tak proč ne Kawasaki, když i přes skvělé výsledky chce jeho tým po něm přinést peníze. +1 |
5.9.2023 | Článek | Překvapuje mne, jak tu mnozí jsou překvapení z Reova odchodu k Yamaze. Překvapení by bylo, kdyby nešel. On si jen chtěl s rodinou ujasnit či pokračovat (s Yamahou) nebo skončit a celkem jasně před letní pauzou řekl, že Magny Cours bude jasno. Kawa mu loni slíbila úplně novou motorku pro 2024, ale to padlo. Tak šel jinam, dokud mu to jezdí. O Ducati ani neuvažoval, protože oni neuvažovali o něm. Novým kolegou AB bude Bullega. Potvrzeno už ofico. Další rébus - 5 jezdců na 4 motorky u BMW je taky vyřešen. Vypadává Baz. Redding půjde do Bonovo týmu, který se stane rovnoceným s továrním týmem. Přijde o výhody nezávislého týmu. Redding tak nepřijde o peníze sponzorů, které dostává pokud jezdí v továrním týmu. A Baz? Bůh ví. V Kawě ho moc nechcou a do Go eleven by musel přinést 400t €. +2 |
4.9.2023 | Článek | Truchu z jiného soudku. WSBK -> Rea jde k Yamaze. Dojednáno, podepsáno. +3 |
2.9.2023 | Článek | +3 pozice na startu. |
2.9.2023 | Článek | Včera zemřel po krátké hospitalizaci Paul Bird. Snad tu nikomu netřeba připomínat, kdo to byl. OvP. |
1.9.2023 | Článek | Pozdě, ale přece. Report jako z rychlíku. Manx GP si zaslouží průběžné info. A tak navíc připojím něco z FB známého autora: V rámci parade lap jel mezi veterány Michael Dunlop (MD Racing) na motorce, kterou tu používají maršálové. A on v rámic mávačky zajel kolo s průměrem 127,8 MPH. To by letos stačilo na TOP15 mezi superbiky na IoM TT. Je to Fireblade z krámu. Silniční gumy, světla, zrcátka, SPZtka. Až vám bude někdo říkat, že nemá motorku na časy, které jede třeba Dunlop. Věřte mu jen částečně. Na Manu zlé jazyky říkají, že kdyby někteří maršálové jeli TT, by se mnohé hvězdy divili. +4 |
31.8.2023 | Článek | Taky by mne zajímaly ty jiné nabídky. Ale jinak, jsem si hned říkal, proč Vale přijel zrovna do Rakouska? Zřejmě bylo potřeba osobně připomenout, kdo má být komu zač vděčný a že by se v takovém týmu necítil vedle nějakého Španěla dobře. |