Komentáře
Nalezeno 104 záznamů
25.4.2024 | Článek | GX je můj favorit na další stroj do garáže, určitě letos otestuji. Má to všechno, co potřebuji k životu na motorce. +2 |
6.3.2024 | Článek | Za mě Suzu, poměr cena/výkon je +2 |
30.12.2023 | Článek | Tak opravdu naposled, Fukušima se stala v roce 2011, dekáda znamená 10 let - ano jak jsem psal výše , bylo to pro ně slabší období. Opravdu ti nemám potřebu posílat jakékoliv odkazy. Nevšimnul jsem si, že bych nadával. Zároveň se mi zde nechce zasírat vlákno a už vůbec ne s někým, kdo nerozumí psanému textu. Hau PS: hlavně mi prosím neposílej fotky rezavých Suzuki, myslím že když budeš googlit, nějakou jistě najdeš |
30.12.2023 | Článek | Myslím, že debata s tebou nemá cenu, jedeš si svou. Svoje motory oprašujií v podstatě všichni z velké 4, a poslední 800 jsou fugl nové. To je jak když by si u Hondy kritizoval řadu CB , to je to samé. Já zatím nevidím alternativu za co bych měnil, teď stelvio je pěkné, ale u Suzi vím, že přijdu a jedu, vše robustní a nesmrtelné. Ať si každý koupí co chce, tímto s tebou končím. |
29.12.2023 | Článek | Ale to nejsou úplně nejčerstvější články, v podstatě reakce na odchod z MotoGP, globálně je to silná značka a nemyslím si vůbec že před krachem. Měli slabší dekádu způsobenou krizí po Fukušimě, kdy drtivá většina motorek pro západní svět je made in Japan (kdo to má?) a oni se snažili i přes krizi udržet vlastní zaměstnance, což nebylo levné a ve světě businessu se to moc nenosí. Myslím, že odejit z GP bylo dobré rozhodnutí a je to vidět na zlepšení nabídky nových motorek, což bude doufám pokračovat - značka jako taková má obrovskou historii. Jinak ty tvoje popisované nedostatky kvality já na své Suze nepozorují, metalíza je jako nová, nikde nic nerezne a motor vyšel v dlouhodobém testu na 50 tis v Motorradu s nejlepším výsledkem za celou dobu testování všech motorek. |
29.12.2023 | Článek | Myslím, že zrovna o motory nemusíš mít u Suzuki strach, nechybí výkon, charakter ani spolehlivost. To spíš Kawa zrovna v tomhle moc neexceluje - zbytečná debata to ale je. Zajímavý je, že tak vyladěný motor neudělá třeba Číňan, vždyť na tom nic není, ne? Havrda prodává Kawasaki, tak ten bude určo v obraze jak je to u Suzuki černý, já teda nic podobného nečetl a to to sleduji dost. |
28.12.2023 | Článek | Prodává se v akci za 321 900,- a to i ve verzi DE + 4 letá záruka - to si myslím není špatný. |
28.12.2023 | Článek | Mám první generaci XT a po třech letech ježdění musím říct, že mě stromik neskonale sednul. Kupoval jsem na zklidnění po 20 letech na superbiku, ale s tímhle se dá taky krásně zablbnout. Vše co je k tomu potřeba to má, podvozek má krásnou zpětnou vazbu (toho jsem se nejvíc bál při přechodu na cenduro), brzdy parádní, motor má síly tak akorát. Zkusil jsem i novou 800 a neměnil bych, jelo to hezky, ale véčko je silnější a od podvozku jsem necítil takovou jistotu, holt 21 vpředu. Co by mohlo být lepší, je sedlo, tam je 800 jinde a při delších štrekách mě prdel bolela. |
5.12.2023 | Článek | Taky jsem o ní uvažoval, ale teď když vyšla nová GX je asi vyřešíno. Jinak za mě ale moc zajímavá motorka, jen se divím že tam ten tft display + větší nádrž v rámci omlazení nefoukli, prodeje by byly jinde. U Stroma to šlo a tady ne. |
21.11.2023 | Článek | To nový GX si zadávám povinně na příští rok otestovat, snad bude k dispozici. +1 |
2.11.2023 | Článek | Kurňa je to fakt krásný, tohle ti Taliáni umí. +1 |
26.10.2023 | Článek | Motorka krásná, parametry podobné mému Stromu, no alespoň je alternativa a teď se rozume a srdce per +1 |
26.10.2023 | Článek | Tak to vidím i já. |
26.10.2023 | Článek | Myslím že si tu motorku úplně nepochopil, do terénu to není, má to páteřový rám a na rozdíl od GS zpětnou vazbu od podvozku, což mě přesně takto vyhovuje a na nějaký pozérství s..u. |
26.10.2023 | Článek | Stroma s přední 19 jsem koupil po 20 letech na superbiku a naprosto mě vyhovuje. Pérování je tvrdší, ale odměnou je stabilita při ostřejší jízdě, takže člověk na tom v pohodě stíhá kluky kteří ještě "nepřestoupili". Terén nevyhledávám. Zkusil jsem letos i nového 800 stroma a zjistil jsem, že věci které jsem litoval že nemám (TFT, rychlořazeni) nepotřebuju (nový je už přesto má). Jinak motorově, stabilitou je velký strom lepší, brzdy jsou na obou výborné, sedlo má lepší nová 800. Nejraději mám na tomhle stroji motor, umí být beránek i rebel. Tato verze mě ale nedává moc smysl, 21 kolo a hmotnost - na silnici horší, v terénu těžká. Základní strom s 19 je naopak parádní svezení. +1 |