Komentáře
Nalezeno 5049 záznamů
7.7.2009 | Článek | jablíčko46: Pedrosa dokázal v roce 2007 nechat Rossiho v celkovém pořadí za sebou Což znamená - ať chceš nebo nechceš - že v tom roce byl lepší, než tvůj idol. |
6.7.2009 | Článek | DaliboRR: Stonerovi to jelo skoro půl závodu stejně jako Rossimu, pak začal vadnout. Motorkou to až tak nebude - jestli má Casey fakt mononukleózu, tak je spíše úctyhodný výkon, že jezdí jak jezdí. Ale Jorge je fakt tvrďák k pohledání. Na stupně vítězů ho skoro vynášeli. A přitom byl i v takovém stavu schopný honit Valentina, akorát to trochu prokaučoval |
30.6.2009 | Článek | Jízda v otevřeném stavu není problém, koneckonců existují jet přilby, které fungují úplně stejně. Ano, integrálka bude o něco bezpečnější, ale Evoline je přilba pro turisty, ne pro okruhové střelce. Klasický Roof Boxer neměl sluneční clonu ani přípravu pro interkom, ale nevím, jestli to mezitím nevylepšili. Přece jen je to model, vyráběný už několik let. Ale pokud vím, v recenzích dopadal dost špatně, kvůli kvalitě zpracování a fórovému, nepříliš důvěryhodnému uchycení překlápěcí části. Ještě existuje jedna přilba v tomhle provedení, a to je Lem Progeny, taky vyráběná už několik let. |
30.6.2009 | Článek | Kuba CB: Nějaké zdůvodnění tvého tvrzení by nebylo? Nebo si jen tak bliješ pro radost? |
28.6.2009 | Článek | Ono se hodně padalo už ve sportech. Vylezlo sluníčko, asfalt se rozpálil a začalo to klouzat. |
15.6.2009 | Článek | Podívej se do fóra, sekce Motosport - najdeš tam odkazy. |
12.6.2009 | Článek | Já věděl, proč jsem se ve fóru ptal, jestli by raději nemělo zapršet Nevadí, i tak to bylo skvělé uvedení do světa TT, výborná reprezentace a odrazový můstek do příštích let. Díky za všechno to napětí při čtení i sledování online! Ještě jednou gratulace, klobouk dolů a palec nahoru! |
9.6.2009 | Článek | Opět parádní čtení, i když jsem se k němu dostal dost opožděně. Jen jedna připomínka - měl jsem za to, že nejstarší parlament na světě je na Islandu? Tak jak to teda je? |
31.5.2009 | Článek | Melandriho mi dneska bylo líto - na mokru tahal jako čert, Rossiho slupnul jako malinu akorát ta druhá část mu zjevně neseděla. Asi se nepovedlo nastavit druhou motorku. Škoda. Pěkně se předvedl Capirex - to byla druhá persona, které jsem to dneska přál. Smůla, že ani jemu to nakonec nevyšlo na bednu. Rossi dneska nebyl nejlepší ani v první, ani v druhé části, takže by s třetím místem měl být spokojený. |
14.4.2009 | Článek | No, když se koukneme na statistiku nejrychlejších kol http://resources.motogp.com/files/results/xx/2009/QAT/MotoGP/RAC/FastLapRider.pdf tak na špici je Stoner s Dukárnou, pak směsice Yamah a Hond. Druhý nejrychlejší na Ducati, Kallio, má až desátý nejrychlejší čas. Zato tři další Ducati pole uzavírají. To na těch Dukárnách jezdí takoví kripli? Nebo to s tou "nej" Ducati nebude až tak žhavé? Že by to bylo spíše jezdcem, který z ní dokáže vymačkat maximum? |
14.4.2009 | Článek | Tak jsem kouknul na yamaha-racing.com a můj tip vyšel. Rossi při stíhačce odrovnal pneumatiky a dokroužil pro druhé místo. Jinak ohledně porovnání výkonu Ducati a Yamahy - rozdíl v maximálce mezi Stonerem a Lorenzem byl 0,2 km/h. Fakt myslíte, že je to tak propastný rozdíl? |
13.4.2009 | Článek | Jinak - Rossi podle mě dneska měl na to, aby Stonera porazil. Ale prokoučoval začátek, kdy se nechal předjet Lorenzem a ztratil cenné sekundy, než se před něj dokázal dostat a pak dojet a předjet Lorise. Pak už musel ve snaze dojet Caseyho tahat příliš a nejspíš předčasně utavil pneumatiky, což ho přinutilo ke konci zvolnit. Kdyby se mu podařilo jet od začátku za Stonerem v závěsu, sázím, že by ho ve finále dostal. Takže i mistr taktiky dokáže udělat dost hrubé taktické chyby... Uvidíme, jak se k tomu vyjádří on sám. Možná, že měl problémy úplně jiného rázu, než jsem tipnul. |
13.4.2009 | Článek | Už zase ty řeči o nejvýkonnější motorce? No tak se schválně mrkněte, kde jsou tři ze čtyř Yamah (Toseland holt jezdil kačírkem) a kde jsou kromě Stonera všechny Ducati. Že by ten výkon nebyl tak samospasitelný, jak se zdá? |
25.3.2009 | Článek | Jen bych doplnil: Je dobré mít před prvním startem naplno nabitou baterii, protože zvlášť u motorek bez polohy kohoutu PRI a s podtlakovým ventilem nádrže se musí dlouho točit, než se karburátory naplní. Slabší baterie nemusí být schopná po chvíli dávat dostatečnou jiskru a i když startér točí, motor nechytne. Poté, co se mi jednou přes zimu záhadně zavzdušnila brzdová soustava a po rozjezdu jsem to málem poslal z kopečka do vrat protější garáže (zaplaťpámbu za zadní mechanickou bubnovku), doporučuju před vyjetím cvičně promačkat brzdové páky, jestli mají potřebný odpor. |
5.3.2009 | Článek | Technická připomínka k té GSX-R: U většiny motorek se jako hranice servisního limitu udává spotřeba oleje 1 litr na 1000 km (což je srovnatelné s dvoutaktem), takže je pravděpodobné, že majitel firmy měl pravdu, když spotřebu označil za "normální". Tohle bych rozhodně nenazval skrytou vadou. |