Komentáře
Nalezeno 5047 záznamů
13.11.2023 | Článek | Proč má větší gule? Jde přece (podle některých) na nejlepší motorku v poli MotoGP |
13.11.2023 | Článek | Přece víme, že ty dva roky nic neznamenají. Marc Marquez byl pod smlouvou i na příští rok a odešel. I Marini měl smlouvu i na příští rok a odešel. Jediný rozdíl je v tom, že na Marqueze spustil žlutý tábor spršku zlých slin jaký je hajzl že nedodržel smlouvu s Hondou, zatímco u Mariniho je ticho po pěšině |
13.11.2023 | Článek | Výrobce samozřejmě takovou pneu vyrobit dokáže. Ale ta pneu bude mít horší grip a výsledný čas závodu bude horší, než s méně odolnou pneu jetou "na spotřebu", takže by ji nikdo nechtěl. Oni ti týmoví manažeři a jezdci nejsou úplně blbí, mají to spočítané velice dobře |
13.11.2023 | Článek | To platí jen v případě, že by pokaždé dojeli 1-2. Stačí aby Pecco z libovolného důvodu nedojel, může mít klidně technický problém, a počty jsou rázem úplně jiné. |
13.11.2023 | Článek | Problém není v tom, že se kontroluje tlak. Problém je v tom, že se nekontroluje všem stejně. |
13.11.2023 | Článek | Zatím jsi konspirátor, dokud se to nepotvrdí Ale kdyby na tom měla šedivá hlava takový zájem a opravdu dokázala ovlivnit výběr testovaných jezdců, tak by nebyl vybrán Bagnaia a neměl by už napomenutí |
13.11.2023 | Článek | Pardon, tak to mi uniklo. |
13.11.2023 | Článek | Jak do té teorie zapadá fakt, že Bagnaia dostal napomenutí za Malajsii? Takže to mají s Martinem 1:1 a jsou oba ve stejném nebezpečí. |
13.11.2023 | Článek | Já to pochopil, ale pořád z toho nevyplývá jaký zájem by na tom měl mít. |
13.11.2023 | Článek | Jaký zájem by na tom měla šedivá hlava mít? |
13.11.2023 | Článek | Mě by nepřekvapilo, kdyby Gigi dall'Igna přišel s dynamickým tlakováním pneumatik Jezdec by si odkroužil povinné kvórum kol s legálním tlakem a pak upustil tlak a zbytek dojel na podhuštěných gumách, nebo by si naopak podle potřeby přifouknul za jízdy Technicky řešitelné to je a u Ducati jsou dostatečně šílení, aby to časem zkusili edit: Tak ne, podle FIM reglementu článek 2.4.4.9 odst. 1 "The use of any device on the wheel to adjust the tyre pressure whilst on track is prohibited". +1 |
13.11.2023 | Článek | Včera jsem psal "Nemůžu se zbavit dojmu, že se mu při těch soubojích s Peccou něco stalo s motorkou, protože tempo ztratil z minuty na minutu." Tak už to vím Bylo by zajímavé, co by se dělo, kdyby se mu povedlo Pecca včas předjet a problém by se tak přesunul na Bagnaiu. |
13.11.2023 | Článek | ...a taky rychlejší opotřebení pneumatiky. I tady platí "něco za něco". Ale na mě to působí dojmem, že po minulém varování tentokrát pneumatiky "pro jistotu" nahustili víc než dříve, což se vymstilo. a že nejspíše s tím nižším tlakem jezdili všechny předchozí závody, ale až posledně to nevyšlo s podmínkou 30/50 procent kol. Takže se nedá mluvit o vyloženém podvádění. To by podváděl i Bagnaia, který dostal varování teď za Malajsii. A ano, pokud vyhraje o 4 sekundy, pořád se třísekundová penalizace vyplatí |
12.11.2023 | Článek | Rossifand: O co se vsadíš? |
12.11.2023 | Článek | A co na to Pohár konstruktérů? Yamaha s propastným náskokem sedmi bodů před Hondou (do Malajsie na tom byla o facku líp Honda). Honda jedno vítězství, Yamaha nula. I třetí nejhorší Aprilia má před oběma víc jak stobodový náskok, Ducati má bodů víc než trojnásobek (ale ta těží z početní převahy strojů na startu). Přesto se najdou fantasté, kteří dokáží tvrdit, že je Honda nejlepší motorka v poli. A zároveň tvrdit, jak ji Marquez dokurvil |