PROFIL UŽIVATELE

Drátík

Offline: 14.8.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 41
Město: Praha
Lokalita: Praha
Založil témat: 7x
Napsal příspěvků: 170x
ID uživatele: 43913
Registrace: 14.2.2008
ICQ:297754478

Adresa profilu:http://dratik.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 8 záznamů

13.7.2012 Akce
8.3.2012 Článek Pokud vás zajímá aktuální zpravodajství z JAWY - protože to je veřejně přístupné, není třeba, aby jste byli na FB registrováni
28.4.2011 Článek sxs525: nevím, jestli se názory moc neliší od západu, když zrovna na západě tu motorku chválí a proti designu nevystupují tak ostře (teda spíš skoro vůbec), jako zde v diskuzích.
Bohužel jezdit na JAWě není módní, takže i kdyby to bylo sebekrásnější a sebeomalovanější, tak se to čechům líbit nebude. JAWA v tomto boji není samotná, kolik čechů dá přednost českému zboží (byť stejně kvalitnímu) před zahraničním? Dali by se spočítat na prstech jedné ruky, prostě západ je nej. Možná si tak jen vynahrazujeme to, co jsme tady neměli před revolucí.
Už to tady píšu poněkolikáté, ale přesto to zkusím ještě jednou. Design si klidně hodnoťte, jak chcete. Ale buďte objektivní a přijďte si tu motorku prohlédnout z blízka či se na ní aspoň projeďte a teprve potom si na ni udělejte názor.
A teď ještě k továrně. Lidé, kteří v ní zbyli a kteří tu motorku dělali k tomu přistupují s láskou, rozhodně to nejsou pracovníci, kteří by si odkroutili svých 8 a mazali domů. Vesměs všichni, kdo tam teď pracují by mohli dělat kdekoli za mnohonásobně větší plat, ale snaží se udržet továrnu v chodu a něco předvést. Ono není problém nechat fabriku zkrachovat, ale je problém tu fabriku udržet.
27.4.2011 Článek Meli: Vzhledem k tomu, že Milanovu motorku znám, můžu ti říct, že za převážnou většinu problémů s jeho elektrikou mohl neodborný zásah elektrikáře do elektroinstalace motorky...
27.4.2011 Článek Italofil: žádný výrobce nemá retromodely jako nosný projekt a pokud má, tak ta firma sotva přežívá či pomalu krachuje (Ural, Royal Enfield).
Pokud jawa přijde s new califem, jak tady spousta lidí chce, kolik z vás si ho skutečně koupí?
27.4.2011 Článek Petr-RSV: kdybych na tom sám tolik nejel, nevěřil bych... nevím, jaký má převodový poměr Tenerka, Sportard má ten motor jinak naladěn a má jinak posunutý průběh výkonu (směrem nahoru)
Tenerka je ale taky vyšší než sportard, předpokládám, že bude mít i větší odpor vzduchu. Rozhodně nepopírám, že těch 193 bylo fakt maximum, co sportard dal.

sxs525 - když může EU dotovat daleko jiné šílenoprojekty a za daleko vyšší peníze, nevím, proč by se nemohla trochu zadotovat JAWA. Navíc když v době před revolucí nasypala do systému značné částky, které se záhadně přelili jinam a v jawě z toho moc nezůstalo. Stát stejně dotuje jiné a mnohdy nesmyslné projekty na druhou stranu nechápu, že zrovna motorkáři protestují proti našemu výrobci motorek.

Kritiku k designu beru - ano každý má na to jiný názor (a stejná kritika zaznívá i u jiných motorek - ne každému se zavděčíte) Na druhou stranu ta motorka v zahraničí má daleko kladnější ohlasy než z místní kotliny. Kritiku ke zpracování a jízdním vlastnostem neberu, myslím si, že tady nebude skoro nikdo, kdo se na té motorce svezl či si ji šel "osahat"
27.4.2011 Článek Petr-RSV: ten tachometr je focený na prototypu, v sérii bude otáčkoměr do 9 tisíc. Sám jsem jel na motorce 193km/h, takže tachometr do 220 mi přijde tak akorát...
15.4.2011 Článek sykyweb: jestli si myslíš, že si lidi z fabriky názory nečtou, velice se mýlíš. Jdi se podívat na stránky , na té stránce nalezneš i vyjádření a můžeš hojně diskutovat.
Na základě komentářů z výstavy v roce 2009 se na motorce změnila spousta věcí, ale jsou věci, jejichž změna není opravdu jednoduchá či se plánuje do budoucna

TOPlist