PROFIL UŽIVATELE

Explicitni_Euler

Online Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 30
Město: Nárameč
Lokalita: Třebíč Vysoči...
Poděkoval: 2x
Pomohl: 4x
Založil témat: 2x
Napsal příspěvků: 21x
Body komentářů: 38 / 10
ID uživatele: 411728
Registrace: 16.6.2021

Adresa profilu:http://explicitni_euler.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 17 záznamů

13.2.2024 Článek Ahoj, Dominiku.
Pokud jsi chtěl napsat článek o tom, jakou skvělou cenu nasadila u svých motorek Suzuki, nebo jaké jsou teď parádní možnosti naháčů za super peníze, tak jej napiš . Při rozsáhlé rešerši jsi dospěl k závěru, že dělat článek stylem "Nejlevnější motorka každé kategorie" je cesta do pekel (pardon, do Číny), tak to jistě můžeš postavit jinak. Udělat článek "Kroužkování s Dominikem Valáškem" (podobnost s jinými pořady je čistě náhodná), kde budou Tvé tipy na zajímavé kaufy v oblasti motorek. U každé může být čestná zmínka, že nějaký Číňan by šel sehnat i ještě levněji, ale i tak je tohle super nabídka v porovnání např. s ostatními renomovanými značkami. Jasně, nebude to zcela objektivní, bude v tom Tvůj osobní pohled a preference, ale když to od začátku bude prezentováno jako subjektivní tipy od Tebe, nemám s tím nejmenší problém. Jestli už máš nabito, nastudovaný trh a přichystané dobré tipy, byla by škoda je nevyužít. Tenhle článek, omlouvám se, že to napíšu takhle napřímo, působí spíš jako omluvenka, proč dnes čtenáři nedostali článek. Když se tu objeví článek, kde ty již připravené a vytipované informace použiješ, moc rád si ho přečtu.
+8 
17.1.2024 Článek Díky za podcast na výborné téma . Mě tohle téma přišlo nejlépe zpracované jako video, když seděli Honzis, Zajoch a Vláďa u velké obrazovky, scrollovali tam po jednotlivých novinkách a takhle je rozebírali. Takhle jako podcast mi k tomu občas chyběla představa o vzhledu, takže jsem na vedlejší kartě měl otevřený motokatalog či články a průběžně si hledal, jak která ta motorka vypadá, když jsem nevěděl. Nicméně nějaký minulý rok tu snad tento přehled nebyl vůbec, takže aspoň za podcast moc děkuji. Oproti tomu videu se mi navíc líbí, že tady jste motorky měli roztříděné podle kategorií. V tom videu se šlo podle značek, takhle mi to rozdělení přijde logičtější.
PS: Honzis na konci ježišmaria co ?
2.1.2024 Článek Vypadá to, že v novém roce bude v redakci velká tahanice o to, kdo nakonec tu Yamahu XSR900 GP na test nafasuje .
31.8.2023 Článek Díky za test, kluci. Speciálně u cestovních motorek vás chci poprosit, v rámci testů se zaměřte i na spolujezdce. Vždyť u obou těch motorech je vzadu pro spolujezdce nachystáno křeslo jak k televizi, ale v textu o spolujezdci není ani zmínka. Kde má jak pohodlné sezení, nepřekáží si s řidičem, on nějaké turbulence ucítí, jak se projeví na motorce? Jinak se mi váš srovnávák líbí, ale tohle mi tam prostě chybí, zvlášť u takových motorek.
+2 
11.8.2023 Článek Správně!
26.4.2023 Článek V prvé řadě chci napsat: Dominik podle mě odvedl dobrou práci, recenze je podařená a aspoň podle mě má výborný mluvený projev a vystupování před kamerou. Je to elektrika, takže v komentářích se to pochopitelně bude hemžit negativitou, ale nerad bych, aby tohle zapadlo. Podle mě dobře odvedená práce.
Myslím si, že ta recenze je provedena velmi rozumně. Elektrická motorka zde není prezentována jako nová budoucnost, náhrada spalovacích, nýbrž jako alternativa, která přináší nový zážitek. A spolu s ním samozřejmě nové mouchy - cena, dojezd, doba dobíjení a s ním spojené komplikace, ostatně vzpomeňte si na Zajochovo utrpení s LiveWire. Kdo si chce pořídit elektromotorku, musí zkrátka počítat s tím, že ji bude používat jako elektromotorku, ne jako spalovací motorku.
Na závěr se ještě musím (a ne poprvé) vyjádřit k té kritice, že cestovní motorka na elektriku je nesmysl. Myslím si, že i výrobci to vědí a v tuto chvíli neočekávají, že si ji budou kupovat cestovatelé a jezdit s ní objevovat daleké kraje. Pouze se drží nastoleného trendu. Dnes si spousta lidí kupuje cestovní endura, ale nejezdí s nimi na expedice, ani do terénu. Kupují si je, protože: 1. se na nich pohodlně sedí, 2. mají komfortní podvozek, 3. je to současný trend. Potkávám na silnici spoustu cestovních endur a vážně pochybuji, že nějaká významná část z nich je zrovna na cestě objevovat balkánské šotoliny. Lidé si ty motorky kupují i na běžné ježdění, protože jsou pohodlné a teď populární. A ze stejného důvodu se i mezi elektrickými motorkami objevuje cestovní enduro - aby si i někdo, kdo chce jezdit na elektrice, mohl koupit motorku s pohodlným posedem a podvozkem. Předpokládám, že takhle výrobci uvažují.
+11 
20.4.2023 Zboží Mám stejnou a nejspíš bych i stejně hodnotil . Taky jezdím s brýlemi a po této stránce nemám co vytknout. Odklopená drží dobře, na zaklopení to občas chce víc síly, aby zámek zapadl.
6.3.2023 Článek Na přilby tu paralelně běží seriál "V čem jezdí redakce", zatím vyšly dva díly - integrální a otevřené helmy. Je to pojato lehce jinak, tam je řeč o modelech, ve kterých opravdu redaktoři jezdí a mají s nimi osobní zkušenosti.
2.3.2023 Článek Díky za odpověď. Jestli to tedy chápu správně - produkty těchto značek jsou ukazovány jako vzory, protože vám s těmi značkami funguje dobře spolupráce, mají široké portfolio, a ty značky za to platí? Kdyžtak mě oprav, jestli to interpretuji nepřesně.
Mně by asi připadalo fér, aby u takových článků bylo zmíněno, že značky si za ukázání svých produktů zaplatily. Tím rozhodně nechci znevažovat vypovídající hodnotu toho článku nebo zpochybňovat množství práce, které za ním je, ani nějak zpochybňovat kvalitu značek, které se v něm objeví. Zkrátka si myslím, že čtenář by měl dostat tu informaci, že za ukázání produktů v článku se platí, a proto v něm tyto značky jsou, zatímco jiné nikoliv.
1.3.2023 Článek Nazdar, kluci. Díky za pěkný přehled. K těmto přehledovým článkům, jak vybrat vybavení, se vás chci na něco zeptat. V tomto článku, ale i ve všech předchozích z tohoto seriálu, které Zajda v úvodu videa zmiňuje (nepromoky a termoprádlo, rukavice, membrány, motodžíny), ukazujete produkty pouze od dvou značek - Dainese a Held. Chtěl bych se vás zeptat, proč jste se rozhodli držet se pouze dvou značek a to konkrétně těchto dvou. Články nejsou označené jako PR, takže předpokládám, že placené to není. Proč tedy ukazujete právě tyto dvě značky (a pouze je)?
+5 
14.9.2022 Článek Kdyby někdo chtěl jet tu trasu #09, tak z Velkého Meziříčí do Budišova doporučuji nejezdit kolem Rudíkova, ale uhnout už u Oslavičky na Hodov. Místo hlavního tahu je tam silnice s o dost nižším provozem, povrch v pohodě a spousta pěkných zatáček, tam je to můj oblíbený úsek.
+1 
8.9.2022 Článek Zdravím oblíbeného redaktora (můj druhý nejoblíbenější hned po Honzisovi - to abyste se mohli v kanceláři špičkovat ). Děkuji za moc pěkný test a skvěle odvedenou práci. Vzpomínám si, že když jsi při první ochutnávce měl to rýpnutí do cestovních endur, tak jsem Tě chytal za slovíčko kvůli podvozkům. A velice oceňuji, že jsi naprosto férově vzal tu motorku i na škaredé silnice a pořádně ji tam prověřil, jestli i tam bude dobře fungovat. Třeba to není její obvyklé teritorium, ale zrovna mně se často stává, že na své sportovně cestovní motorce se na výletě ocitnu takhle mezi vesničkami na horším asfaltu, takže rozhodně oceňuji, že jsi to do testu zařadil. A těším se na srovnávací test, kde to bude i se spolujezdcem.
Závěrem přidávám svou oblíbenou část testu, u které jsem se zasmál. V 19. minutě Zajoch: "Já to tady neznám, takže to nechci zas úplně dráždit." a roztáhne to přes 170 km/h .
+1 
9.6.2022 Článek Čtu tady komentáře a pochopitelně vám musím dát za pravdu, že elektrická motorka prostě na adventure cestování není vhodná. Reálný dojezd, doba dobíjení, hustota dobíjecích stanic, to všechno hraje proti. Ovšem já si myslím, že tohle i ti výrobci dobře vědí. A elektrickou adventure motorku udělali ne proto, aby na ní lidé cestovali třeba na Balkán, ale prostě proto, že adventure motorky jsou teď nejpopulárnějším segmentem. Na silnicích možná tak polovina motorek, co potkávám, jsou adventury. A pochybuji, že všichni ti motorkáři na adventurách zrovna někam cestují a mají před sebou ještě 500 kilometrů, z toho tak 50 km mimo silnice. Dneska si lidi kupují tyhle motorky pro naprosto běžné ježdění tzv. kolem komína, na dojíždění do práce atp. Je to teď moderní, má to na naše cesty dost komfortní podvozek, pohodlnou jízdní pozici. Proto si to lidé kupují, i když s tím neplánují cestovat. A stejně to podle mě vidí i Energica. Jestli tam jsou trochu příčetní, tak jim musí být jasné, že pro cestovatele tohle nebude. Jejich zákazníkem bude někdo dostatečně bohatý, kdo se chce vozit na elektromotorce. Koupí si v souladu se současným trendem adventuru, aby se vozil pohodlně. A stejně jako velká část jezdců na adventure motorkách, které denně potkávám, s tím bude jezdit na vyjížďky kolem komína, do práce, na nákup, do města, ale cestovat s tím nebude. Pro takového zákazníka, proč ne?
+5 
27.5.2022 Článek Pěkná ochutnávka a těším se na plnohodnotný test a srovnávák. Rýpnutí do cendur, že na silniční cestování ve vzpřímené poloze si je nemusí každý kupovat, pobavilo . Ale tak až to GT budete mít v pořádném testu, férově na to sedněte ve dvou a projeďte se po ošklivé asfaltce, jestli to podvozek bude dávat stejně dobře jako ta cendura.
+1 
9.5.2022 Článek Díky za pěkný, obsáhlý a objektivní test . V kategorii velkých cestovních strojů je podle mě docela důležitým tématem taky spolujezdec, proto mi přijde škoda, že toto téma se ve srovnání neobjevilo.
+3 
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist