Komentáře
Nalezeno 26 záznamů
15.11.2022 | Článek | To by mě zajímalo, proč je verze Rally stále za chudou příbuznou s tím analogovým přístrojem. Navíc teď ještě přišla o drátová kola. Sport je fajn, Carbon je top, ale chudinka Rally dále strádá. Přitom pro mě jinak nejzajímavější verze ... |
12.10.2022 | Článek | Je mi jasné, že před premiérou nebudou chtít nic prozrazovat. Nejvíc by mě ale zajímalo: - zda chystají také endurový model, případně s možností homologace ("na značkách") - elektrika mi i tady dává, narozdíl od silnice, opravdový smysl - zda budou bateriové moduly kompatibilní se standardem, který společně jako otevřený patent vyvíjejí japonští a italští výrobci (tady jsem asi trochu nepřesný, ale zasvěcení tuší, co mám na mysli). +1 |
16.9.2022 | Článek | Pánové r.bure a valentinow123! Úhel uložení tlumiče má samozřejmě obrovský vliv, ale ne vůči zemi, ale vůči dráze (tečně) zadní kyvky (ano, což je v první části zdvihu +/- stejné jako vůči zemi, dále už nemusí). I bez přepákování může být ale tlumič třeba i rovnoběžně se zemí (aka vodorovně) a pořád může mít zdvih v celé délce aplikovatelný na zadní kolo. Co jste ale rozhodně oba opomenuli je poměr vzdálenosti od středu otáčení (kyvky) k uložení tlumiče a k ose zadního kola. Pokud bude tlumič třeba v 1/4 délky kyvky, bude zdvih na zadním kole 4x tak dlouhý (a síla na pružinu čtyřnásobná oproti té na zadní kolo). Teď konkrétně ke Scoutu Bobber: 51mm udávají jako zdvih NA ZADNÍM KOLE (nikoliv na pístnici, pokud to nemají opravdu 1:1). U příplatkového tlumiče se píše: "These shocks provide 3-In. of travel, one-third more than standard Scout Bobber shocks, for a more comfortable ride." Tedy zdvih zadního kola s tímto odpružením je 3" (76mm). Kdyby byla pravda co píšete vy, že s 3" tlumičem je zdvih zadního kola 120mm, pak by byl se standartním 2" zdvih 80mm. Pochybuju, že by si na to všichni stěžovali jako na extrémně krátký zdvih. |
15.9.2022 | Článek | To, že příplatkové tlumiče přidají nějaký půlpalec nebo palec zdvihu na zadním kole vím. Ale z 51mm (2") na 120mm?? To sotva, vždyť by to nevešlo ani pod blatníček. Ten se tu přece nepohybuje se zadním kolem jako třeba u Bonneville Bobber. +1 |
24.8.2022 | Článek | Typický Triumph má pro mě osobně vepředu jeden kruhový světlomet. Chápu, že narážíš na Speed a Street Triply a možná Rockety, ale pro mě osobně je Triumph zejména řada Modern Classic a tam mají všechny modely jediné kulaté světlo. Tyto modely do řady MC evidentně patří a tam by se dvěma světlomety byly za podivíny. |
27.6.2022 | Článek | "Cesta, to je prostě dešťový režim, ale zkouřený tak, že byste se nebáli Bobbera půjčit sousedovic dvanáctileté holce. Tu jsem si vyzkoušel, abych zjistil, že už ji nikdy v životě nepoužiji" +3 |
23.3.2022 | Článek | Takhle to dopadne, jako když si z AliExpressu objednáš Speed Triple RR... +3 |
16.3.2022 | Článek | Předpokládám, že "poloautomat" neznamená, že by to bylo možné řídit s řidičákem sk. B jako skůtr 125. Plný automat by pak mohlo být vítané příslušenství, které by stroj do této kategorie posunulo. Tržně by to byla určitě pro jezevčíka velká výhoda! |
31.1.2022 | Článek | Zase výhoda té SV650 je, že když ti udělá ze dva kotrmelce v pangejtu, nebude to ani poznat.... +1 |
8.9.2021 | Článek | Je to elektricky eko-korektní, zdá se i genderově korektní, je tam všech pět pohlaví, to je taky cajk ... pak naráz jízda na motorce kdesi po chodníku pod podloubím?? WTF BMW?? +1 |
11.5.2021 | Video | A komu tím jako prospějete, co? +1 |