PROFIL UŽIVATELE

Tr_oy

Offline: 26.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 39
Město: Brno-Žabovřesky
Lokalita: Brno-město Ji...
Poděkoval: 1x
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 7x
Body komentářů: 14
ID uživatele: 398711
Registrace: 7.10.2020

Adresa profilu:http://tr_oy.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 26 záznamů

15.11.2022 Článek To by mě zajímalo, proč je verze Rally stále za chudou příbuznou s tím analogovým přístrojem. Navíc teď ještě přišla o drátová kola. Sport je fajn, Carbon je top, ale chudinka Rally dále strádá. Přitom pro mě jinak nejzajímavější verze ...
12.10.2022 Článek Je mi jasné, že před premiérou nebudou chtít nic prozrazovat.
Nejvíc by mě ale zajímalo:
- zda chystají také endurový model, případně s možností homologace ("na značkách") - elektrika mi i tady dává, narozdíl od silnice, opravdový smysl
- zda budou bateriové moduly kompatibilní se standardem, který společně jako otevřený patent vyvíjejí japonští a italští výrobci (tady jsem asi trochu nepřesný, ale zasvěcení tuší, co mám na mysli).


+1 
16.9.2022 Článek Pánové r.bure a valentinow123!
Úhel uložení tlumiče má samozřejmě obrovský vliv, ale ne vůči zemi, ale vůči dráze (tečně) zadní kyvky (ano, což je v první části zdvihu +/- stejné jako vůči zemi, dále už nemusí). I bez přepákování může být ale tlumič třeba i rovnoběžně se zemí (aka vodorovně) a pořád může mít zdvih v celé délce aplikovatelný na zadní kolo. Co jste ale rozhodně oba opomenuli je poměr vzdálenosti od středu otáčení (kyvky) k uložení tlumiče a k ose zadního kola. Pokud bude tlumič třeba v 1/4 délky kyvky, bude zdvih na zadním kole 4x tak dlouhý (a síla na pružinu čtyřnásobná oproti té na zadní kolo).
Teď konkrétně ke Scoutu Bobber: 51mm udávají jako zdvih NA ZADNÍM KOLE (nikoliv na pístnici, pokud to nemají opravdu 1:1). U příplatkového tlumiče se píše: "These shocks provide 3-In. of travel, one-third more than standard Scout Bobber shocks, for a more comfortable ride." Tedy zdvih zadního kola s tímto odpružením je 3" (76mm).
Kdyby byla pravda co píšete vy, že s 3" tlumičem je zdvih zadního kola 120mm, pak by byl se standartním 2" zdvih 80mm. Pochybuju, že by si na to všichni stěžovali jako na extrémně krátký zdvih.
15.9.2022 Článek To, že příplatkové tlumiče přidají nějaký půlpalec nebo palec zdvihu na zadním kole vím. Ale z 51mm (2") na 120mm?? To sotva, vždyť by to nevešlo ani pod blatníček. Ten se tu přece nepohybuje se zadním kolem jako třeba u Bonneville Bobber.
+1 
24.8.2022 Článek Typický Triumph má pro mě osobně vepředu jeden kruhový světlomet.

Chápu, že narážíš na Speed a Street Triply a možná Rockety, ale pro mě osobně je Triumph zejména řada Modern Classic a tam mají všechny modely jediné kulaté světlo. Tyto modely do řady MC evidentně patří a tam by se dvěma světlomety byly za podivíny.
27.6.2022 Článek "Cesta, to je prostě dešťový režim, ale zkouřený tak, že byste se nebáli Bobbera půjčit sousedovic dvanáctileté holce. Tu jsem si vyzkoušel, abych zjistil, že už ji nikdy v životě nepoužiji"


+3 
23.3.2022 Článek Takhle to dopadne, jako když si z AliExpressu objednáš Speed Triple RR...
+3 
16.3.2022 Článek Předpokládám, že "poloautomat" neznamená, že by to bylo možné řídit s řidičákem sk. B jako skůtr 125. Plný automat by pak mohlo být vítané příslušenství, které by stroj do této kategorie posunulo. Tržně by to byla určitě pro jezevčíka velká výhoda!
31.1.2022 Článek Zase výhoda té SV650 je, že když ti udělá ze dva kotrmelce v pangejtu, nebude to ani poznat....
+1 
8.9.2021 Článek Je to elektricky eko-korektní, zdá se i genderově korektní, je tam všech pět pohlaví, to je taky cajk ... pak naráz jízda na motorce kdesi po chodníku pod podloubím??
WTF BMW??
+1 
11.5.2021 Video A komu tím jako prospějete, co?
+1 
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist