PROFIL UŽIVATELE

air-cooled

Offline: Včera v 08:40 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 41
Město: Šatov
Lokalita: Znojmo Jihomo...
Body komentářů: 9
ID uživatele: 394928
Registrace: 11.8.2020

Adresa profilu:http://air-cooled.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 16 záznamů

1.11.2023 Článek Mám poslední verzi SP a necuká, dávkovatelnost plynu je skvělá i na ostrou mapu. Mohu srovnat s prvním modelem, na kterém jsem najel něco přes 10000 km a ten tedy cukal hodně ...
27.2.2023 Článek Díky za super test! MT-09ce hodně pomůže štítek od Pyramid Plastics, je sice drahý jak šlak, ale namontoval jsem ho tam, ještě než jsem vůbec poprvé vyjel z garáže, protože bez toho to byl opravdu děs ... teď už to myslím jde ;)


+6 
30.1.2023 Článek Díky za test! Překvapila mě jedna věc ... všichni jste se shodli, že Norden působí nejtěžším dojmem. To mě fakt překvapilo, protože ve srovnání se základní Tenerkou (s ostatními srovnávat nemůžu) mi připadá lehčí Norden už při zvedání ze stojanu. A nebo to dělají ty nové nádrže u Tenere? ... A souhlasím, že Norden má dost nízko řídítka. Což je super na silnici, ale ve stupačkách to moc nefunguje. Dají se nastavit ve třech polohách podélně a dobrým kompromisem pro občasnou jízdu ve stupačkách (pro mě osobně) bylo zvýšení o 25 mm. Mám 183 cm.
+1 
23.1.2023 Článek r.bure ta slečna vypadá dobově a moc jí to sluší, ale dneska je jí zhruba třicet, takže tehdy ještě byla na houbách (Camille Kostek) :)
9.1.2023 Článek Chtěl jsem XSR, líbí se mi a měl jsem kdysi MT-09, takže zase nutně potřebuju ten motor, protože jsem zatím na ničem zábavnějším nejel Ale nakonec jsem objednal MT-09 SP, která sice není tak hezká, ale má mnohem pohodlnější sedlo a celkově uvolněnější jízdní pozici. To sedlo na XSR je fakt masakr ...
6.1.2023 Článek Měl jsem kdysi stejný problém na V-Stromu 650 s padacími rámy od Givi. To byl mazec, obludné vibrace.
31.12.2022 Článek Díky za vaši práci! Jsem rád, že tenhle server existuje! Vše nej do nového roku!
+2 
7.12.2022 Článek mendosk, to rád čtu. Mě se zdá, že když s tím heftem otočím jen jednou, je ten start horší. Ale budu to ještě zkoušet a jakmile budu mít příležitost, vyzkouším i na kamarádově 890ce. Ale vypadá to, že to nebude náhoda a třeba to některým motorům fakt pomůže. Samozřejmě mě to ale pořád štve a měla by to odstranit fabrika ...
3.12.2022 Článek Ano, je to na pytel, že to nejsou schopní vyřešit. Další úlet je konstrukce airboxu ... Ale toho je plný internet, tak se nebudu rozepisovat. A ještě pár maličkostí ... Holt není to úplně motorka bez kompromisů, což jsi asi chtěl říct tím příspěvkem. Ale fun factor, pokud je pro člověka důležitý, je na hodně vysoké úrovni. Je to otázka priorit ...
29.11.2022 Článek O tom taky uvažuji. Ale k věci. Po otočení klíčkem počkej až vypne čerpadlo a ještě uslyšíš takové slabé pískání. Jakmile přestane, otočím plynovou rukojetí nadoraz, malou chvíli podržím (jsou slyšet pohony škrtících klapek - asi) a pustím. Pískání se opět obnoví. Zopakuji ještě dvakrát ještě když to píská a pak hned startuju (s plynem opět v nulové poloze samozřejmě). Dřív mi motorka chytala jen na jeden válec a až po chvíli se chytil i druhý. Sem tam hned zdechla. Od té doby, co to praktikuju, chytá hned na dva válce a nezdechá. Čím to je nevím, pouze spekuluju na základě mých určitě omezených znalostí. Ale mám podezření na nějakou nedefinovanou polohu minimálně jedné ze škrtících klapek při startovací sekvenci. Ale jak říkám pouze spekulace. Kamrád má teď čerstvě 890R stejný ročník a taky mu startuje jen na jeden válec a zdechá. Bohužel jsem ale zatím neměl příležitost to vyzkoušet u něj. Aspoň se nám rozšíří vzorek testovacích strojů i zde :D
Štve mě to, u jiných strojů jsem to nezažil. Třeba 990ka mi chytala i po zimě hned. O Japoncích ani nemluvím ... úplně nejhorší je, že fabrika o tom ví. Na řešení prý pracují ... už od dob 790ky :/
29.11.2022 Článek Ty špatné starty potvrzuji i na Nordenu, který má motor 890. Dlouho jsem s tím laboroval, protože mě to štvalo a přišel jsem na dvě důležité věci. Budou se nejspíš týkat i KTM 890 Adventure/R. Už z výroby byla na třech Nordenech, které jsem viděl, zlomená hadička odvětrání filtru s aktivním uhlím = podtlak v nádrži. Otočil jsem vývod hadičky dole v krytu motoru (na pravé straně) o 90 stupňů, hadička už není zlomená, podtlak žádný, starty mnohem lepší. Ale nezmizelo to úplně. Pak jsem někde na fóru vyčetl, že když si člověk specifickým způsobem ještě před samotným startem pohraje s plynem, pomůže to. A světe div se, od té doby startuju normálně. Je hloupé, že to neumí ten čistý pěkný start samo o sobě. Ale s tou motorkou je taková sranda, že jsem to překous ... kdyby někoho zajímala ta moje startovací sekvence, můžu to zkusit popsat :D
6.4.2022 Článek A já můžu dorazit na Nordenu, ať to máme hezky kompletní :D
23.2.2022 Článek To zmulin: Už jste rovnou mohl napsat, že jsem hlupák a příspěvek by byl kratší ... Nikdy jsem netvrdil, že motor není vybaven senzorem klepání, jen jsem napsal, že s alternativním palivem (dle návodu k motocyklu), nikoliv doporučeným (dle návodu k motocyklu), může dojít při plném zatížení ve vysokých otáčkách k danému jevu. Jak jistě víte, senzor klepání má určitou citlivost a reakční dobu. Slabé detonační spalovaní, které motor neohrožuje, nemusí zachytit. Ale je mi jasné, že s tím opět nebudete souhlasit a napíšete něco o mých duševních schopnostech ...
21.2.2022 Článek To JohnyS08: Kéž by to tak bylo, s mými preferencemi ohledně paliva to nijak nesouvisí, spíš mě trochu zamrzelo, že se o tom neinformuje trochu víc, že tento motor je primárně laděn na vysokooktanový benzín. Informoval jsem o tom technika při servisu a ten mi potvrdil, že s 95kou se to stává. Uznávám, že si toho asi každý nevšimne. Při prudké akceleraci pod plným plynem je to prostě slyšet. Při 98ce to nedělá. Mluvím o ročníku 2018 pro evropský trh. Je možné, že jiné verze budou jinak naladěné. A je taky dost možné, že euro 5 už bude v pohodě, nemohu posoudit.
21.2.2022 Článek To FrogySkoky: Děkuji za vskutku pozitivní reakci na můj příspěvek ;) Pokud se u těch boxerů jednalo o tento typ motocyklu, pak jste nejspíše nečetl instrukce výrobce v návodu k motocyklu, který k tomuto modelu přímo říká, že doporučené palivo je bezolovnatý benzín s oktanovým číslem 98 a víc a benzín s oktanovým číslem 95 je palivem alternativním, u něhož může dojít ke snížení výkonu a dle mého pozorování i k lehkému detonačnímu spalování při plném zatížení.
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist