PROFIL UŽIVATELE

K167

Offline: Dnes v 13:52 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 49
Město: Hlinsko
Lokalita: Chrudim Pardu...
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 6x
Body komentářů: 1475 / 2128
ID uživatele: 387779
Registrace: 12.5.2020

Adresa profilu:http://k167.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 2381 záznamů

16.12.2023 Článek Una bomba článek.
Jinak na tomhle obrázku:


... už schází jenom nápis "Veselé Vánoce a šťastný nový rok přeje Ducati" a hned se to mohlo tisknout jako "PéeFko" a rozesílat zákazníkům a obchodním partnerům.
+7 
15.12.2023 Článek Ahoj,
našel jsem na internetu průběhy výkonu a točivého momentu u BMW F750 GS (černé křivky) a F850 GS/A (šedé křivky) a dovolil jsem si do toho dopočítat a dokreslit, jak by to vypadalo, kdyby řídící jednotka motoru "ořízla" u BMW F750 GS výkon na hodnotě 35 kW (vodorovná červená čára) a jak by propadl točivý moment (červená křivka - pozor, osa točivého momentu vpravo začíná původně až od 50 Nm). Za mě z toho vychází pro mlaďochy totální nuda, i když ta mapa na 35 kW ten výkon nebude ořezávat takto, ale začne s tím dříve, takže křivka propadu točivého momentu bude ještě větší.
Já jako otec jedné dcery a dvou synů (všichni na motorce jezdí) si myslím, že mlaďoch si užije nejvíc (a taky ho to nejvíc baví), když si pro těch 35 kW musí dojít hezky do otáček, i když samozřejmě v čím větších otáčkách bude dosaženo těch 35 kW, tím menší je při nich točivý moment (jak je vidět na té červené křivce).
Podle mého názoru tedy raději lehká motorka s max. 35 kW na A2 (klidně i jetá a lehce otlučená) s převodovými poměry navrženými přesně pro tento motor než (nová) těžší motorka s až 70 kW omezená na A2 s tím, že se to pak nechá otevřít.

+2 
14.12.2023 Článek JoskaH: byl jsi o setinu sekundy rychlejší.
14.12.2023 Článek Rogih: no jo, to ale neznamená, že když si to koupíš omezené na 35 kW, tak Ti to pak zadarmo i otevřou.
A na to se ptá Mopedson.
14.12.2023 Článek Kdybych měl tu červenou za života v garáži, tak by mi po smrti tahle bílá "socha na dvou kolech" na náhrobku vůbec nevadila.
Já bych byl dole okusován červíky a ona nahoře "zubem času".
+2 
11.12.2023 Článek To je schválně. Dá se za ně přidržet.
11.12.2023 Článek Kdo plánuje cestu kolem světa a chce to ujet na jedno natankování, může využít velice výhodnou nabídku firmy Kaufland a zakoupit si přídavnou nádrž ve tvaru spolujezdkyně.

Tankovací otvor se nachází v ústech a po vyjetí benzínu ve vzdálených krajích může dobrodruh-cestovatel tuto přídavnou nádrž výhodně prodat domorodcům nebo si ji ponechat, aby na cestě netrpěl samotou. Do úst lze vkládat i jiné věci než je tankovací pistole ... a jsou k tomu dvě paruky.
Mohlo by se zdát, že nádrž zvyšuje těžiště, je-li natankovaná až po krk, ale pokud je jezdec šikovný a nádrž si k sobě řádně připevní, lze naopak tuto hmotu využít k ovládání motocyklu (asi jako kdyby měl na zádech přilepenou svoji starou). Kdo se navýšení těžiště přece jenom bojí, může tankovat jen nohy otvorem v pupíku a vrchní část využít jako zadní airbag.

https://www.kaufland.cz/product/325935849/
11.12.2023 Článek Vůbec nevím proč jsem si hned vzpomněl na úryvek ze songu "Vem kačky"

"... Má buchta je taky klasa, má jen jednu drobnou vadu
Furt mě tahá po vobchodech, asi myslí si, že kradu
Dřív by frajerce stačil enem kloboček s pentlí
Dnes abych zkoušel ušetřit na nový Bentley ... "

https://youtu.be/CocCNofIlPs?si=LTiVldivJvc1CFiN
+1 
11.12.2023 Článek Ahoj, mě to taky vrtá hlavou, jak to bylo, tak jsem zkusil napsat kolegovi do Německa, kterému je přes šedesát, motorky má celý život a už tedy něco pamatuje. A on mi odepsal tohle:

"Hi, there was nothing by law ! There was a vontary self-control by the motorbike maker for some time "

Tak to vypadá, že to omezování výkonu na 100 koní dělali paradoxně výrobci/dodavatelé motocyklů v Německu sami, že to legislativa nevyžadovala.
10.12.2023 Článek No jo, když on ten Němec má taky málo místa v garáži a taky jen jednu prdel, tak si místo motorky z roku 1988, i když je za 1000 éček, možná spíš koupí tohle:

https://www.kawasaki.cz/cs/products/Supersport___Sport/2024/Ninja_ZX-10R_40th_Anniversary_Edition/overview?Uid=097FUAoOCwwMWgxcDgsKXApQClBbCl8LCVoKX11bX15aDVg
10.12.2023 Článek Jó Balaton, tam jsem nikdy nebyl. Byl jsem dvakrát u rybníka Dlouhý. Tam jezdili dělníci z ETY s rodinami.
10.12.2023 Článek Pánové, rozumím tomu, co píšete, ale na druhou stranu chápu i ty, co chtějí mít doma ČZ nebo Jawu. Když mi bylo pět let, posadil mě táta na nádrž svojí ČZ 175 Sport z roku 1967 a svezl mě. Držel jsem se za hrazdu na řídítkách a ulítla mi kšiltovka.
.
.
.
K té mašině má táta paradoxně menší citový vztah než já. Kolikrát jsem jí musel bránit, když ji chtěl prodat. Povinné ručení za ní platím od roku 1997.
Vysvětlení je jednoduché, můj táta měl tu motorku novou, koupila mu jí máma v Mototechně, protože byla ráda, že tam právě něco je. Jenže táta by býval rád měl alespoň dvěstěpadesátku. Pak se oženil, narodily se 3 děti, vlastníma rukama postavil barák, na motorky nebyl čas.
Já tu motorku mám jako vzor všech motorek (vzhledově a zvukem určitě ), protože je to první motorka, na které mě svezl můj táta a protože jí měl můj táta. Nikdy bych jí neprodal. A moje 3 děti už se dohadují, kdo ji bude mít, až natáhnu bačkory. Je to totiž prvni motorka, na které je svezl jejich táta.

Tak chápu lidi, kteří si chtějí koupit motorku, kterou měl jejich táta, byť japonská motorka, nad kterou slintali oni, když okukovali její tachometr, stojí čtvrtinu a funguje lépe.
10.12.2023 Článek
10.12.2023 Článek V době, kdy se tyto motorky vyráběly, jsme měli u nás v Československu velikou výhodu v tom, že na ně skoro nikdo neměl, ale takový západní Němec, to byl učiněný chudák, protože na ně měl, ale musel si je koupit omezené na 100 koní.

10.12.2023 Článek Jo, jo. Jako žák páté třídy jsem musel nacvičovat na Spartakiádu, což mě sice nebavilo, ale dostal jsem se v pětaosmdesátém do Prahy, ... kde bylo možno občas takovou "západní" mašinu vidět zaparkovanou a to nás pak "souška učitelka" musela nechat, abychom právě s klukama s úžasem omrkli ty tacháče.

TOPlist