PROFIL UŽIVATELE

K167

Offline: Včera v 22:06 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 49
Město: Hlinsko
Lokalita: Chrudim Pardu...
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 6x
Body komentářů: 1496 / 2148
ID uživatele: 387779
Registrace: 12.5.2020

Adresa profilu:http://k167.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 2400 záznamů

4.1.2021 Článek Koupil jsem už před Vánocemi a je to parádní časopis.
P.S.: Víte někdo, jak je to s prosincovým číslem časopisu Motocykl? Myslím, že stále ještě nevyšlo. Že by Motocykl za rok 2020 vyšel jenom devětkrát (1+2, 3, 4, 5, 6, 7+8, 9, 10, 11)?
1.1.2021 Článek Vláďu mám rád.
+1 
31.12.2020 Článek Klobouk dolů
Jinak Vláďa měří 171 cm.
30.12.2020 Článek No a za to, že je Ti to malý, můžou "hošani recenzenti"? Prosím o odpověď
Máš pod kůží už o půl čtvrtý a dvě minuty?
P. S.: Mně se moc líbí Triumph Speed Twin, vyzkoušel jsem ho, parádní pocit, ale je mi malej. Kdo za to může? Já myslím, že konstruktéři v Triumphu. A zajímá je to, že se na to nevejdu? Pochybuju.
26.12.2020 Článek Vidíš Komiku64, zde máš důkaz, že diskusí s Alkaloidem ztrácíš čas. Ty vysvětluješ, píšeš konkrétně, dal bys i odkazy. On si vybere jednu Tvojí větu a napíše k tomu, že je to "vyvrácený nesmysl". Kdy, kde, kým, jak konkrétně nenapíše. O ostatním Tvém dlouhém textu už mlčí, ten jako by nebyl.
Musel by přiznat, že máš pravdu.
Diskuse může být přínosná pro obě strany, ale musí se diskutovat slušně, konkrétně, diskutující musejí mít chuť něco se dozvědět a přijmout argument. Jinak je to ztráta času.
25.12.2020 Článek Komik64: je vidět, že máš přehled a technické znalosti. Ale obávám se, že vysvětlováním těch věcí "alkaloidovi" ztrácíš čas. Je to podobné, jako bys chtěl vysvětlit novému místnímu samozvanému odborníkovi na vzhled s přezdívkou Codo, že plivat na skoro všechno nové je blbost. Jeho znalecké posudky najdete poslední dobou pod velkým množstvím článků. To je stejný zaslepenec jako Alkaloid, jemom z druhé strany. Vysloveně pak nechápu borce, který toho v motocyklech tolik dokázal, tedy IvanaDvoutakťáka, že si někdy neodpustí to nadávání na celej svět taky. Vždyť čím bude v motorkách větší pestrost, tím líp. A že ta pestrost je, se stačí přesvědčit třeba zase v novém katalogu motocyklů Motohouse 2021. Pánové škarohlídi, neříkejte mi, že byste si tam alespoň 10 motorek nevybrali. Já klidně padesát, já mám totiž motorky rád.
Jo a proti emisním limitům nic nemám - tedy do Euro trojky. :-/
A co už vůbec nechápu, je kritizování výrobců, že se snaží nějak přizpůsobit, přežít a zkoušejí nové věci, nebo kritizování novinářů, že si o tom dovolili napsat. Copak třeba Kawa kromě těchto pokusů nedělá například krásnou W800 nebo Z900RS?
24.12.2020 Článek Targus má občas v něčem pravdu a občas ne. Jako každý z nás. Jeho problém z mého pohledu je ale v tom, že - alespoň soudě podle toho, jak se tu někdy projevuje - za svoje neúspěchy viní jiné, občas si sem chodí vylévat svoje mindráky a předsudky, je to ukázkový "hejtař" a není schopen jiného pohledu na věc, než toho svého, což asi vede i k tomu, že prostě neumí slušně diskutovat a napadá kde koho. Je to vidět i v tomto vlákně v odpovědi Stadakkovi. Přes to všechno si ale myslím, že je to šikovný a v jádru dobrý chlap.
24.12.2020 Článek Ten první obrázek mi připomenul, že takovej červenej pytel mezi nohama, jako má ten Klaus, jsem měl jako mladý jinoch taky - předtím, než mi operovali vodní kýlu.
Kluci děkuju, děláte to výborně.
Všem krásné Vánoce a hodně zdraví, štěstí a pěkných zážitků na motorce v roce 2021.
23.12.2020 Článek Myslíš, jako třeba to, že se před koncem roku nacpe zaměstnanci automobilky elektromobil jako služební vozidlo?
23.12.2020 Článek alkaloid. Hochu hochu, to jsi opravdu tak naivní? Automobilky musejí plnit čím dál přísnější (a od určité doby už nesmyslné) emisní limity. Takže třeba na to, aby mohly prodat jednoho kombíka se spalovacím motorem a dobrou užitnou hodnotou pro běžné občany, potřebují prostě prodat jeden elektromobil - průměrně pak ty emise vyjdou dobře a automobilky nemuseji platit vysoké pokuty. Problém je v tom, že lidi ale nechtějí tolik elektromobilů.
22.12.2020 Článek Hubnout zatím nebudu. Měl jsem kdysi 75 kg a byla mi pořád zima a nezdvihnul jsem motorku ze země
P.S.: Na kobylku můžu, ta mě utáhne i s celou rodinou.
21.12.2020 Článek Jen jestli, Ty kluku pěkná, umíš počítat. Važím nahej pouhých 105 kg. Moje dobra žena při výšce 178 cm má po třech dětech 65 kg. To máme 170 kg. Helmy, oblečení, boty, rukavice .. kolik myslíš pro dva. Já myslím + 20 kg. To je 190 kg. Co kufry (5 kg x 2?, 5 kg x 3?)? Co jejich nosiče (5 kg)? Padací rám (5 kg)? Hlavní stojan (5 kg)? To je jasný, nic z toho na cestovním enduru nepotřebuješ. A do těch kufrů, když je to cestovní motorka, co do nich taky něco dát? Nic, když už kufry, tak stačej prázdný!
21.12.2020 Článek Přeju spokojenost a samé šťastné návraty domů. Mašina je to moc pěkná a motor za mě je parádni. Pokud Ti V-Strom sedí, není co řešit.
21.12.2020 Článek Ahoj, V-Strom v červenobílé půl roku nedostupný určitě není, seděl jsem na něm koncem října v obchodě v Triskelu Breclav. Byl uplne novy a nebyl k vyzkouseni.
(Pokud mas v planu jezdit ve dvou a s origo hlinikovymi kufry, vyzkousej si nejdrive, jak se tam sedi spolujezdci.)
21.12.2020 Článek Líbí se mi obě, obě jsem zkoušel, motorově budou velmi spolehlivé. Tenerka je opravdu těžká, na V-Stromu mě zklamala nosnost, místo pro spolujezdce s kufry, automatické přidávání plynu a hlavně erdonomie nohou. Nejsem žádný dlouhán (184 cm), ale měl jsem na tom skrčené nohy a dva dny po zkušební jízdě mě bolel kyčelní kloub. Asi stárnu. Tak to nakonec vyhrála nejškaredější motorka na zeměkouli KTM 790 Adventure. Když jsem jí poprvé viděl na obrázcích, okamžitě jsem jí kvůli vzhledu vyřadil z výběru. No jo, jenže ona se opravdu krásně ovládá i s 21" kolem vpředu, při tlačení z garáže nejsem spocenej jako předtim s BMW R1200 GSA, vykonově mi bohatě stačí i ve dvou (tedy pokud jí nějakej jouda "jůtůber" netrápí při testu akcelerace na 5 a 6 z padesátky), nechá se na tom i za jízdy pohodlně vypnout kontrola trakce i ABS, má to vynikající nosnost 240 kg atd. Právě teď, před příchodem 890, se dají koupit nové i za 275000, pokud má někdo strach o spolehlivost, necha se prodloužit záruka na 4 roky za asi 8 litrů. Kdo chce, může si přikoupit rychlořazení, tempomat, další možnosti nastavení kontroly trakce a ABS.
No a tak se mi najednou líbí při každé návštěvě garáže čím dál víc - kůň má taky břicho dole a ne na zádech, tak jí říkám Kobylka Tahavá Moc. Na krásu mám ČZ175 Sport z roku 1967
+2 

TOPlist