PROFIL UŽIVATELE

JohnnyS08

Online Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 35
Město: Borek
Lokalita: České Budějov...
Poděkoval: 2x
Pomohl: 29x
Založil témat: 11x
Napsal příspěvků: 576x
Body komentářů: 86 / 78
ID uživatele: 36341
Registrace: 2.2.2008

Adresa profilu:http://johnnys08.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 253 záznamů

20.12.2019 Článek Že ten Hadin přetáhnul Jawě designéra?
9.12.2019 Článek Dotaz na redaktory nebo někoho z majitelů KTMky - nepřekáží ta dolů protažená nádrž předkopávání nohy v zatáčkách? Dík za případnou odpověď
4.12.2019 Článek Pokud by se pořadí zapalování změnilo z 1-2-3 na 1-3-2, jak je v článku, tak by se z hlediska charakteru motoru nezměnilo vůbec nic, protože je to úplně to samý, jen "z druhý strany".

Klíčová změna je v tom, že novej Tigr nemá klikovku zalomenou po 120°, jak je u třívalců zvykem, ale po 90°, což ve spojení se zmíněným pořadí zapalování dává interval 180° - 270° - 270° (běžněj tříválec má interval 240° - 240° - 240°).
+3 
1.12.2019 Článek Nevim, školy nemam, ale ať počítám, jak počítám, tak ty čísla 70kW, 250Nm a 15.000 ot/min mi dohromady nějak neštymujou.

Takže se domnívám, že se jedná o točivý moment na zadním kole. Ne, že by to vzhledem k absenci převodovky nemělo svojí logiku, ale minimálně v textu by IMHO nebylo od věci na to upozornit.

Motor jako takovej má 44Nm, což už tak ultracool nezní. Jinak nic proti elektrobikům, svez sem se a uznávám, že ten zcela lineární průběh výkonu má svoje čaro.
+1 -1
18.11.2019 Článek Milý Ježíšku, letos od tebe k Vánocům nic nechci, ale rád bych ti poděkoval, že můžu žít v tak super době, kdy jsou na trhu skvělý 200ps+ supersporty, spousta všemožnejch cendur, přehršel naháčů všech výkonovejch kategorií. Taky spousta retrobajků, byť ty mě zas tak nezajímaj. A zajímavá začíná bejt i ta elektrika, byť z ní většina fur se*e maggi v kostkách. A úplně nějlepší Ježíšku je, že skoro všecky ty bajky si můžeš úplně normálně vyzkoušet, než si je koupíš, jo, to se mi moc líbí. A taky si o nich můžeš něco přečíst, třeba tady na tomhle webu, a přijde mi, že ty články jsou lepší a lepší, a z toho mam radost a ty v tom máš určitě prsty, viď!

A ještě ti děkuju zato, že když jsem začínal jezdit, tak 125 byly dvoutakty, měli ke třiceti koním a byla s nima fakt sranda, no, přijde mi, že na tu dnešní mládeš jseš Ježíšku nějakej přísnej, když jim naděluješ tohle, snad víš, proč to děláš...

No kdybys mi fakt chtěl vyplnit nějaký to moje přání (ale ty víš, že nemusíš, fakt sem spokojenej), tak maličko se mi stejská po dualsportech, víš, takový ty mašiny jako XT600E a DR650. V USA je tvuj kolga Santa furt naděluje do punčochy, tak třeba by ses k nim moh vrátit i ty, ne?
+1 
11.11.2019 Článek hezký fotky, hezký video a smysluplnej text - fakt mi tenhle článek udělal v dnešním zamlženým studeným dopoledni radost

Akorát se s redaktorama neshodnu na "odsouzení" motoru Hondy - osobně mi tyhle "malý" čtyřválce s lineárním průběhem výkonu vyloženě sedí a jsem rád, že Honda (a Suzuki) nerezignovala na to, dávat je do naháčů střední třídy
+1 
9.11.2019 Článek Buď je to, co se v článku o motorce píše, pravda pravdoucí a v tom případě KTM nalezla kvadraturu kruhu a vytvořila cenduro, jehož geomterie, podvozek a brzdy nejsou o kompromisech mezi asfaltem a terénem, ale zvládaj dokonale obě polohy.

Nebo je u druhá možnost, že se z nás někdo pokouší dělat voly.
+1 
7.11.2019 Článek Seděl si někdy v kokpitu nějekýho moderního letadla? Moc analagovejch budíků tam neni, pokud vůbec nějakej.
Naopak, "skleněný" kokpity se v letectví používaj daleko dýl než na motorkách.
https://en.wikipedia.org/wiki/Glass_cockpit#/media/File:C-5A_Cockpit.jpg
Tohle je analogovej kokpit Galaxie před modernizací
https://en.wikipedia.org/wiki/Glass_cockpit#/media/File:C-5M_Cockpit.jpg
a tohle digitální po modernizaci. Sám posuď, co je přehlednější.
6.11.2019 Článek 390 ADV má podle mě dva společný body s Ténéré 700
a) na obě se dlouho čekalo
b) ani u jedný z nich se to čekání nevyplatilo
-1
5.11.2019 Článek Nevím, starý Tamburiniho Agusty jsou elegantní a vyvážený.
Ty pozdější bych popsla jako rafinovaný.
Ale tohleto, nemůžu si pomoct, už sklouzává ke kýčovitosti, a to zejména zásluhou barevný kombinace. Ale i třeba to tvarový řešení podsedlovky mi přijde dost samoúčelný.

Ale je fakt, že já nebyl a nebudu cílová skupina, na kterou MV míří, a fanouškům se to zdá se líbí, tak to nejspíš bude mít úspěch. Proč ne, díky bohu za to, že motocyklovej svět je rozmanitej a je v něm místo i pro takovýhle kreace.
+2 
5.11.2019 Článek No, apriliácký motoráři se tentokrát zrovna 2x nevycajchnovali.
Navíc předpokládám, že ta váha budu v duchu nejlepších italskejch tradic zcela suchá, tj. i bez brzdový kapaliny a tlumčovýho oleje, tak ani ten poměr váha/výkon nebude nic extrovního.
+1 
5.11.2019 Článek ten posez
5.11.2019 Článek Rozumim tomu podle fotek dobře, že ty nový devítistovky maj podle vzoru malýho GS elektricky stavitelnej zadní tlumič a nenastavitelný vidle?
U cendura bych tuhle kombinaci možná dokázal pochopit (byť manuálně štelovetelnej předek i zadek by mi přišel jako podstatně lepší kombinace), ale u naháče mi nad tim zústává rozum stát
4.11.2019 Článek novej Blejd mi vyrazil dech
respekt!
+1 -1
4.11.2019 Článek No nevim, když vidim tu turismo veloce RC, tak mě napadaj jiný přízviska, než zrovna elegantní...
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 17
Následující

TOPlist