Komentáře
Nalezeno 489 záznamů
25.7.2024 | Článek | Čekal bych, že motorka za bezmála půl míče bude umět zatáčet. Nebo aspoň brzdit. V ideálním případě teda obojí ![]() +1 |
23.7.2024 | Článek | "výkon je určující pro maximální rychlost kdežto kroutící moment pro dynamiku" - to je z pohádky "Jak šla fyzika na vandr"? |
23.7.2024 | Článek | Těch 50,5 Nm v 6.500 otáčkách znamená, že by v těch otáčkách motor měl 34,5 kW. A pak by teda křivka výkonu zůstávala vzorně plochá až do 8.500 Ne, takhle se vážně atmosférický motory nechovaj...na druhý straně jsou to hádám čísla z ofiko homologačních dokumentů. Bylo by zajímavý vidět graf z brzdy. |
19.7.2024 | Článek | CP2 a CP3 si nepletu a na CP3 jsem najel několik stovek km. Na čem jsem nejel, to je moto2, ale hádám, že její průběh výkonu se bude od CP3 "kapku" lišit. Mě by zajímalo, když jste z toho CP3 tak vodvařený, s čim to jako srovnáváte. Já mam tu nevýhodu že už jsem poněkud staršího data výroby, tudíž si třeba pamatuju, jak taková ZX-9 (stejnej zdvihovej objem) chytla v 8.000 otáčkách druhej dech a naprosto čistě zatáhla až někam těsně před redline v 12.500. Tohle byl sportovní motor podle mojeho gusta, ne CP3, kde je v 9.000 pomalu lepší odřadit na další kvalt, než ten motor celkem zbytečně dál trápit... Taková je už ale holt dnešní doba, honbu za co nejvyšším výkonem nahradila honba za výkonem "využitelným v běžným provozu", což je jen marketingová obezlička pro snižování výrobních nákladů. A drtivý většině uživatelů to zdá se vyhovuje, na co se obtěžovat řazením, když stačí jen otočit plynem... |
18.7.2024 | Článek | Fakt sem jí chtěl. Místo v garáži bych na ní měl. Peníze taky. Ale ten motor, ten fakt nepřekousnu. Tahle motorka vyloženě volá po tom, aby jí poháněl nějakej vysokootáčkovej čtyřválec a místo toho dostala opět jen vydechlou traktoriodní CP3ku ![]() Eště že je tu ZX-6 - sice má jen retro grafiku, ale zato motor, kterej je radost točit ![]() +1 -3 |
16.7.2024 | Článek | Jo, tak pokud dokážeš na okreskách a normálních cestách využít potenciál 160k motorky na 100%, tak si ten klobouček taky zasloužíš ![]() |
12.7.2024 | Článek | Brukev> "ta motorka umí vážně prohnat nejeden SS a často mi to dokazuje" - tak jestli na tom máš Most pod 1:50, tak gratulace a klobouček ![]() A nebo je to celý jinak..? |
11.7.2024 | Článek | Já bych řek, že základní "problém" podvozku tkví v tom, že výrobce tuhost pružin neladil na někoho, kdo má s výbavou odhadem někam ke 120-ti kilům, to je celý... |
11.7.2024 | Článek | Cokoliv s motorem LC8 by měl testovat pouze Zajoch ![]() +2 |
25.6.2024 | Článek | Ano, toto samozřejmě stále platí. Týká se to však pouze povinné výbavy vozidla, v našem případě motocyklu. Reflexní nálepky na helmě, rukavice a další vyfikundace jsou povinná výbava jezdce, a tu je třeba dodržovat bez ohledu na to, kde ti vydali řidičák. |
19.6.2024 | Článek | rogih> ne, spoustu daleko silnějších motorek má konstantní průběh výkonu na všechny rychlostní stupně, antiwheelie s tím nijak nesouvisí a v terénu je samozřejmě využívání 120k v nízkých rychlostech ještě obtížnější, než na asfaltu |
19.6.2024 | Článek | "Došlo jen na přemapování jednotky u Petra Vorlíčka, primárně kvůli tomu, aby motor podával plný výkon na první tři rychlostní stupně, což v sérii nedělá." To je ale zajíavá informace. Jenom se nemůžu zbavit dojmu, že měla primárně zaznít v jiným článku... +1 |
18.6.2024 | Článek | wheelie, stoppie, kolínko, takhle se má testovat motorka ![]() Zajochu, díky ![]() +1 |
22.5.2024 | Článek | Plechovky - vyhodíš je dveřma, vrátí se ti voknem jako premium ![]() +1 |
16.5.2024 | Článek | Tak sis tu vylil srdíčko, teď si ten článek přečti, stačí úvod. |