PROFIL UŽIVATELE

JohnnyS08

Offline: Dnes v 12:48 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 34
Město: Borek
Lokalita: České Budějov...
Poděkoval: 1x
Pomohl: 24x
Založil témat: 10x
Napsal příspěvků: 516x
ID uživatele: 36341
Registrace: 2.2.2008

Adresa profilu:http://johnnys08.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře k článkům
Nalezeno 191 záznamů

4.2.2019 Yamaha Tracer 900GT: Od každého trochu Kvadratura kruhu neexistuje, takže Tracer je o kompromisech, stejně jako všechny stroje v týhle kategorii. Neni to tak pohodlný jako plnotučnej cesťák a neni to tak zábavný/ovladatelný jako naháč.

Ale pokud radši vidíme sklenici jako poloplnou, můžeme stejně tak dobře říct, že cestovat se na tom nechá a k nuda na okreskách s tim taky nehrozí.

Takže nepochybuju o tom, že pro spoustu lidí to bude kompromis zcela ideální
30.1.2019 Chystá Ducati chuligánský Streetfighter V4? Co se tý stavby týče, tak naprostro nechápu paralelogram vepředu - IMHO to neni ani hezký, ani funkční...

Ale ohledně motoru Ducati V4 v nějakým supernakedu - věřím, že s tím přijdou, věřím, že to bude brzo (2020) a věřím, že to bude naprostá pecka A vzhledem k tomu, že nový BMW S1000R s proměným časováním ventilů je už skoro oficiální, tak bude mezi übernaháčema zase veselo. Jen ty japonci by se mohli trochu probrat...
23.1.2019 Tohle jsou exkluzivní Thruxton R TFC a Rocket TFC od Triumphu Rocket
21.1.2019 Suzuki V-Strom 1000XT ABS: proud Véčkové energie Jakkoliv je velkej Strom pořád technicky konkurenceschopný a vyvážený cestovní enduro, tak je to zároveň produkt, kterej už překročil svůj životní cyklus - jinými slovy, kdo ho chtěl, ten už ho má.

Bohužel, tímhle problémem netrpí v portfoliu Suzuki zdaleka sám
+4 -1
18.1.2019 ABS na motorkách snižuje počet nehod, tvrdí Švédové takový to klasický kouzlení s číslama - očekávali sme, že počet nehod se zraněním klesne o 38% - a představte si, počet nehod při brždění nám klesnul dokonce o víc, o plnejch 50%, to je supr, co?

já myslim, že to zas až tak super nejni a každej, kdo nemá v hlavě koblihu, pochopí proč...
+1 -1
14.1.2019 MV Agusta Brutale 800 RR: Ostřejší neznamená vždy lepší Formulace, že do "zadní pneumatiky buší 86 Nm" mi přijde poněkud nešťastná, bo zhruba tolik Nm buší do zadní gumy mýho pionýra, když mam zařazenou dvojku I když samozřejmě chápu, co tím autor chtěl říct.

Jinak testík, ač stručnejší, tu motorku IMHO vystihuje velice dobře.
+2 
18.12.2018 Šéf KTM Stefan Pierer: „Ducati by nám vyhovovala“ Kamikadze-Ace> nevim, jak u vás v Novgorodu, ale tady si o snaze Audi prodat Ducati cvrlikaj i vrabci na střeše
-1
12.12.2018 Kde se rodí motocykly BMW: Na návštěvě v továrně Udělal sem, jak víceúčelovej stíhač doporučuje, a zadal si do google obrázky "crf1000l rust".
Vylezly na mě zoxidovaný dráty, drobná koroze rámu a, podle očekávání, svody.
Pak sem si zadal "r1200gs rust".
Vylezli na mě fest vorezlý kardanový kříže, zoxidovaný prsa s loupající se barvou a, podle očekávání, svody.
Tak sem teď nějak na vážkách, co tim jako chtěl básník říct...
1.12.2018 Indian přidává čtyři kolekce doplňků k FTR 1200 boneshaker> FTR nemam a mít nebudu a stejně sem si ten článek s chutí přečet. Pokud by mě měly zajímat jen články věnovaný mojí aktuální motorce, tak bych si za poslední rok přečet všehovšudy dva...
1.12.2018 Co čeká Moto Morini? Rozhovor s novým čínským majitelem Těm, kteří na základě osudu jednoho italskýho pidivýrobce věští záhubu evropský ekonomice, bych rád připomněl, že v Evropě pořád sídlí a vyrábí velkou část modelů top značky současný doby a- BMW, KTM a Ducati.

A co se Moto Morini týče, tak jak to čtu mezi řádkama, tak z toho bude v podstatě druhá Benelli, tj. takovej trojskej kůň pro čínský plečky. U velkejch 1200 modelů dost pochybuju o tom, že by je upgradovali pro Euro V, podle mě skončí s Euro IV a potom už bude značka dělat jen středoobjemový modely. O smysluplnosti paralení výroby dvouválců téměř identických objemů ve dvou různých konfiguracích bych taky celkem pochyboval, kdo ví, jak to dopadne...IMHO skončí u řaďáku, jako témeř všichni ve střední třídě.
19.11.2018 Tři dvanáctky prosím!: BMW GSA vs. Ducati Multistrada vs. Yamaha SuperTénéré Celkem hezký srovnání, ale nechápu, pokud jste jezdili v jarních deštíčcích, proč jste si publikování textu nechali na teď, kdy jsou z Ducati a BMW v podstatě výběhové modely.

K nářkům pana Zajíčka nad cenou Yamahy by IMHO nebylo od věci připojit zmínku o existenci základní verze bez elektronicky stavitelného podvozku, která je citelně levnější.
+1 
6.11.2018 Kawasaki vrací do hry W800! Další novinky: upravený Versys 1000 a očekávaný junior streetfighter Z400 Já to mam zas obráceně, Versys je vzhledově pecka, akorát si nemyslim, že by přebíral zákazníky géesu, když už, tak spíš ikserku.
W800 se mi nelíbí, zvlášť štítek z Z900RS café na ní vypadá IMHO vysloveně násilím dobastlenej. Přijde mi, že občas je tam zpracování nějakýho dílu říznutý modernou, což neni samo o sobě špatně, ale třeba Triumph to umí líp. Ale je fakt, že kategorie retro mi obecně nic neříká, tak třeba jsem moc příkrej.
Ale hlavně velkej Kawasaki, že konečně jako první z japonskejch výrobců dotáhnul ve více svých modelech mechatroniku na úroveň evropský konkurence - v tomhle ostatním japončíkům fakt ujíždí vlak...
+1 
22.10.2018 První jízda na nových BMW R 1250 GS a RT: Boxer vrací úder A co R1200R, to se novýho motoru nedočká?
+1 
22.10.2018 STK: konečně máme jasno! mRKEF> spojení "Vídeň 68" ti asi nic neříká, viď? Škoda, jinak bys věděl, že s motorkou registrovanou v Čechách můžeš po Evropě (i leckde jinde) jezdit s českou povinnou výbavou.
-2
17.10.2018 Mahindra ukázala nový motor Jawa. Bude i pro ČR? rogih> Já tam ty vývody na hadice vidim.
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 13
Následující

TOPlist