renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

JohnnyS08

Offline: Dnes v 09:56 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 39
Město: Borek
Lokalita: České Budějov...
Poděkoval: 5x
Pomohl: 37x
Založil témat: 13x
Napsal příspěvků: 741x
Body komentářů: 219 / 178
ID uživatele: 36341
Registrace: 2.2.2008

Adresa profilu:http://johnnys08.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 473 záznamů

Včera Článek Hydrostatický převod s axiálním čerpadlem, to je přece v podcastu zmíněná Honda DN-01. Ta její převodovka byla označovaná jako HFT.
23.4.2024 Článek Pochopil jsem Dominika nakonci dobře, že chce mít soustavu motor - hydrodynamický měnič - sekvenční převodovka? Protože takhle to fungovat nebude...
+1 
22.4.2024 Článek z.a.j.o.c.h.> Nechci se hádat, ale co jsem zaznamenal, tak v roce 2020 se psalo o tom, že v Hinckley zůstává jen TFC s plánovanou kapacitou 5.000 strojů ročně, a hned v 2022 se psalo, že z důvodů zvýšené poptávky se tam vrací výroba jiných hi-end modelů s plánovanou kapacitou 15.000 - 20.000 strojů (například tu - https://www.britishmotorcyclists.co.uk/triumph-brings-production-home/)
Nic novějšího už jsem nezaznamenal, nevím, jak to dopadlo. Napověděly by VINka...
22.4.2024 Článek opic26> to nám popisuješ situaci tak 5 let nazpátky, dnes v UK jen dvanáctikila a rocket
18.4.2024 Článek Nepochopil sem, jestli je 6.500 moc, nebo málo
18.4.2024 Článek Vidim, že když mi maminka řikala, že na Hondách jezděj divný lidi, tak měla pravdu

Váženého pana redaktora Novotného bych za sebe chtěl naopak poprosit, aby se nad ničim nezamejšlel a psal/mluvil furt stejně, bo jeho testy sou pecka
4.4.2024 Článek To Jawácký řešení je pravda primitivní, má ale dvě zásadní nevýhody.
Jednak vyžaduje dlouhej krok řadicí páky.
Druhak vyžaduje velkou ovládací sílu, což se řeší prodloužením páky.
V součtu se pak zdvih páky měří s nadsázkou v metrech...
4.4.2024 Článek Doporučil bych ten QS vyzkoušet - představa, že je užitečnej jen pro okruháře, je podle mě lichá. Řadicí dioda DTTO
4.4.2024 Článek Typickej produkt firemní filozofie Honda - když většina motocyklovejch výrobců navrhuje novej model, chce, aby byl lehčí, rychlejší, ovladatelnější... Když novej model navrhuje Honda, chce, aby na tom mohlo jezdit ještě větší kopyto, než doposud. Automatický převodovky/spojky jsou jedním z výstupů, dalším je třeba 140k sportovní naháč, co před každou zatáčkou pouští varovný blinkry, bo se před ní šáhlo na brzdu...

Podle popisu to nicméně funguje hezky, svoje zájemce si to jistě najde. Nemůžu si ale pomoct, že to, jak bohužel u japonců bývá poslední dobou zvykem, zůstalo tak nějak na půli cesty.
a) BMW umí solenoid umístit přimo do hlavy válců a funguje jim to. Honda nedokáže dva elektromotory nějak vměstant pod víko spojky, takže to tam trčí jak nádor?
b) Nespárovat to s blipperem? To jako vážně?!? No, eště že přijde E-Clutch Plus...
c) Možná že za pár let přijde i E-Clutch Ultra Plus, kde bude obdobnej nádor i z druhý strany, kde bude elektromotor otáčející bubínkem řazení ... a voil? ...máme tu robotizovanou převodovku. A možná že pak přijde i někdo jinej, kdo to dokáže nejak smysluplně integrovat dovnitř převodovky.
+4 
2.4.2024 Článek Pro všechny ty, co nechtěj půlhodiny zívat u nudnejch korporátních keců, jsem si dovolil destilovat obsah promo videa. A aby to bylo ještě stručnější, slovo "historie" v textu nahradím sybolem * a slovo "legenda" symbolem #

Jdeme na to:
* # * # * * jsem novinář, Scout je výjimečný, když si ho koupíš, budeš taky výjimečný a je mi ctí, že ti mohu tuhle pravdu zdělit # * # motor má teď 1250 cc a kulervoucí dynamiku # nádrž je nová, byl jsem pod strašným tlakem navrhnout jí a přitom to nepodělat * dokonce i blatníky jsou nové # # pozice zadních tlumičů je naprosto jedinečná - všichni je umísťují tak, aby zajitili dobrou kinematiku a progresi pérování, my jako jediní volíme jejich pozici podle estetických kritérií # * # pro začátečníky tu máme jízdní režim Rain * * # # jdem se projet # ovládá se to jak kroska # * # # * * # *
+3 
2.4.2024 Článek Krok správnym směrem to je, vo tom žádná, ale...nejsem si jestej, kolik zbylo v trojúhelníku vymenzenym 890R, Tuaregem a Tenerkou pro malý GSo místa, kór s jeho cenovkou...
2.4.2024 Článek Mig_35> máš pravdu, našestí už je tu pár dost schopných 17" pneu, ale pořád je ta jejich nabídka oproti 18" tak čtvrtinová. Navíc, nemůžu si pomoct, to malý kolo vzadu vypadá prostě opticky blbě...
28.3.2024 Článek Byla doba, a neni to tak dávno, co čtyřstovkovej chopper od Kawasaki měl víc koní, než tahle pseudosportovní pseudopětistovka
Tak hlavně, že to má průběh výkonu jak z traktoru, aby na tom mohli jezdit i ty dnešní jelita, co netušej, že sportovní motorka je vo motoru vřískajícím před omezovačem a kolenu tahanym po asfaltu...
+1 -1
18.3.2024 Článek Tohoto testera jsem v náklonu ještě neviděl, to podle mě nebude souviset s pneumatikama...
22.2.2024 Článek Koukám, Targus opět drsnej jak šmirgl čtyrycítka
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 32
Následující

TOPlist