PROFIL UŽIVATELE

tomb69

Offline: 15.8.2022 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 47
Město: Varnsdorf
Lokalita: Děčín Ústecký...
ID uživatele: 340939
Registrace: 21.6.2018

Adresa profilu:http://tomb69.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 8 záznamů

13.1.2022 Článek Targus:Jo a ne.Každopádně pokud to bereš takhle,nemá cenu to rozebírat;Mig_35:protivný je dost subjektivní,ne?
12.1.2022 Článek Tak základní barva Ferrari je žlutá a Kawa s červenou začínala.....
11.1.2022 Článek Promiňte,ale pán má částečně pravdu - Ducati totiž neumí elektroniku.Když to funguje,je to OK,ale tolik motorek s dojebanými displayi,řídícími jednotkami a dalšími problémy snad nikdo jiný než Ducati nevyprodukoval.Jinak ta motorka je opravdu nádherná,ale to víme,že tohle umí Ducati zas nejlíp na světě.....Ale abych byl upřímný,nemám žádné info o poruchovosti elektroniky Ducati za poslední 2-3 roky,takže už to je možná lepší.Každopádně z desítky mých kamarádů,vlastníků Hypermotárdů,Multistrad a Pannigaleů mají všechny (slovy:VŠECHNY) nějaký vyloženě přiblblý problém,který jim znemožňuje motorku normálně používat (a to nemluvím o KTM z jejichž vlastníků na ani jednom ze tří výletů v r.2021 nedojel...)....A existují značky u kterých když se vyskytne něco podobného,tak to musí být velká náhoda....Ale jsou dva druhy motorkářů - jeden tráví víc času na cestách a ten druhý v garáži.A jelikož půlení motorů a vypalování výfuků před panelákem a ve Svazarmu mám za sebou z dětství,rozhodně patřím k prvnímu druhu,tak je jasné,že mám něco,čehož funkčnosti se apriori bát nemusím....
11.1.2022 Článek Jestli to někoho zajímá,tak můj pocit z přesednutí z Haryka na Afru je ten,že ty projevy jsou charakterově podobné,jen u Screamin Eagla je všeho víc.Vibrace,zvuk víc granulovitý,když zatáhnu za plyn,pocit je podobný,ale Haryk se víc klepe....
4.8.2020 Článek jeje,"co se týká výkonu" mi nějak uteklo,tak za to se omlouvám,to máš na dálnici pravdu!
4.8.2020 Článek Zas další vajco co napíše "bezva srovnávací test" a pak si honí triko na sympatiích ke značce....srovnávací test je pro to,abys odhadl svou náturu na styl stroje a pokud jsi to nepochopil,tyhle stroje jsou neporovnatelný a každý má trochu jinou cílovku.Kdybych to hodnotil jak ty,tak by bylo jasný,že to je obráceně - afra si dá GSo s prstem v nose.A to proto,že to co s Afrou s GSem prostě nedáš.Jezdím od 6 let(je mi 43/190cm/75kg),GS jsem měl 6 let,Afru mám třetí rok a už bych se nikdy nevrátil.GS ale nepomlouvám,má svou cílovku což jsou starší hromotluci kteří ještě vozí manželku a potřebujou se bez blbnutí dostat z bodu A do bodu B.Pro takové se Afrika opravdu NEHODÍ !!! Další věc je,že telelever,paralever a kardan a boxer tě na motorce určitě jezdit nenaučí a tak se nediv,že kromě dálnice si dám na Afře kdejakýho GSsistu - jak říkáš - "s prstem v nose" a to nejen proto,že GSsisti jsou podělný strachy,aby s tím neřízli (to není o motorce,pouze o těch dementech co na ní jezdí:),takže když je vidíš jezdit,připomíná to spíš řidiče kamionu-kabrioletu než motorkáře.Řízni s Afrou na bok a když najdeš škrábanec jinde než blastru nebo řídítkách,budou to nejspíš halucinace ze šoku.ANO,tak dobře je silueta Afry navržená!Pro mě život s GS byly motorkářská stagnace,výlety v pohodě,ale strach cokoli si vyzkoušet (protože na motardu je to něco jiného než na GS,ale v rámci možností to umět musíte),lenost vyhrabat to na kratší projížďku nebo nedejbože s tim denně dojíždět do práce?Ani náhodou!Tohle s Afrou odpadá,s tou to je jak na kole.Nicméně kdo je pořádný chlap a vozí s sebou ženu - NIKDY SI NEKUPUJTE AFRIKU,je to motorka striktně PRO JEDNOHO a sedlo spolujezdce považuju za nouzovku.Nejde o pohodlí,na to je sedlo dobré,ale tlumiče a rám to nedávají.V momentě,kdy mají oba jezdci do 150kg to ještě jde.....(mám model 17 DCT,na AS to bude asi už lepší,ale nezkoušel jsem.)
4.8.2020 Článek Mig_35 - celkem souhlas,jenže problém jsou další disciplíny,který nikdo netestuje.Nevim,jak je na tom Suzaphone,ale když vám spadne afra,naprosto nic se neděje.Na bávo se stačí blbě podívat a rázem máte z půl míče dvěstě klacků.To je jedna věc.Druhá věc je manipulovatelnost na místě,bávo je prostě vobejvák s bazénem,taková "Růžičková" kdežto afra je proti tomu subtilní krásná čubka se kterou můžete neustále vyje.ávat.Na GS jsem jezdil šest a afru mám třetí rok,na afře mám za 3 najeto to,co na GS za 6.Na GSu jsem jezdil furt ve strachu,že s mašinou něco udělám,ale afra mě nechá na tenhle blbej pocit klidně zapomenout a můžu si užít.Nadruhou stranu je afra motorka PRO JEDNOHO !!!! Kdo chce jezdit ve dvou nechť na afru zapomene a jde do GS.Měl bych ještě říct,že mám model 17 DCT,měřím 190cm,vážím 75kg a afru položenou na bok zvednu s levou rukou za zády,což je přesně to,co potřebuju,neboť jsem hubenej a samotář.Sorry dotknutým,ale GS je prostě pro pupkatý hromotluky s manželkou za zadkem a pro kluka co si chce jen tak jezdit třeba i denně do práce je afra mnohem vhodnější.Naprosto chápu staší chlápky,kteří si to koupí na dlouhé výlety,ale mladý,kteří si na motorce ještě pořádně neužili na tomhle stroji nechápu a porovnávat agilitu GS a afry NEJDE,z tohoto pohledu jsou tak strašně vzdálený asi jako SL a Miata.....(jezdím od 6 let,je mi 43)
4.8.2020 Článek Opravdu nechápu,z jakýho vesmíru jsi přilítl.Elektronická asistence je prostě vývoj a to,že je to nacpané ve všem není pochopitelně snaha výrobců,ale lobby politiků,který to naříděj všem a pak se bijou v prsa,kolik zachránili životů.Samozřejmě "ODBORNÁ" veřejnost jim to žere i s navijákem a tím si upevňují moc.Např.kontrola trakce může jednoho zachránit a druhého nekompromisně shodit z motorky - no žádný statistiky na tohle neexistujou.....(jen příklad)....

TOPlist