Komentáře
Nalezeno 8 záznamů
13.1.2022 | Článek | Targus:Jo a ne.Každopádně pokud to bereš takhle,nemá cenu to rozebírat;Mig_35:protivný je dost subjektivní,ne? |
12.1.2022 | Článek | Tak základní barva Ferrari je žlutá a Kawa s červenou začínala..... |
11.1.2022 | Článek | Promiňte,ale pán má částečně pravdu - Ducati totiž neumí elektroniku.Když to funguje,je to OK,ale tolik motorek s dojebanými displayi,řídícími jednotkami a dalšími problémy snad nikdo jiný než Ducati nevyprodukoval.Jinak ta motorka je opravdu nádherná,ale to víme,že tohle umí Ducati zas nejlíp na světě.....Ale abych byl upřímný,nemám žádné info o poruchovosti elektroniky Ducati za poslední 2-3 roky,takže už to je možná lepší.Každopádně z desítky mých kamarádů,vlastníků Hypermotárdů,Multistrad a Pannigaleů mají všechny (slovy:VŠECHNY) nějaký vyloženě přiblblý problém,který jim znemožňuje motorku normálně používat (a to nemluvím o KTM z jejichž vlastníků na ani jednom ze tří výletů v r.2021 nedojel...)....A existují značky u kterých když se vyskytne něco podobného,tak to musí být velká náhoda....Ale jsou dva druhy motorkářů - jeden tráví víc času na cestách a ten druhý v garáži.A jelikož půlení motorů a vypalování výfuků před panelákem a ve Svazarmu mám za sebou z dětství,rozhodně patřím k prvnímu druhu,tak je jasné,že mám něco,čehož funkčnosti se apriori bát nemusím.... |
11.1.2022 | Článek | Jestli to někoho zajímá,tak můj pocit z přesednutí z Haryka na Afru je ten,že ty projevy jsou charakterově podobné,jen u Screamin Eagla je všeho víc.Vibrace,zvuk víc granulovitý,když zatáhnu za plyn,pocit je podobný,ale Haryk se víc klepe.... |
4.8.2020 | Článek | jeje,"co se týká výkonu" mi nějak uteklo,tak za to se omlouvám,to máš na dálnici pravdu! |
4.8.2020 | Článek | Zas další vajco co napíše "bezva srovnávací test" a pak si honí triko na sympatiích ke značce....srovnávací test je pro to,abys odhadl svou náturu na styl stroje a pokud jsi to nepochopil,tyhle stroje jsou neporovnatelný a každý má trochu jinou cílovku.Kdybych to hodnotil jak ty,tak by bylo jasný,že to je obráceně - afra si dá GSo s prstem v nose.A to proto,že to co s Afrou s GSem prostě nedáš.Jezdím od 6 let(je mi 43/190cm/75kg),GS jsem měl 6 let,Afru mám třetí rok a už bych se nikdy nevrátil.GS ale nepomlouvám,má svou cílovku což jsou starší hromotluci kteří ještě vozí manželku a potřebujou se bez blbnutí dostat z bodu A do bodu B.Pro takové se Afrika opravdu NEHODÍ !!! Další věc je,že telelever,paralever a kardan a boxer tě na motorce určitě jezdit nenaučí a tak se nediv,že kromě dálnice si dám na Afře kdejakýho GSsistu - jak říkáš - "s prstem v nose" a to nejen proto,že GSsisti jsou podělný strachy,aby s tím neřízli (to není o motorce,pouze o těch dementech co na ní jezdí:),takže když je vidíš jezdit,připomíná to spíš řidiče kamionu-kabrioletu než motorkáře.Řízni s Afrou na bok a když najdeš škrábanec jinde než blastru nebo řídítkách,budou to nejspíš halucinace ze šoku.ANO,tak dobře je silueta Afry navržená!Pro mě život s GS byly motorkářská stagnace,výlety v pohodě,ale strach cokoli si vyzkoušet (protože na motardu je to něco jiného než na GS,ale v rámci možností to umět musíte),lenost vyhrabat to na kratší projížďku nebo nedejbože s tim denně dojíždět do práce?Ani náhodou!Tohle s Afrou odpadá,s tou to je jak na kole.Nicméně kdo je pořádný chlap a vozí s sebou ženu - NIKDY SI NEKUPUJTE AFRIKU,je to motorka striktně PRO JEDNOHO a sedlo spolujezdce považuju za nouzovku.Nejde o pohodlí,na to je sedlo dobré,ale tlumiče a rám to nedávají.V momentě,kdy mají oba jezdci do 150kg to ještě jde.....(mám model 17 DCT,na AS to bude asi už lepší,ale nezkoušel jsem.) |
4.8.2020 | Článek | Mig_35 - celkem souhlas,jenže problém jsou další disciplíny,který nikdo netestuje.Nevim,jak je na tom Suzaphone,ale když vám spadne afra,naprosto nic se neděje.Na bávo se stačí blbě podívat a rázem máte z půl míče dvěstě klacků.To je jedna věc.Druhá věc je manipulovatelnost na místě,bávo je prostě vobejvák s bazénem,taková "Růžičková" kdežto afra je proti tomu subtilní krásná čubka se kterou můžete neustále vyje.ávat.Na GS jsem jezdil šest a afru mám třetí rok,na afře mám za 3 najeto to,co na GS za 6.Na GSu jsem jezdil furt ve strachu,že s mašinou něco udělám,ale afra mě nechá na tenhle blbej pocit klidně zapomenout a můžu si užít.Nadruhou stranu je afra motorka PRO JEDNOHO !!!! Kdo chce jezdit ve dvou nechť na afru zapomene a jde do GS.Měl bych ještě říct,že mám model 17 DCT,měřím 190cm,vážím 75kg a afru položenou na bok zvednu s levou rukou za zády,což je přesně to,co potřebuju,neboť jsem hubenej a samotář.Sorry dotknutým,ale GS je prostě pro pupkatý hromotluky s manželkou za zadkem a pro kluka co si chce jen tak jezdit třeba i denně do práce je afra mnohem vhodnější.Naprosto chápu staší chlápky,kteří si to koupí na dlouhé výlety,ale mladý,kteří si na motorce ještě pořádně neužili na tomhle stroji nechápu a porovnávat agilitu GS a afry NEJDE,z tohoto pohledu jsou tak strašně vzdálený asi jako SL a Miata.....(jezdím od 6 let,je mi 43) |
4.8.2020 | Článek | Opravdu nechápu,z jakýho vesmíru jsi přilítl.Elektronická asistence je prostě vývoj a to,že je to nacpané ve všem není pochopitelně snaha výrobců,ale lobby politiků,který to naříděj všem a pak se bijou v prsa,kolik zachránili životů.Samozřejmě "ODBORNÁ" veřejnost jim to žere i s navijákem a tím si upevňují moc.Např.kontrola trakce může jednoho zachránit a druhého nekompromisně shodit z motorky - no žádný statistiky na tohle neexistujou.....(jen příklad).... |