PROFIL UŽIVATELE

Waskezova

Offline: 4.3.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 47
Město: Beroun-Město
Lokalita: Beroun Středo...
Body komentářů: 4
ID uživatele: 320419
Registrace: 23.8.2017

Adresa profilu:http://waskezova.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 8 záznamů

4.3.2024 Článek Myslím, že nebude. Minulý rok zlevnili V7 o 30.000,- a přišlo V100 Mandello. A stejně Guzzi zcela vzadu u nás prodala směšných 205 kusů, tzn.jen o 15 více než v roce 2022! Mainstream guzziny nechce, raději si vezme levnějšího Horneta, a krom V85 jsou ty nové V100 modely ukrutně předražené. Mandela se u nás prodalo doslova pár kusů. To už za ty prachy lidi vezmou afriku nebo báwo. I jaw a enfieldů se prodalo daleko více. Je to i tím, že Guzzi nedělá menší kubatury a stroje navržené rovnou na A2 skupinu.
23.2.2024 Článek Když už tedy „čínský velkobjemák”, tak to bych raději šel do Brixtona Cromwell 1200 (dop. c.: 249.000,-). Jezdil jsem ho, jede krásně, zvuk parádní, na pohled pěkná a detailně udělaná motorka. Vlastně stroj ze stejného koncernu.
24.6.2020 Deník Hmm, to asi jo.
23.6.2020 Deník V Datartu, ale mají ho např. v Alze, Euronicsu, akorát již dražší. Dělá se i ve svítivě zelený.
10.5.2020 Článek uživatele Mno jo, nedošlo mi, že skoro sedmistovka tenkráte dávala jen 33 kW, opraveno, díky.
2.7.2019 Článek Zrovna dnes jsem ji dovezl na první 1000km servis. Na trase Praha-Beroun, co jezdím každej den, po okrskách mimo dálnici už takto syrový xko jezdím kolem 2,7 l/100 a při pohodový, ale nikoli pomalý jízdě dosáhnu klidně i na 2,5l/100! Ta spotřeba je naprosto úžasná, je ještě spořivější, než moje předchozí CB500F 2018.
+1 
15.5.2019 Článek Yngwie: Co občas koukám na stránky Asociace autoškol, tak asi rok/půlrok nazpět se tam shodli na určitém zjemnění té zkoušky na cvičišti a chtěli to dát do zákonů: osmička by se vypustila (podle nich stačí to účko) a jsou tam i nižší rychlosti u těch rychlých disciplín, apod. Přišlo mi to docela rozumné, ale ministerstvo jim to shodilo ze stolu.
-1
8.3.2019 Článek Já se řídím jedním naprosto triviálním pravidlem: vždy beru, jako kdybych jel po vedlejší a všem dával přednost. Do křižovatky klidně hodně zpomalím, nikam nespěchám. A opět, když vidím auto u silinice z vedlejší, taky hodně zpomalím. Nikam se necpu, v koloně jedu krokem mezi auty, nesvítím zbytečně dálkovejma a na červený se klidně zařadím za auta (pokud to samo není dlouhá řada).

Za celej minulej rok mě nikdo z aut nijak neohrozil (když pominu blbce, co motorku u kraje předjíždí na plný, proto jezdím ke středu), to se daleko více bojím motorkářů. Jednou mě jeden málem srazil, když ho vynesla zatáčka ven až do protisměru (naštěstí jsem jel fakt u kraje a minul mě asi o metr).

Přijde mi, že drtivá většina fest riskuje. Furt musí jet maximální kudlu, furt musí všechny předjet, musí bejt zásadně první do křižovatky. Jeden mě musel předjíždět i když v protisměru jela auta. Na rovince jsem jel asi stovkou a maník mě skoro sejmul zrcátkem, jak to kalil snad 160, když nemohl do protipruhu.

Naproti tomu velká část autařů mi uhne ve městě, v koloně také často pouštějí. Když vidí, že nijak neprasim, tak se hned chovají jinak.
+4 

TOPlist