PROFIL UŽIVATELE

JoskaH

Offline: 24.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 47
Město: Knínice
Lokalita: Litoměřice Ús...
Komentářů: 1x
Pomohl: 18x
Napsal příspěvků: 638x
Body komentářů: 444 / 160
ID uživatele: 319678
Registrace: 15.8.2017

Adresa profilu:http://joskah.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 507 záznamů

26.11.2020 Článek Jednotka kůň samozřejmě existuje a používá se úplně běžně.
Tady někdo zjevně hledá problém tam, kde není...
+1 -1
26.11.2020 Článek Taky jsem netušil, že už se "nesmí" používat kůn coby jednotka výkonu
A to prosím pěkně existuje pěkná řádka lidí, kterým řeknete "Má to 50 kilowatt a oni "Tvl, já nevím co to znamená, řekni, kolik to má koní! "

+2 
25.11.2020 Článek Nemyslím, že zrovna tato motorka je o tom "hlavně někoho neurazit"...
Myslím, že naopak urazí a pohorší celkem dost lidí.
Už začala!
+3 
25.11.2020 Článek Za mě skvělý, v rámci kategorie to bude jistě velmi svižné , ne-li přímo nejsvižnější svezení, vezmeme-li parametry váha/výkon...
Jasně, pro někoho, kdo potřebuje chromy a véčko to není, ale pokud chci čopr-posed ale současně nelpím na tradici, tak s tímhle můžu jezdit jak čert
A pokud někdo kňourá nad automatem, tak nač? Může si koupit klasickou řadičku a spojku...
+6 
12.11.2020 Článek Tak patrně všichni nemáme stejně.
12.11.2020 Článek Protože (průběžně a permanentně zdražující) pošta...
12.11.2020 Článek Nějaká grafika titulní stránky je nepodstatná, pokud bude obsah za něco stát. Příkladem (odstrašujícím) budiž Motohaus, kde se všichni snaží být "vtipní", text proloží rádobychytlavými fotkami, ale reálné sdělení je téměř k ničemu...
10.11.2020 Článek Juraj22: Tak to je skvělý, že nic nepotřebuješ konfigurovat, tím ta diskuse nabývá zcela jiný rozměr Já dám argumenty, ty dáš pseudoargumenty a řeči o zešílení. Tak jo no Tak ať ti to jezdí.
9.11.2020 Článek Podstatná otázka je: Co je "mnohem lepší mašina za tyto peníze"?
Pokud jde čistě o výkon, jistě. Ale pokud chce někdo denně dojíždět, svižně si zajezdit o víkendu (myšleno skutečně rychle, nebot tohle to umí...), a zajet si třeba i na dovolenou, tak tady to má v jednom stroji. Pokud přijme fakt, že to nejede 250 km/h, vyhovuje mu posed a přežije, že na české benzince nebude ten největší pašák.
Vezmeme-li např. ekvivalent cestovní motorku, tak zde je za těch 330 00kč již např. úložný prostor, elektrické plexi, vyhřívané rukojeti, vyhřívané sedlo, tempomat, hlavní stojan...A v neposlední řadě fungující podvozek, skvělé brzdy, nadstandardní ochrana proti počasí...
Zkuste si nakonfigurovat nějakou cestovní motorku, která bude mít tyto fičury, a pak se bavme o ceně - najednou to srovnání bude vypadat krapet jinak.
Souhlas, že servisní interval 5000 km je opruz. Ale je to jen na olej a to je práce na chvilku...Zbytek servisů je v normálu, ne-li nadstandard.
+5 
9.11.2020 Článek Už si to dobrovolně koupilo skoro 300 tisíc lidí
35kw s variátorem je trochu něco jiného než motorka, která má 35 kw, které jsou k mání ve velmi úzkém rozmezí otáček... Tady je to v kombinaci s variátorem naladěno takříkajíc na požádání, hned, pořád. Proto T-max ujede v reálu i daleko silnějším motorkám, pochopitelně ne v drag race nebo na dálnici
+3 
7.11.2020 Článek Ty zadní kola budou naklápěcí nebo ne?
5.11.2020 Článek Hmm, tak zase nic pro tatínka od tří dětí a s hypotékou na barák
27.10.2020 Článek Bude to drahé jako prase.
Konec "lidovky"...
14.10.2020 Článek Pochopitelně, když to má kapotaz všude i zespodu, na tom není nic divnyho
14.10.2020 Článek Tohle je skútr posedem a ochranou proti větru, jinak je to spíš taková cestovní motorka s automatem - to je zase můj názor

TOPlist