Komentáře
Nalezeno 507 záznamů
26.11.2020 | Článek | Jednotka kůň samozřejmě existuje a používá se úplně běžně. Tady někdo zjevně hledá problém tam, kde není... +1 -1 |
26.11.2020 | Článek | Taky jsem netušil, že už se "nesmí" používat kůn coby jednotka výkonu A to prosím pěkně existuje pěkná řádka lidí, kterým řeknete "Má to 50 kilowatt a oni "Tvl, já nevím co to znamená, řekni, kolik to má koní! " +2 |
25.11.2020 | Článek | Nemyslím, že zrovna tato motorka je o tom "hlavně někoho neurazit"... Myslím, že naopak urazí a pohorší celkem dost lidí. Už začala! +3 |
25.11.2020 | Článek | Za mě skvělý, v rámci kategorie to bude jistě velmi svižné , ne-li přímo nejsvižnější svezení, vezmeme-li parametry váha/výkon... Jasně, pro někoho, kdo potřebuje chromy a véčko to není, ale pokud chci čopr-posed ale současně nelpím na tradici, tak s tímhle můžu jezdit jak čert A pokud někdo kňourá nad automatem, tak nač? Může si koupit klasickou řadičku a spojku... +6 |
12.11.2020 | Článek | Tak patrně všichni nemáme stejně. |
12.11.2020 | Článek | Protože (průběžně a permanentně zdražující) pošta... |
12.11.2020 | Článek | Nějaká grafika titulní stránky je nepodstatná, pokud bude obsah za něco stát. Příkladem (odstrašujícím) budiž Motohaus, kde se všichni snaží být "vtipní", text proloží rádobychytlavými fotkami, ale reálné sdělení je téměř k ničemu... |
10.11.2020 | Článek | Juraj22: Tak to je skvělý, že nic nepotřebuješ konfigurovat, tím ta diskuse nabývá zcela jiný rozměr Já dám argumenty, ty dáš pseudoargumenty a řeči o zešílení. Tak jo no Tak ať ti to jezdí. |
9.11.2020 | Článek | Podstatná otázka je: Co je "mnohem lepší mašina za tyto peníze"? Pokud jde čistě o výkon, jistě. Ale pokud chce někdo denně dojíždět, svižně si zajezdit o víkendu (myšleno skutečně rychle, nebot tohle to umí...), a zajet si třeba i na dovolenou, tak tady to má v jednom stroji. Pokud přijme fakt, že to nejede 250 km/h, vyhovuje mu posed a přežije, že na české benzince nebude ten největší pašák. Vezmeme-li např. ekvivalent cestovní motorku, tak zde je za těch 330 00kč již např. úložný prostor, elektrické plexi, vyhřívané rukojeti, vyhřívané sedlo, tempomat, hlavní stojan...A v neposlední řadě fungující podvozek, skvělé brzdy, nadstandardní ochrana proti počasí... Zkuste si nakonfigurovat nějakou cestovní motorku, která bude mít tyto fičury, a pak se bavme o ceně - najednou to srovnání bude vypadat krapet jinak. Souhlas, že servisní interval 5000 km je opruz. Ale je to jen na olej a to je práce na chvilku...Zbytek servisů je v normálu, ne-li nadstandard. +5 |
9.11.2020 | Článek | Už si to dobrovolně koupilo skoro 300 tisíc lidí 35kw s variátorem je trochu něco jiného než motorka, která má 35 kw, které jsou k mání ve velmi úzkém rozmezí otáček... Tady je to v kombinaci s variátorem naladěno takříkajíc na požádání, hned, pořád. Proto T-max ujede v reálu i daleko silnějším motorkám, pochopitelně ne v drag race nebo na dálnici +3 |
7.11.2020 | Článek | Ty zadní kola budou naklápěcí nebo ne? |
5.11.2020 | Článek | Hmm, tak zase nic pro tatínka od tří dětí a s hypotékou na barák |
27.10.2020 | Článek | Bude to drahé jako prase. Konec "lidovky"... |
14.10.2020 | Článek | Pochopitelně, když to má kapotaz všude i zespodu, na tom není nic divnyho |
14.10.2020 | Článek | Tohle je skútr posedem a ochranou proti větru, jinak je to spíš taková cestovní motorka s automatem - to je zase můj názor |