PROFIL UŽIVATELE

desmodeda

Offline: - Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 64
Město: Luštěnice
Lokalita: Mladá Bolesla...
Napsal příspěvků: 42x
ID uživatele: 31559
Registrace: 30.4.2008
ICQ:320061200

Adresa profilu:http://desmodeda.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 12 záznamů

9.11.2007 Článek Pro Semir: To není pravda. V Supermotu byl test, kterej dělali v Austrálii a 1098 byla první. Je jasný, že výsledky se budou lišit podle okruhu a pod. Co se týká těch provozních nákladů, tak to byla odpověď na některé příspěvky, ve kterých kdosi tvrdí, že Ducati má drahej servis. Cena 400 Kč/hod vč. DPH v Ducati v Praze je o 20,- Kč nižší, než např. v MMB v Boleslavi. Je mi vcelku jedno, jestli stojí hodina 350 nebo 400 Kč. Jedná se skutečně jen o reakci na uvedené příspěvky. I ceny dílů jsou srovnatelné v podstatě se neliší. Jinak musím říct, že JÍRA mi hovoří z duše. Vývoj zastavit nejde, ale na linii 916 to prostě nemá.
8.11.2007 Článek Pro luigi: desmotechnika je tak špatná, že o desmodromickém rozvodu uvažuje pro moto GP Honda, je tak špatná, že Stoner vyhrál nejprestižnější třídu a dokonce je tak špatná, že ve srovnávacím testu má 1098 ve srovnání s R1, GSX-R1000 a Hondou nejnižší servisní náklady. Servisní vůz za Tebou jezdit nemusí, protože by Tě měli vozit v sanitce.
6.11.2007 Článek Nádherný motorky, ale.... mám tak nějak obavy, že Ducati už přestává být Ducati. U některých modelů mizí suchá spojka, ještě chvíli a Monster nebude k rozeznání od Horneta nebo Fazera. Prostě tou pravou Ducati byla řada Supersport a ze superbiků 916,996 a 998. Průjezd městem musel být utrpením, do levé ruky tě chytaly od spojky křeče, ulicí se rozléhal zvuk spadlého regálu ve Feroně. Nádherný motorky, ale.... prostě už to pro mě není úplně Ducati. To neplatí pro 1098, které už jsem tu šikmookou masku odpustil, protože jede úžasně. Objem 695 u monstera je na dvouvál poměrně málo - akorát tak pro slečnu. Měl jsem možnost se povozit na letošním M 695, ale ta motorka proti S4R nebo Rs prostě nejede.
29.6.2007 Článek Moje babička říkával: "Proti gustu žádný dišputát" Ale aby pán v televizi vykládal, že na jízdu na uvedeném stroji musí mít člověk Vysokou motorkářskou- spíš bych řekl papíry na autobus.
10.2.2007 Článek Homer + Vespa<br />
Nevím, na čem jezdíte. Nevím, kolik jste toho najeli na Ducati? Je šance se to dovědět? Pak se můžeme začit kvalifikovaně bavit o tom, co je lepší. Flusat na druhý umí každej.
13.2.2007 Článek Na ST3 jsem nikdy nejel, ale měl jsem ST2. Je pravda, že v Čechách řada ST moc nefrčí. S ST2 jsem byl fakt spokojený. Kdybych si byl nekupoval Multistradu, tak bych ji rozhodně neprodal a co jsem slyšel, tak ST3 je po všech stránkách o třídu výš než její předchůdkyně. Když ale neslyším chrastit suchou spojku, už to pro mě není tak úpně Ducka.
27.11.2006 Článek Pro Kožucha:<br />
U R1 je to hned Chtěl jsem se dnes alespoň na chvilku projet a i když bylo sucho, tak mi lítal zadek ještě na pětku a to jsem ji ani moc netočil. Už aby bylo jaro.
6.11.2006 Článek Pro bikerlipa: Z toho si nic nedělej. Každej to vnímá jinak. Pokud sis všiml, tak jsem ani slovem neurazil japonské motorky. Tvrdím, že japonské motorky po stránce technických parametrů a ergonometrie Ducati převyšují. Ale je zajímavé, co na takový blbý mašině předvádí Troy Bayliss. Zkus se svézt a třeba změníš názor.
5.11.2006 Článek Je dobře, že Ducati má spoustu odpůrců.Jsou to motorky, které mají duši a nejsou jich milióny Mám od této značky tři motocykly. Je na nich najeto 36.000, 14.500 a 12.000. Kromě pravidelného servisu a různého vylepšování jsem neinvestoval navíc ani korunu. Dvě byly koupeny nové a jedna v zahraničí u značkového prodejce. Přesně to napsal Tarango. Kdo si koupí něco svým způsobem vyjímečného, pak za to musí platit. Když srovnáte Suzuki Intruder 1400 s průměrným HD, pak Suzuki bude HD převyšovat prakticky ve všem. Proč si pak lidé HD kupují? Když pominu různé snoby, pak je to z lásky. Užitná hodnota např. Ducati 999 je v podstatě pro denní provoz nulová. Kdo na ní ale jezdí do práce??
30.10.2006 Článek Myslím, že jedním z hlavních důvodů je &quot;zpřístupnění&quot; pro každého. Dnes si koupíte slušnou jetou motorku s 10% akontací, pojištění netřeba a platíte 5.000,- měsíčně.Pak má skutečně každý člověk možnost přijít k silnému stroji bez zkušeností. Savieri má pravdu, že by se mělo přecházet k silnějšímu motocyklu postupně. Když si to vezmete z druhé strany, tak silnice u Dubé je jedna z mála možností (kromě okruhu), kde se člověk sveze. Pak se do této oblasti motorkáři sjíždějí. Magorů v patnácti a víceletých autech si nikdo tolik nevšimne, protože se &quot;rozprsknou&quot; po všech silnicích. Jsem přesvědčen, že kdyby byla k dispozici statistika podle věkových skupin, počtu aut a motocyklů, jimi způsobených nehod a ujetých kilometrů, pak by se řidiči aut a motocyklů nijak výrazně nelišili. V letošní sezóně mě překvapila ještě jedna věc. Tou věcí je oblečení motorkářů. Těch kluků, co jsem viděl bez pořádných bot, bund a v přílbách za patnáct stovek o kalhotách ani nemluvím... Frajer, kterej jede v tílku, za sebou babu v plavkách a cestou na koupaliště tam má stopade je idiot, i když nic neudělá. Když si neváží svýho zdraví, jak si má vážit zdraví někoho druhýho?
27.10.2006 Článek Ať si každý koupí co chce a na co má. Osobně bych si takový cesťák nekoupil. Myslet si ale, že člověk, kterej jede 130 je slušnej a ohleduplnej, tak to je trochu zcestné Ohleduplnej člověk na sportovním stroji může jet klidně 250 a nikoho nemusí ohrožovat. Skoro ve 47 letech se tak chovám a z motky každejch 14 dní nepadám. Jako cesťák bych si vybral ST3. Je to ale věc názoru. Autorovi dík za pěknej článek a spoustu šťastnejch kiláků.
15.10.2006 Článek Pro Kostrbu a Martina. Můžu vcelku srovnávat. Mám Supersporta 1000 DS se stejným motorem i Yamahu FZ1N. O té jsem psal v příspěvku k jejímu testu. Nechci vám nijak vyvracet názory a ani srovnávat dvouválec se čtyřválcem, ale naháč, u kterýho se nic neděje do 6000 otáček je vcelku na..... Pokud točíte dvojku na 11.500, pak jedete přes 170 km/h. Je pravda, že když týden jezdím na Yamaze, nejsem, po přesednutí na Ducati, schopen kloudně projet zatáčku, než si zase zvyknu. Japonců se nasekaly miliony a je fakt, že se z nich (za cenu kompromisů) povedlo udělat motorky pro všechny. U Ducati se kompromisy najdou těžko. Není pro každýho.

TOPlist