Komentáře
Nalezeno 54 záznamů
12.8.2015 | Akce | V Píšťanech . |
20.5.2011 | Akce | Letos už ten krpál nahoru musím pokořit |
11.5.2011 | Akce | Příjezd je možný už v 10.00. hod. Vjezd branou od Koliby. Soutěže začnou v 10.45. a potom budou pokračovat po příjezdu v přestávkách vysoupen kapely. |
24.9.2018 | Článek | Rohal (33) napsal 22.9.2018+1 Onehdá jsem napsal, že cestopis který nemá 50 komentářů stojí za ... Tento se blíží k vrcholu. Všechna čest a sláva. Pokud by byly do sekce cestování dávány cestopisy, které by měly mít minimálně 50 komentářů, moc by jsme si nepočetli. V současné době se většina čtenářů nijak moc nevyjadřuje a cestopisy moc nekomentují. Průměr komentářů na cestopis je dost pod 20 komentářů. Pro zajímavost - 32 cestopisů Rumunsko - pouze jeden 63 komentářů - 36 cestopisů Rakousko - 5 x přes 50 komentářů - 31 cestopisů Slovensko - 1 x 54, 1 x 70 komentářů - 40 cestopisů Albánie - 5 x přes 50 komentářů |
27.8.2018 | Článek | Targus - možná se budeš divit, ale zatím jsem neviděl ani u jednoho Urala nebo Dněpra chlazení chladiče pomocí ventilátoru. A uchladí to pouze tím, že olej jde do chladiče a nebo mají chlazení vodou a chladič. |
27.8.2018 | Článek | Targus .- zapínám je ručně podle teploměru a podle toho, jaký je terén. Pokud je předpoklad, že by mohlo dojít k přehřívání, zapínám již před vjezdem do takového úseku.. |
26.8.2018 | Článek | jaro 27 : Třetí kolo je určitý druh jistoty pokud není právě ve vzduchu. Byly okamžiky, kdy to bylo na hraně a čekal jsem jestli kolo půjde ještě výš a nebo se včas vrátí na zem. Pokud je sajda prázdná o takové chvíle není nouze. |
27.8.2018 | Článek | Targus - vzhledem k tomu, že zatím všichni co upravovali chlazení Dněpra nebo Urala šli cestou chlazení oleje pomocí chladiče , rozhodl jsem se vyzkoušet chlazení vzduchem. To se mi zdálo na rozdíl od kapalinového chlazení jednodušší a když to fungovalo na PV3S, tak proč by to nešlo na Urala. Výsledek byl dobrý, protože tam kde se JIrka dostal na teplotu oleje 130 st., nepřekročil jsem 90 st. Samozřejmě, že vlastní provedení by šlo ještě zdokonalit, aby vše vzhledově pasovalo k motoru jako by tam to chlazení bylo již od výroby. Ale šlo mi o to jen aby chlazení bylo funkční a to je. |
24.12.2017 | Článek | vonRammstein : Nevím, nevím, ale pokud by to bylo vyráběno jako originál BMW, asi by ta cena byla někde úplně jinde. Tím neříkám, že je současný Ural levný.. +1 |
16.11.2017 | Článek | Dobrá cesta i dobrý popis. Trochu jste ošidili jižní část Slovenska. Cestu kolem ČR podél hranic dejte, je to také pěkný výlet. |
30.10.2017 | Článek | Moc pěkně napsané a zdokumentované. +1 |
23.8.2017 | Článek | JJR: "Letmý pohled do zrcátka a... Pozor, zezadu se řítí uspěchané auto. Kouknu na Harleye, který se svým řidičem začátečníkem opatrně najíždí první ostrou zatáčku. Trochu přidám abych zkrátil náš rozestup a srovnám moto trochu víc na střed jízdního pruhu abych kamaráda ochránil před možným atakem, tak jak nás to naučili kdysi v Harley klubu, když se jede v koloně." Těžko posuzovat tuto situaci, protože tam nikdo z nás nebyl. Ale z pohledu řidiče automobilu to opravdu mohlo vypadat tak nějak, jak to popsal hd 1727. A pokud se jedná o řidiče cholerika, může tato situace vést až tak, jak se to později vyhrotilo. Tím ho v žádném případě neobhajuji. A měl by ho stihnout zasloužený trest. Ale také se tam mohl objevit řidič méně zkušený, kterého manévr zrychlení motocyklu a jeho najetí ke středu k ochraně vpředu jedoucího motorkáře ( což slyším poprvé, že se to někde takto učí a nemyslím, že je to dobře) docela vyděsí a vyvede z míry. A pokud by to opravdu bylo tak, potom by to mohlo být bráno jako přestupek a to : § 17 (4) Řidič předjížděného vozidla nesmí zvyšovat rychlost jízdy ani jinak bránit v předjíždění. -1 |
4.8.2017 | Článek | TO:Tor060 Dneprak: Najdi si Otztaler Gletscherstrasse,vyjedes z tunelu,mines parkoviste u spodni stanice lanovky a jedes vys a vys az pichnes predni kolo do ledovce jako my.Jinak take mam par samolepek,to byl jen nadsazka |
27.7.2017 | Článek | Roman27395 Díky, našel jsem. |
27.7.2017 | Článek | Sice to asi nebyl cestopis určený až tak pro mě, protože mám na motocyklu nálepky. Byl jsem na některých těch profláklých místech kam jezdí jen " praví bikeri,( dělám si srandu) ale tato cesta mě zaujala. A hlavně těch 3000 m výšky. Ale samozřejmě i ta další místa, která jste projeli. Je možné upřesnit, která silnička je ta pod ten ledovec ? Díky. |