PROFIL UŽIVATELE

mimouch

Offline: 12.10.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 49
Město: Praha
Lokalita: Praha
Založil témat: 8x
Napsal příspěvků: 161x
Body komentářů: 12 / 4
ID uživatele: 2737
Registrace: 22.4.2008

Adresa profilu:http://mimouch.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 89 záznamů

16.5.2005 Článek Hezkýýýý, to chci!!!
12.5.2005 Článek Závody Baja nejsou o nic krosovější než Dakar, jsou to stejný dálkový soutěže pro auta, motorky i kamiony, jen se to myslím nepočítá do MS rally maratonů. <br />
<br />
Pokud by to byla pravda, myslím, že by šlo spíš o aktivitu nějakýho soukromýho týmu, továrna už se závodním nasazením dvouválců nepočítá a v jejich vývoji nepokračuje.<br />
<br />
Ale nechme se překvapit.
12.5.2005 Článek To jsou věci.<br />
<br />
Na tiskové konferenci KTM se mluvilo spíše o &quot;změkčení&quot; modelu Adventure 950 s tím, že terénní linii bude držet Adventure 950 S, u kterého zůstane zachována současná podoba.<br />
<br />
Také se mluvilo o tom, že na závodním poli se bude po úpravách pravidel Dakaru nadále pracovat jen s jednoválci....<br />
<br />
Filipe, odkud máš ty informace?
5.5.2005 Článek Sqwer: Čidlo klepání je fajn, BMW se tím snaží vyjít vstříc dobrodruhům. Ale nějaký čidlo bude na prd, pokud bude v benzínu sajrajt a ucpe dobrodruhovi vstřikování. <br />
<br />
Já se moderním věcem nebráním, naopak. Ale moderní technologie jsou použitelné jen v moderních civilizacích. Všude jinde to musí být podřízeno tomu, aby si člověk vždycky poradil. Tj. auto nebo motorka opravitelný kladivem, šroubovákem a sikovkama. Někteří fotografové z tohoto důvodu používaj v divočině čistě mechanický foťáky. Manuální posun filmu, manuální ostření, žádný digitály, žádná elektronika. <br />
<br />
4.5.2005 Článek Sqwer: Ano, vím a to je mimo jiné to, co se mi na té motorce líbí. Takhle má stroj na dobrodružství vypadat. Je to jako s autama - třeba starej dobrej Land rover. A koukni, co udělali s novou Discovery, s tím bych na expedici na dálnej východ nejel ani náhodou, bál bych se, že se to někde vysype a budu v řiti.
4.5.2005 Článek Choze - Taky jsem se nad tím podivoval. Asi je to seškrcené, aby na tom mohli lítat mladý kluci. Ale nevim, co s tím bude dělat Simsonista, když to odškrtí...
4.5.2005 Článek To Kvasha:<br />
<br />
1) Výška sedla; přijde mi, že informace o &quot;nohách za krkem&quot; je možná až nesmyslný humor, mám-li brát článek jako vodítko pro někoho, kdo uvažuje o koupení motorky. Mimouch, kolik měříš? Nejsem ani prcek ani čahoun a přijde mi, že výška toho vykrojeného sedla je akorát.<br />
<br />
Pokud Ti výška sedla přijde akorát, nezbývá mi než Ti závidět. Já měřím 196, mám poměrně dlouhé končetiny a vzdálenost stupaček a sedla je pro mne nevyhovující - nohy mám příliš pokrčené a při větším rejdu se řidítkem narazím do kolena. <br />
<br />
2) stejně info o strmosti hrany nádrže. Pokud vím, není to CROSS, ale ENDURO. Když použiji původní a myslím, že zažitou terminologii.<br />
<br />
Tady Ti nerozumím. Terminologie je sice hezká, ale rozdíl mezi MX motorkou a Endurem rozhodně není ve tvaru sedla. Obě kategorie motocyklů jsou určeny pro jízdu v terénu, enduro dokonce v podtsatně náročnějším terénu, přenášet váhu potřebuješ na obou. LC8 pochopitelně není žádné Hard enduro, ale při svém uvedení na trh se jednalo o výjimečný stroj kategorie cestovní enduro. Výjímečný z toho důvodu, že byl jediný u kterého nebyl název ENDURO jen slovem z reklamního letáku. Totiž, přes veškeré výhody, které nabízel i při cestování po silnicích si ponechal hlavní atributy motocyklu určeného pro provoz v terénu - mimo jiné třeba světlou výšku, odpružení, ovladatelnost, úzkou stavbu a také právě sedlo umožňující lepší kontrolu stroje v terénu. V modelovém roce 2005 byly všechny tyto atributy potlačeny ve prospěch lepší použitelnosti motocyklu na silnicích a většího pohodlí. Bohužel...<br />
<br />
<br />
3) Sqwera se ptám, proč si myslí, že by se třeba s Varaderem (vstřikování, litá kola, ...) nedalo jet do Mongolska ?<br />
<br />
Dá se jet prakticky s čímkoli,kamkoli. Ale pokud někdo cestuje do končin, kde jsou špatné silnice, technické zázemí místních servisů je minimální a benzín nekvalitní, měl by tomu přizpůsoben i jeho stroj. Primárním úkolem motocyklu při cestování je jeho spolehlivost. Té může být dosaženo nejen kvalitou, ale především konstrukční jednoduchostí. Zkrátka, co na motorce není, nemůže se porouchat. A to co tam je, musí být udělané tak, aby se to dalo v případě poruchy opravit v polních podmínkách svépomocí. Pokud Ti praskne lité kolo, můžeš jít domů pěšky. Pokud Ti praskne drát, vyměníš ho za půl hodiny. Když natankuješ nekvalitní a znečištěný benzín do motocyklu s el. vstřikováním, můžeš jít pěšky. Má-li tvůj stroj karburátory, pojede dál. Jen si občas musíš spestřit večer u piva čištěním karburátorů. Atd. atd. atd. <br />
<br />
3.5.2005 Článek Sqwer: Navíc asi s díky modelový rok 2005 vynechám, pravděpodobně i v roce 2006 nebo v 2007 udělám upgrade... Jen doufám, že už KTM nebude mít litá kola a vypadat ja V-Smrk...<br />
<br />
Hochu, mám pro Tebe špatné zprávy - v dalším modelovém roce se u LC8 počítá s ABS a vstřikováním. Počítám, že nebude dlouho trvat a ty litý kola tam budou. Pak už stačí jen rozevřít úhel válců na 180 stupňů a dát tam ten motor napříč <br />
<br />
Ale snad někdo zůstane rozumnej a alespoň verzi S nechá jako opravdovou motorku.
2.5.2005 Článek Rado: Nojo, ta letošní oranžová je. Vždyť jsem psal, že jsem měl kolena za ušima....<br />
<br />
Čekám, až někdo začne dělat motorky pro normální lidi a ne pro trpajzlíky
2.5.2005 Článek Ty snad neumíš číst Vždyť je to tam jasně napsaný, že oranžová je tak nějak kultivovanější. Měl jsi jet s náma a vyzkoušet to sám
13.2.2005 Článek Ano, vývoj jde nezadržitelně kupředu a tak některé informace o nejnovějších přístrojích, jejich špičkových možnostech resp. jejich cenách již nejsou aktuální.<br />
<br />
Děkuji Ladislavovi za jeho pozitivně-negativní reakci. Když zmiňuji přesnost GPS přístrojů 1m, vycházím z informacívýrobců a prodejců, kteří tento údaj uvádějí jako nejlepší možný výsledek za optimálních podmínek. Mé osobní zkušenosti se tomu nijak výrazně nevymykají-při opakovaném návratu do předem vloženého bodu v GPS mi přístroj indikuje zbývající vzdálenost do cíle 2-15 metrů, průměr je tak kolem 8-10m, což přičítám tomu, že jsem ještě nenarazil na ty výrobci uváděné ideální podmínky <br />
Těch chudáků, co si můj článek přečetli Vám jistě být líto nemusí. I oněch 10 metrů je přesnost dostatečná k tomu, aby identifikovali, kterou křižovatku mají považovat za tu správnou - pokud se ovšem neocitnou v trpasličím městě, kde jsou ulice široké třeba 5metrů. A pokud přeci jen zabloudí, jistě mi odpustí. Vědí totiž, že jsem celý článek psal s nejčistšími úmysly a pro jeho tvorbu získal maximum informací.
19.1.2005 Článek Zablbnout? To byla náročná a zodpovědná práce, abyste měli v zimě co číst
9.12.2004 Článek <br />
To je výborná diskuse. Nevím, kam míří souboje zahřívat na místě/zahřívat pomalou plynulou jízdou. <br />
Pokud někdo ihned po nastartování vyrazí a jede tak něžně, že motor není nijak zatěžován, výsledek je stejný, jako když motorka 30sekund běží na místě. Pokud někdo motor ihned po nastartování zatěžujě, byť jen mírně, kurví ho. Jediná věc ve prospěch zahřívání jízdou je to, že rovnoměrně zahříváme i ložiska v kolech a jednotlivé články řetězu (součásti kardanu) a prodlužujeme tak jejich životnost o několik minut.<br />
Co se týká startování s kvaltem/bez kvaltu - já bych třeba i na jedničku se spojkou startoval, ale nemůžu. Po ránu mám skutečně slepený lamely a na jedničku ani se spojkou motorku nevytlačim z garáže. Takže dám neutrál, vytlačim jí vytáhnu sytič a potom už na ten neutrál (s vymáčknutou spojkou - to dělám automaticky a ze zvyku v autě i na moto při jakýmkoli startování) startuju, po chvíli spojku pozvolna pustím.<br />
Generála si vážím jako člověka, který pro motorky žije a evidentně o nich i něco ví, ale tento článek mi připadá jako prezentace motoristických příruček z Antikvariátu.
7.12.2004 Článek Nojo, piva bylo dost, co jsem měl taky dělat, když jsem se sám nudil? A závěr se někde zatoulal při inovaci webu, upozornim na to admina.
Předchozí
1 2 3 4 5 6
Následující

TOPlist