renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Frankie

Offline: Dnes v 09:40 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 46
Město: Tachov
Lokalita: Tachov Plzeňský
Napsal příspěvků: 76x
Body komentářů: 731 / 9
ID uživatele: 270
Registrace: 18.3.2008
ICQ:176025416

Adresa profilu:http://frankie.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 1075 záznamů

4.5.2018 Článek nejsem svině jen nemám pocit že by měla Multisranda málo koní a potřebovala by V4
4.5.2018 Článek Do multistrady neeeeee, chtělo by to nového streetfightera V4 (proti Tuonu a Superdukovi), ale obávám se, že na to fabrika nebude mít koule a navíc mám pocit, že to svleceny nebude ani moc hezky...no necháme se překvapit
3.5.2018 Článek Taky jsem byl na Ducati tour, dobrý to bylo
Je super mít možnost se svézt na nových motorkách...
+1 
26.4.2018 Článek Z celkem obyčejný a tuctový motorky udělali zajímavou věc, na kterou se dá opravdu koukat
Ale jezdit bych na tom nechtěl
26.4.2018 Článek Na dnešní dobu skutečně mimořádně krásná motorka !
Ani moc retro ani moc moderní. A ty budíky žeru
Při pohledu na ní se mi opravdu vybaví doba Banditů, Hornetů, Fazerů atd.
Cena ? Nemá konkurenci, proto je tak drahá proti Z900 ze které vychází...
25.4.2018 Článek Knížku jsem četl a je to fakt "cvok" v dobrým slova smyslu

Akorát místy je překlad do češtiny trochu kostrbatý, o technických výrazech nemluvě, s tím si mohli dát trochu větší práci.
+3 
23.4.2018 Článek Pěkná, facelift prospěl a hlavně má konečně pořádný podvozek
Nezlobil bych se za ní...
Bylo by určitě zajímavé srovnání s Ducati Multistrada 950. Obě mají podobný výkon i zaměření.
18.4.2018 Článek U stroje do terénu možná, ale dát jméno Raptor něčemu co je na elektriku...no fuj
+1 
13.4.2018 Článek Samozřejmě že všichni majitelé BMW nejsou nafoukaní snobi. Ale dost z nich jo natolik aby se z nich obecně dala dělat sranda.
A můžou si za to sami když tak ochotně reagují na každé drobné rýpnutí
+1 
6.4.2018 Článek Z cestopisu je cítit nadšení s jakým jsi to celé nejen absolvoval, ale i psal.
Díky lidem jako jsi ty, má sekce cestopisů na motorkářích smysl. Bylo to super, díky !
2.4.2018 Článek Každá má něco, ideální stroj neexistuje. Vyloženě hezká není ani jedna, Yamaha je ovšem fakt příšera
21.3.2018 Článek Kdyby kolem toho motoru konečně postavili cestovní enduro, udělají líp
-2
20.3.2018 Článek Není všechno špatný
Jen je spousta motorkářů staromilců, co jim stačí ke štěstí se povozit a přitom občas mrknout na tachometr a otáčkoměr, neb nic víc netřeba.
A nechápou na co měnit výkon motoru, reakci na plyn, kontrolu trakce, mžourat na slunci na displej, párovat ho s mobilem a řešit za jízdy hovory.
Ale fabriku chápu. Všechnu tu elektroniku je drahý vyvinout a vyladit, ale pak je výrobní cena minimální proti např. lepšímu podvozku. A v továrně se radši budou chlubit tou elektronikou a v ní mají proti konkurenci náskok, to zase jo. Otázka je jestli je to k něčemu dobrý, ale KTM cílí na mladý co jim už mobil k ruce přirostl.
Co by se chlubili nastavitelným podvozkem když si to stejně málokdo umí nastavit a když už, tak to nastaví jednou podle sebe a pak už se v tom nevrtá...
A hlavně si nechali rezervu pro model R
+4 
19.3.2018 Článek Nevypadá to špatně, po dlouhé době něco, co bych ze zvědavosti docela rád zkusil.
Ta přístrojovka je ovšem odporná a ano, vůbec nevadí že na sluníčku není nic vidět, hlavně že má spoustu funkcí !
Kdyby místo kontroly trakce (na co u stokoňový mašiny ???) a dalších zbytečných kabelů radši nasadili stavitelný podvozek, udělali by líp...
V testu není nikde zmíněn zvuk, snažili se z toho přesazením udělat "jakože véčko" anebo to je stejně bezpohlavní bručení jako u BMW osmistovky ? Ten motor totiž bez pochyby ze základu od BMW vychází, KTM ho po koupi Husqvarny ještě chvíli provozovala v modelu Nuda 900...a tohle bude jeho úprava. Proč by vyvíjeli od nuly, když měli základ který stačilo jen vylepšit...

No, srovnávací testy ukážou jak se povedla
-2
15.3.2018 Článek Nezbývá než doufat, že Honda tímto strojem jen testuje trh, jestli je o podobné motorky zájem a brzy bude následovat vyšší a tedy mnohem použitelnější objem motoru.
Protože mezi touhle "pidi" a "velkou" Afrikou je prostě moc velká mezera a je to škoda (NC750X, CB500X opravdu NEJSOU stroje do terénu)...

TOPlist