Komentáře
Nalezeno 1075 záznamů
4.5.2018 | Článek | nejsem svině jen nemám pocit že by měla Multisranda málo koní a potřebovala by V4 |
4.5.2018 | Článek | Do multistrady neeeeee, chtělo by to nového streetfightera V4 (proti Tuonu a Superdukovi), ale obávám se, že na to fabrika nebude mít koule a navíc mám pocit, že to svleceny nebude ani moc hezky...no necháme se překvapit |
3.5.2018 | Článek | Taky jsem byl na Ducati tour, dobrý to bylo Je super mít možnost se svézt na nových motorkách... +1 |
26.4.2018 | Článek | Z celkem obyčejný a tuctový motorky udělali zajímavou věc, na kterou se dá opravdu koukat Ale jezdit bych na tom nechtěl |
26.4.2018 | Článek | Na dnešní dobu skutečně mimořádně krásná motorka ! Ani moc retro ani moc moderní. A ty budíky žeru Při pohledu na ní se mi opravdu vybaví doba Banditů, Hornetů, Fazerů atd. Cena ? Nemá konkurenci, proto je tak drahá proti Z900 ze které vychází... |
25.4.2018 | Článek | Knížku jsem četl a je to fakt "cvok" v dobrým slova smyslu Akorát místy je překlad do češtiny trochu kostrbatý, o technických výrazech nemluvě, s tím si mohli dát trochu větší práci. +3 |
23.4.2018 | Článek | Pěkná, facelift prospěl a hlavně má konečně pořádný podvozek Nezlobil bych se za ní... Bylo by určitě zajímavé srovnání s Ducati Multistrada 950. Obě mají podobný výkon i zaměření. |
18.4.2018 | Článek | U stroje do terénu možná, ale dát jméno Raptor něčemu co je na elektriku...no fuj +1 |
13.4.2018 | Článek | Samozřejmě že všichni majitelé BMW nejsou nafoukaní snobi. Ale dost z nich jo natolik aby se z nich obecně dala dělat sranda. A můžou si za to sami když tak ochotně reagují na každé drobné rýpnutí +1 |
6.4.2018 | Článek | Z cestopisu je cítit nadšení s jakým jsi to celé nejen absolvoval, ale i psal. Díky lidem jako jsi ty, má sekce cestopisů na motorkářích smysl. Bylo to super, díky ! |
2.4.2018 | Článek | Každá má něco, ideální stroj neexistuje. Vyloženě hezká není ani jedna, Yamaha je ovšem fakt příšera |
21.3.2018 | Článek | Kdyby kolem toho motoru konečně postavili cestovní enduro, udělají líp -2 |
20.3.2018 | Článek | Není všechno špatný Jen je spousta motorkářů staromilců, co jim stačí ke štěstí se povozit a přitom občas mrknout na tachometr a otáčkoměr, neb nic víc netřeba. A nechápou na co měnit výkon motoru, reakci na plyn, kontrolu trakce, mžourat na slunci na displej, párovat ho s mobilem a řešit za jízdy hovory. Ale fabriku chápu. Všechnu tu elektroniku je drahý vyvinout a vyladit, ale pak je výrobní cena minimální proti např. lepšímu podvozku. A v továrně se radši budou chlubit tou elektronikou a v ní mají proti konkurenci náskok, to zase jo. Otázka je jestli je to k něčemu dobrý, ale KTM cílí na mladý co jim už mobil k ruce přirostl. Co by se chlubili nastavitelným podvozkem když si to stejně málokdo umí nastavit a když už, tak to nastaví jednou podle sebe a pak už se v tom nevrtá... A hlavně si nechali rezervu pro model R +4 |
19.3.2018 | Článek | Nevypadá to špatně, po dlouhé době něco, co bych ze zvědavosti docela rád zkusil. Ta přístrojovka je ovšem odporná a ano, vůbec nevadí že na sluníčku není nic vidět, hlavně že má spoustu funkcí ! Kdyby místo kontroly trakce (na co u stokoňový mašiny ???) a dalších zbytečných kabelů radši nasadili stavitelný podvozek, udělali by líp... V testu není nikde zmíněn zvuk, snažili se z toho přesazením udělat "jakože véčko" anebo to je stejně bezpohlavní bručení jako u BMW osmistovky ? Ten motor totiž bez pochyby ze základu od BMW vychází, KTM ho po koupi Husqvarny ještě chvíli provozovala v modelu Nuda 900...a tohle bude jeho úprava. Proč by vyvíjeli od nuly, když měli základ který stačilo jen vylepšit... No, srovnávací testy ukážou jak se povedla -2 |
15.3.2018 | Článek | Nezbývá než doufat, že Honda tímto strojem jen testuje trh, jestli je o podobné motorky zájem a brzy bude následovat vyšší a tedy mnohem použitelnější objem motoru. Protože mezi touhle "pidi" a "velkou" Afrikou je prostě moc velká mezera a je to škoda (NC750X, CB500X opravdu NEJSOU stroje do terénu)... |