Komentáře
Nalezeno 161 záznamů
11.8.2018 | Článek | Každá dobře servisovaná motorka to vydrží Tím dobrým servisem myslím po každých 20000 km uvést motorku do stavu nového stroje a pořádně prohlédnout všechna kritická místa podléhající opotřebení. Já se takhle svým motorkám věnuju, mám rád techniku v pořádku a při vysokém ročním nájezdu není jiná šance udržet spolehlivost stroje. Většinu závad způsobí zanedbaná údržba, nebo prevence a kontrola. (nedodržení utahovacích momentů, specifikací maziv, přehlídnutí poškozených prachovek, přehlídnutá netěsnost vzd. filtru, nedostatečná kontrola vůlí, ignorace hlučných ložisek a zanedbaný servis podvozku - výměna oleje, prachovek, gufer, servis řetězovky atd.) Nehledě na to, že mnohdy je i při kvalitním servisu schopen doprasit motorku i uživatel Jarda ví jak se k motorce chovat a jak jí servisovat, s čím ještě může v jízdě pokračovat a co opravit na místě. Takový člověk je schopen velkého nájezdu kilometrů i na méně spolehlivém stroji. BMW F 800 GS bohužel zlikvidoval svojí chybou - dlouhé tažení na laně a zadření přehřáté hřídele převodovky, která se neměla šanci mazat olejem při vypnutém motoru. To by nevydržela ani Africa i když je zde prezentována jako etalon spolehlivosti a dokonalosti, ale na soudy letošních nových modelů je ještě brzy a původní chcípající 2016, 2017 ročníku už své majitele dokázaly potrápit Zadní ložiska si kontrolujte a měňte, odešlo i při testu 50000 km časopisu Motorrad (Motocykl) Občas si popovídám se servisáky ve značkových motoservisech jiných značek a stroje s 300000 km se jim pod rukama běžně objevují, jsou to většinou motorky až deset let staré. +2 |
7.8.2018 | Článek | Motorka na fotce 26 se mi líbí |
27.7.2018 | Článek | Pěkný video |
20.7.2018 | Článek | Mě se to líbí, jen bych si právě odpustil tu rádoby patinu lakování. |
15.7.2018 | Článek | Kdo nikdy neuměl využít potencionál 17/17 pak jede to samé na 21/18 a necítí se tím být omezený. Rozhodně to neber jako urážku, jsem na tom podobně. Proto si Alpy s kombinací 21/18, pokud budu mít dobře obuto užiju. Pokud by to byla nejlepší silniční kombinace, vypadaly by silniční sportovní motocykly jako Afrika Postav si vedle sebe Porsche 911 a BMW X5. Jasně, je to trochu přehnaný kontrast, ale vedle litrové sportovní motorky bude na okruhu Africa vypadat taky jako neohrabané SUV Jezdil jsem na ní a Honda perfektně vystihla potřeby dnešních jezdců a proto je to skvělá UIVERZÁLNÍ motorka. Nepřesvědčujte mě ale o tom, že je to skvělá kroska a zároveň silniční supersport, to je pouze v katalogu Hondy a univerzál vždy přináší kompromisy a to i ten můj. Takže pokud to nepůjde i do bláta, tak to pouze na silniční ježdění nemá smysl +2 |
14.7.2018 | Článek | O Africe se teď hodně píše a marketing velice dobře zvládá. Proto jí i přeju prodejní úspěchy. Motorka to špatná není, jezdím teď konkurenční enduro a na rozbitých silnicích v offroadu jsou 21/18 ráfky super. Mluvit o tom jako o skvělé silniční volbě je ale nesmysl, po přezutí na silniční Pirelky se pěkně svezu na skvělě vyasfaltovaných Alpských silnicích, ale rozhodně by pak stačily nízké zdvihy a kombinace 19/17. 21/18 a vysoké cestovní enduro je v tu chvíli pro mě nevýhodou a kdo tvrdí opak popírá fyzikální zákony. |
14.7.2018 | Článek | No nic moc To snad ani nestálo za řeč, no 1200 GS LC 2018 jsem měl možnost vyzkoušet a je to skvělý silniční cesťák. A blikající brzdové světlo mi nevadí. Víc mě vyděsilo rozblikání blinkrů při dobržďování před křižovatkou u nové Africy. Zbytečně to přetluče znamení o změně směru jízdy, stejně jako rozsvícené přední blinkry. |
14.7.2018 | Článek | https://www.youtube.com/watch?v=CVfJJt06dBU&t=110s Chlapi, cestujte a je jedno na čem, já jsem se Scramblerem užil hodně srandy. Rakousko - Polsko - Německo - Švýcarsko - Itálie - Francie - Polsko - Slovensko - Ukrajina - Rumunsko - Maďarsko Zážitky vám dá každá motorka a každý styl, i když mě už retro vlna opustila a připadá mi nekonečná |
10.7.2018 | Článek | Byl jsem, se podívat - plusy - Hodně zajímavých motorek, vcelku zajímavá atmosféra a snaha to vše zvládnout. mínusy - Parkování motorky dost daleko od výstaviště bez možnosti úschovy oblečení a helmy za 350 korun - Vstupné 380 korun - Mraky lidí, druhou kaskadérskou show už nebyla šance vidět. - předražený hnusný Staropramen, jsem rád, že to autor článku zmínil. Shrnutí - nelituju, stálo to za to, jen mě mrzí, že při zdejších cenách a při množství sponzorů je potřeba šáhnout pro 15 miliónů ze státní kasy |
25.6.2018 | Článek | Přesně to jsem chtěl napsat - novou Scrambler vlnu odstartoval v roce 2009 Triumph https://www.motorka.../motorka/?mid=102365 |
16.6.2018 | Článek | Technologie 3d tisku me neustale prekvapuje. |
30.4.2018 | Článek | Určitě nehodnoťit vzhled, ale svézt se. Je to bomba A mě se i líbí kudlanka jedna Mám KTM 1190 R a je to pecka Nemám co bych k článku dodal. Je to pravda |
24.4.2018 | Článek | V čem je problém ? Všichni jsou chytrý, ale znají jen svojí motorku, ta je nejlepší a zbytek stojí za h... Vážím si firmy BMW za jejich prezentaci a marketing. Vyzkoušet si motorku aniž bys zvažoval její nákup je super Stále je bohužel hodně prodejců, kde vám před koupí neumožní zkušební jízdu. V Kozovazech jsem se povozil na R 1200 GS a R Nine T. Technika BMW mě mile překvapila - obzvlášť krásný zvukový projev řady R Nine T a podvozek R 1200 GS. Takže - přihlaste se - svezte se - pak objektivně hodnoťte, porovnávejte a z jízdy a motorek se radujte, výrobců je hodně, nabídka je široká +5 |
16.4.2018 | Článek | Ducati - 45 minut, 45 km - 750 korun |
15.4.2018 | Článek | 750 korun za 45 minut jízdy cca 45 km -1 |