PROFIL UŽIVATELE

Agathon

Offline: - Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: -
Město: Abertamy
Lokalita: Karlovy Vary ...
Napsal příspěvků: 35x
ID uživatele: 24124
Registrace: 11.4.2008

Adresa profilu:http://agathon.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 9 záznamů

24.11.2010 Článek josef58: A můžeš mi objasnit proč by Ducati mrhala časem a penězmi na vývoj horších součástek pro satelitní motorku? Smysl dává jen pozdější dostupnost novějších vývojových dílů. Jsem si jist, že na začátku sezony se ty stoje nebudou po mechanické stránce lišit. To jestli bude Abája jezdit desátý nebo šestnáctý bude jen rukama a ne technikou.
23.11.2010 Článek Fakt je ten, že sama Ducati řekla, že na začátku sezony budou mít všichni stejnou tovární specifikaci - včetně satelitů. Jenže abys jezdil na špici, tak musíš mít špičkovou techniku, špičkové inženýry (telemetrie, podvozek a elektronika) a špičkového jezdce. Pokud jen jeden článek bude slabý, tak dopadne třeba jako Melandri. Jsem přesvědčen, že největší rozdíly nedělá technika, nýbrž jezdci a nastavení/inženýři. A v tom jsou satelity evidentně slabší. Abája má tu výhodu, že nepřestupuje jen jako jezdec, ale jde s celým týmem. Tedy doufejme že dokáží nastavit MotoGP stroj stejně kvalitně jako Moto2.
15.11.2010 Článek Tak to je fajn, vyfiltrovalo mi to i vytečkovanou vteřinu
15.11.2010 Článek k**** = S.E.K.U.N.D.Y

To je opravdu vtipné, člověk ani nesmí psát jednotky SI. Spravte si ten filr hergot, protože s.e.k.u.n.d.a opravdu není sprosté slovo
15.11.2010 Článek lynx> JJ, máš pravdu, ty desetiny sekundy jsou v běžném provozu děsně znát. To fakt musí každého štvát, když projede třeba Buchláky o 0.2s pomaleji díky horší mašině

Teď vážně. Každý motor je testován v extrémních podmínkách třeba už na brzdě při vývoji a před samotným uvedením do sériové výroby. Nemluvě takových závodních sériích jako jsou Super Stock a Super Sport. Je hloupé si myslet, že případné prototypy 600ccm motorů by byly shodné s těmi seriovými - motorka by stála třeba dvojnásobek. Už vidím jak by někdo tohle kupoval.

Jinak do seriové výroby se přenáší vyvinutá TECHNOLOGIE a ne celé motory. Proto je jedno jestli tato technologie byla vyvinuta v MotoGP, F1 nebo jinde. A implementuje se až tehdy, je-li dostatečně levná a vyplatí se. Tedy není absolutně žádný důvod mít prototypy i v nižších kubaturách.
15.11.2010 Článek 1) Příští rok bude poměrně přešutrováno: téměř polovina šasí bude Suter 2011
2) Jsem zvědav na Kalex. Prý má mít karbonový rám a má to být klenot mezi Moto2. Uvidíme.
15.11.2010 Článek Nechápu co se vám nelíbí na jednotném motoru. Nižší soutěže vždycky byly, jsou a budou o hledání mladých talentů. Čím více unifikace tím lépe jsou vidět rozdíly mezi piloty. A tak to má být. Však se stačí podívat třeba na nižší formulové série: GP2, A1GP, F3, Renault Series atd.

Čím dříve bude jednotný motor i v malorážkách, tím lépe. Stačí se podívat jak výrazně pomohlo F1 k atraktivitě pouhé zmrazení vývoje motorů. Jakkoliv jsem velký fanda techniky, tak přece jenom jsou to souboje jezdců na trati co chce každý vidět.
8.4.2011 Článek Tak maličká firma o třech lidech asi si těžko bude moci dovolit kvalitní brzdu od AVL za několik mega a na výpočty software jehož cena je cca mega/rok, stejně jako to dnes dělá Akrapovič.

Nicméně i Akrapovič začínal úplně od píky, takže v budoucnosti kdo ví. Rozhodně držím palce!
8.4.2011 Článek Největší obavu mám z toho Pěškova prototypu. Nechci zpochybňovat umění dotyčných pánů konstruktérů, ale postavit dobré šasi není sranda. No doufejme že mu to pojede.

Pokládám za chybu, že Lukin nešel jezdit do WSBK ikdyby to měl být tým satelitní Kawy. Určitě by se naučil mnohem víc a najel mnohem víc kilometrů. Koneckonců by mohl jen příjemně překvapit. Vzpomeňte na Hayate a Melandriho. Škoda přeškoda.

TOPlist