Komentáře
Nalezeno 5 záznamů
22.3.2019 | Článek | Ne tady se jedná o to, že to první předvedla Yamaha ve Valencii v roce 2018 na podzim na vodě. Proto Yamaha nedala protest...A v yamaze řekli, že to bylo použito, aby nešla tolik voda na zadni kolo. Aprilia se po závodě Fim ptala, jestli to můžou v Aprilii používat i na suchu...protože je napadlo, že to má potencial a chtěli na tom přes zimu makat. Fim řekla NE. Smí se to použít jen na vodu. A ejhle Ducati to vyvíjela a nasadila na hulváta i na suchu. Dosti hnusné bych řekl. Proto to velké rozhořčení šéf technika od Aprilie hned po závodě. Ja bych za to Ducati potrestal. Nějaké slušné chování by mělo být... +8 -6 |
11.12.2018 | Článek | Totální sračka...Zrušit STK1000? Uplná kokotina. Dorna by měla pouvažovat nad zrušením WSBK...Protože nemůžou už tak otáčkově říznutý litry jezdit jen o 1s pomalejší časy jak Motogp stroje za 100 mega... Takže bych STK1000 se současnýma technickýma pravidlama jen přejmenoval na WSBK... -1 |
6.11.2018 | Článek | Jen nechápu proč ten motor tak šponovali, když musí jít do závodů WSBK s nižžšímy otáčkamy a tudíš i výkonem. Ve Wsbk je limit 14 nebo 14500, takže když to má výkon až při 15300, tak to je průser |
29.9.2018 | Článek | Myslím si, že ty Bajky moc osekaly na výkonu..Dit Reitenbereg v STK 1000 zajede co 17tý jezdec v SBK...No jo, kdyby dali SBK více prostoru, zas se moc přiblíží Motogp a to je nežádoucí.. +1 |
10.9.2018 | Článek | Tady nejde o silnější motor, ale o setrvační hmoty atd. Vyřešit klikovku. Aby byl přísun výkonu jemnější a nesežralo jim to gumu brzo. A nebo udělat V4 jak honda ducati, ale než by to bylo konkurence schopný, tak by to trvalo dlooouho +1 |