PROFIL UŽIVATELE

Pohlaví: Muž
Věk: 53
Město: Bohnice
Lokalita: Hlavní město ...
Poděkoval: 2x

Adresa profilu:http://findejs1310.motorkari.cz (Sdílet)

Pevnost Klodsko

Malá víkendovka

V pátek jsme vyrazili směr Náchod.S sebou pouze pár nezbytných věcí včetně master card.Kolem šesté odpoledne jsme byli v Klodsku.Našli jsme si přijemný hotel i s hlidaným parkovištěm.Následovala malá prohlídka města včetně místního Karlova mostu. Výborná večeře a hajdy na kutě.Druhý den ráno po snídani jsme vyrazili pěšky na místní tvrz.12 zlotých a mohli jsme se promenádovat všude sami...jsou tam moudré řeči i v češtině...opravdu super...takové město ve měste.Kdo má rád památky a megalomanské stavby tak tvrz Klodsko je jedna z nich a dá se říct za humny.Nicméně asi 20 km dál je ve Srebrne Gore největší pevnost v Evropě...takže už vím kam povedou mé další kilometry.Jinak Klodsko je pěkné městečko i na procházku a relax a posezení u pivečka. Po prohlídce pevnosti a rozloučení se s personálem hotelu jsme jeli dál na Otmuchow k velkému jezeru.Na kraji je tam pěkná klidná restaurace udělaná ze staré rybářské lodi. Výborné speciality z rybiček z baltu.Trošku jsme si odpočinuli a pokračovali ještě popouknout starou vápenku ve Starém Stocku.Silnice opravdu krasná včetně pěkných zatáček.Malá zastávka u noname rybníčku...jen tak poležet a narovnat záda. No a pak už pomalu směr Morava.... Jeseník,Karlova Studánka a nakonec Suchá Rudná ..hotel Paramon....jen jsme zastavili začalo pršet...ale to už nám bylo jedno......výborná večere jedno pivečko a opět hajdy na kutě.Ráno byla v plánu prohlídka místních vodopádů a krasného lázeňského městečka ale stále pršelo.Tak smůla... Čekali jsme nějakou dobu a jak trochu přestalo tak hen heeen heeeen pryč tam odtud.Jakmile jsme vypadli z "hor" počasí bylo opět super.Následovala zastávka v Sovinci u krásného malého hradu na čaj a výbornou zelňačku....s malým nedorozuměním s hodnou paní výběrčí na parkovišti..no nakonec jsem zvítězil . A potom už směr Luká což je malá vesnička kousek od Litovle..Tam Jsme byli pozvaní na výborné vepřo knedlo zelo od mého bývalého šéfa a kamaráda.No nechtěli nás pustit ale nakonec před třetí hodinou se nám podařilo pláchnout.A to už jsem to pálil přímo na Hradec a Prahu.Dorazili jsme kolem sedmé......umyli jsme stroj a doma jsme sebou plácli do postele a spali jak zabití. Takže výlet až na trošku vody super. Mělo to ale dvě chyby...první je že můj kamarád Jaroušek Pegasák z Kotěhůlek byl v práci a nemohli jsme ho pozdravit a ten druhej....... kuuuur.a ráno jsem se vzbudil do práce.... a opět ty samý deprese jako po srazu v Šatově. Já vím že to není žádnej tisíci kilákovej trip ale pro mě taková pohodovka. Prostě víkendová vyjížďka kolem několika komínů. :-) Asi můj slohový projev nikoho nenadchne ale hlavně to píšu proto abych si sem tam mohl připomenout malý bezvýznamný výlet.

Motorky: Aprilia Pegaso 650

Komentáře k článku
pega napsal 03.11.2016 v 05:13

Jiříku-kamaráde,spisovateli (už jsem to o tobě někde psal),
příští rok když bude nálada,chuť a hlavně čas(asi pá-ne by stačilo) tak bych to dal,co ty(vy) na to?
A nebo někoho(Peťan atd.,atd.,...) seženu a dám to s ním.
Máš to pěkně napsáno,je vidět že jsi prostě cestovatel s velkým "C".