Komentáře
Nalezeno 173 záznamů
16.5.2010 | Článek | Úkol splněn na 90% jsem spokojen |
15.5.2010 | Článek | No držím palce aby to vyšlo! Zatím tým připomíná oběť voodoo |
13.5.2010 | Článek | AKRO: Jinak já se bavím o řadových 4V aby nedošlo k mýlce náhodou. Zajímavý nápad mi přišel jak tu někdo na začátku psal poslat závodit Desmosedici! Abych to shrnul a uzavřel, já chci prostě jen dobré závody bez protěžování kohokoliv a čehokoliv. |
13.5.2010 | Článek | Tak Ducati je pověstná svými omezenými nebo jinak speciálními malosériemi-patří to k image značky. Já osobně jsem zvědav jak to budou řešit-jestli nějakým odvážným krokem do neznáma nebo vylepšováním až do bezvědomí. |
13.5.2010 | Článek | AKRO: Na úplné hranici ne ale blíží se doba kdy ten motor už prostě stačit nebude a pak vyvstane otázka co dál pač donekonečna je zvýhodňovat nejde. Dalibor to v posledním příspěvku řekl za mě. Souhlasím ale s tebou, že ty reakce ted po Monze jsou trochu hysterické. S tím čtyřválcem jsi mě ale moc nepřesvědčil Ducati zas není továrna s takovým objemem výroby jako Japonci a další řada motorek jen kvůli SBK - no nevím. |
12.5.2010 | Článek | AKRO: No tak jsem to myslel...zdá se, že je tady doba kdy je ten dvouválec už na hranici možností (nehledě na vzrůstající náročnost -technickou u finanční- údržby) a čtyřválce se začínají ve vývoji trochu vzdalovat protože ještě pořád mají "kam"...jen s tím přijetím 4V nevím, tvrdé jádro by to asi těžko trávilo. Právě proto mě zajímal názor Ducatistů |
12.5.2010 | Článek | Pity: Vzal jsi mi to z huby, žádná škoda |
12.5.2010 | Článek | Ještě k té Aprilii-troufám si tvrdit, že ve spojení se SBK je MNOHEM méně populární a ta nová V4ka je první opravdu jejich motor takže to taky zřejmě sehrálo svou roli při rozhodování kam dál. |
12.5.2010 | Článek | Rado: 1.-4. Zřejmě jsi to pochopil tak, že obhajuju Ducati-to opravdu ne, to by musel být nějaký výjimečný případ. |
12.5.2010 | Článek | Tady jde o to, že L2, Ducati a WSBK k sobě prostě neodmyslitelně patří a je na tom postavena image superbikové řady a určitě i velká část obchodní strategie. Proto se toho podle mě tvrdošíjně drží a nechcou přejít na jinou koncepci, pač by přišli o celkem značnou část toho tolikrát opakovaného puncu exkluzivity. Zajímal by mě názor Ducatistů jestli by chtěli/zkousli že by superbiková řada přešla na řadové čtyřválce např. Něco jako když přišel V Rod u HD (no spíš by to byla mnohem markantnější změna) |
12.5.2010 | Článek | Že by soumrak dvouválců? |
10.5.2010 | Článek | Vlak:Jo na to Brno už taky myslím, ale to má ještě čas. Na příčku nejvyšší na konci roku jsem myslel úplně v skrytu duše, můj odhad byl kolem 3. místa, zatím je to teda nadplán |
10.5.2010 | Článek | SoulTrain: Leon by měl trochu tvrdit muziku nějakými prvními místy jinak budou problémy. Jsem zvědav jestli už jede na 100% jak říkal nebo tam má ještě jedničku |
10.5.2010 | Článek | Nepříjemnost, ale titul ze Stocků 1000 a solidní výsledky z WSBK které začínají přicházet to myslím v pohodě zažehlí |
9.5.2010 | Článek | Jestli vás trápí počet jezdců kteří dojeli pak Stocky 600 musí být podle těchto měřítek fraška na druhou |