PROFIL UŽIVATELE

Sgt.Dornan

Offline: 8.3.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 42
Město: Ostrava - Hr
Lokalita: Ostrava Morav...
Založil témat: 8x
Napsal příspěvků: 976x
Body komentářů: 1
ID uživatele: 22744
Registrace: 23.3.2008
ICQ:987654321
Skype:epykS

Adresa profilu:http://www.motorkari.cz/profil/sgt.dornan (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 173 záznamů

16.5.2010 Článek Úkol splněn na 90% jsem spokojen
15.5.2010 Článek No držím palce aby to vyšlo! Zatím tým připomíná oběť voodoo
13.5.2010 Článek AKRO: Jinak já se bavím o řadových 4V aby nedošlo k mýlce náhodou. Zajímavý nápad mi přišel jak tu někdo na začátku psal poslat závodit Desmosedici! Abych to shrnul a uzavřel, já chci prostě jen dobré závody bez protěžování kohokoliv a čehokoliv.
13.5.2010 Článek Tak Ducati je pověstná svými omezenými nebo jinak speciálními malosériemi-patří to k image značky. Já osobně jsem zvědav jak to budou řešit-jestli nějakým odvážným krokem do neznáma nebo vylepšováním až do bezvědomí.
13.5.2010 Článek AKRO: Na úplné hranici ne ale blíží se doba kdy ten motor už prostě stačit nebude a pak vyvstane otázka co dál pač donekonečna je zvýhodňovat nejde. Dalibor to v posledním příspěvku řekl za mě. Souhlasím ale s tebou, že ty reakce ted po Monze jsou trochu hysterické. S tím čtyřválcem jsi mě ale moc nepřesvědčil Ducati zas není továrna s takovým objemem výroby jako Japonci a další řada motorek jen kvůli SBK - no nevím.
12.5.2010 Článek AKRO: No tak jsem to myslel...zdá se, že je tady doba kdy je ten dvouválec už na hranici možností (nehledě na vzrůstající náročnost -technickou u finanční- údržby) a čtyřválce se začínají ve vývoji trochu vzdalovat protože ještě pořád mají "kam"...jen s tím přijetím 4V nevím, tvrdé jádro by to asi těžko trávilo. Právě proto mě zajímal názor Ducatistů
12.5.2010 Článek Pity: Vzal jsi mi to z huby, žádná škoda
12.5.2010 Článek Ještě k té Aprilii-troufám si tvrdit, že ve spojení se SBK je MNOHEM méně populární a ta nová V4ka je první opravdu jejich motor takže to taky zřejmě sehrálo svou roli při rozhodování kam dál.
12.5.2010 Článek Rado: 1.-4. Zřejmě jsi to pochopil tak, že obhajuju Ducati-to opravdu ne, to by musel být nějaký výjimečný případ.
12.5.2010 Článek Tady jde o to, že L2, Ducati a WSBK k sobě prostě neodmyslitelně patří a je na tom postavena image superbikové řady a určitě i velká část obchodní strategie. Proto se toho podle mě tvrdošíjně drží a nechcou přejít na jinou koncepci, pač by přišli o celkem značnou část toho tolikrát opakovaného puncu exkluzivity. Zajímal by mě názor Ducatistů jestli by chtěli/zkousli že by superbiková řada přešla na řadové čtyřválce např. Něco jako když přišel V Rod u HD (no spíš by to byla mnohem markantnější změna)
12.5.2010 Článek Že by soumrak dvouválců?
10.5.2010 Článek Vlak:Jo na to Brno už taky myslím, ale to má ještě čas. Na příčku nejvyšší na konci roku jsem myslel úplně v skrytu duše, můj odhad byl kolem 3. místa, zatím je to teda nadplán
10.5.2010 Článek SoulTrain: Leon by měl trochu tvrdit muziku nějakými prvními místy jinak budou problémy. Jsem zvědav jestli už jede na 100% jak říkal nebo tam má ještě jedničku
10.5.2010 Článek Nepříjemnost, ale titul ze Stocků 1000 a solidní výsledky z WSBK které začínají přicházet to myslím v pohodě zažehlí
9.5.2010 Článek Jestli vás trápí počet jezdců kteří dojeli pak Stocky 600 musí být podle těchto měřítek fraška na druhou

TOPlist