Komentáře
Nalezeno 280 záznamů
9.12.2019 | Článek | Tak podle mě to z objektivního pohledu úplně na blití neni. Avintii ta tovární podpora bude něco stát, takže to potřebujou vrátit na výsledcích, anebo to od někoho zaplatit. A obojí nejspíš hraje víc pro Zarca než pro Káju. A Zarco se zase snaží vytěžit z minima maximum, což je taky vcelku pochopitelný.. |
23.11.2019 | Článek | No ty to nějak prožíváš.. TV přenosy? Který jsou na placeným kanále už i při domácím podniku? Věř, že kvůli Kájovi je nikdo vypínat nebude. Znám spoustu lidí, kteří se na MotoGP dívaji jen kvůli Valentinovi. Ale nikdo kvůli tomu, co tam předvádí Kája. Neubyde jedinej divák. A GP v Brně? Pokud vím, tak mladej ani starej Kája nemaji na pořádání zásadní vliv. |
21.11.2019 | Článek | Já nechápu, proč se v létě tak flákaj. Zrovna když je nejlepší počasí a dalo by se jezdit i v Čechách nebo Finsku.. |
20.11.2019 | Článek | No to je trochu diskutabilní. Stoprocentně to bude fungovat ve Francii s Quartararem, nebo v Brně vyšší zájem o Moto3. Ale že by se potenciální návštěvník Brna rozhodoval podle toho, jestli tam uvidí Káju bojovat o předposlední místo?? |
20.11.2019 | Článek | Není to trochu daný klimatickými pásy? Zkuste porovnat s hokejovým šampionátem. Tam se moc nedaří protlačit ty "protekční španěly" proti Švédům a Finům.. +3 |
20.11.2019 | Článek | Je dobře, že to řek starej Karel na rovinu. O angažmá Káji v MotoGP nikdy nerozhodovaly jeho výsledky, nebo zájem týmů, nýbrž pouze starej Karel se svými financemi. Jsou týmy, který ty peníze prostě životně potřebujou. U těch, kteří tvrdí, jak bysme měli být hrdi na naše zastoupení v MotoGP, pravděpodobně už patriotismus a optimismus přerostly v čisté zaslepení. Nejen, že se absolutně nemůžeme radovat z Kájovo výkonů. Ale to, jak na jeho angažmá pohlíží 90% světové veřejnosti, na to taky můžeme být hrdi jen stěží... +8 |
18.10.2019 | Článek | Je tak těžký uznat, že horkokrevní španěláci, kteří můžou trénovat 12 měsíců v roce mají větší šance, než adepti ze zemí, kde to maji na okruh celodenní trmácení po nesjízdných komunikacích? Předpokládám, že se vybíralo podle časů, aby v šampionátu jezdila špička, a né ti, kterým to taťka zaplatí... +3 |
24.9.2019 | Článek | Ona se v tomhle českém překladu nepíše podstatná věc, že ten "nový projekt" znamená, že by měla mít Honda příští rok oficiální tovární HRC team. Takže je teoretická možnost, že si k tomu Firebladu sednou s golou a šroubovákem a něco s nim vymyslí. Ale stejně si myslím, že museli Alvárovi potvrdit, že pracujou na V4, jinak by to nepodepsal. |
12.8.2019 | Článek | Avintia ty motorky nejspíš nedostala zadarmo, ani nevyšmelila od mechaniků někde za boxem za prachy na ruku. Za prachy, který za to dali, vědí naprosto přesně, co si kupujou, a to do posledního šroubku. A evidentně s tím musí bejt velmi dobře seznámen i jezdec, kterej s nima podepisuje nějakou smlouvu, která pravděpodobně bude taky podrobnější, než paragon A5. Ale klidně spekulujte a vymejšlejte konspirační teorie.. Rovněž mi neni moc jasný, kde tak strašně chybí ta tovární podpora u motorky, která vloni vyhrávala. Vymontovali si z toho u Ducati volítanou spojku, nebo vymačkaný řetězový kolečka, aby si je ušetřili pro Doviho? Nebo přes zimu zpuchřely gufera a Ducati nám nový nedodá? |
3.8.2019 | Článek | Já jsem si to teda pustil znovu a nemůžu se zbavit dojmu, že jedinej, kdo se zachoval jako nezodpovědný prase, byl Rins. Marquez mu nic nezavíral, jel naprosto plynulej průjezd zatáčkou a on se tam dost riskantně nacpal, po kontaktu ho vytlačil na vodu, kde mu to klouzlo. Na takovýmhle flekatým povrchu jede každej trochu jinou stopu a myslím, že je dost neuvážený takhle předjíždět v kvalifikaci. Z toho zbytečnýho závodění s Millerem a Marquezem v boxovce a křížení jejich stop mi připadá, že Rins nemá žádnej respekt vůči ostatním. +7 -4 |
16.4.2019 | Článek | Já na těch klucích obdivuju to umírněné diplomatické vyjadřování a optimismus. Po takových nešťastných zkušenostech a zhrzených nadějích a voni by hned vzali vinu na sebe a jen se těší na další závod. Asi to takhle maji ve smlouvě, ale já bych ještě za 3 tejdny v Jerezu vyřvával do všech hovad, který vymyslely takovýhle debilní pravidla a který mi blbě signalizovaly... +2 |
7.4.2019 | Článek | WSBK se už po desetiletí potýká s nastavením pravidel tak, aby byly regulérní. V některých obdobích to opravdu vypadalo, že má pravidla někdo zaplacený a bohužel to mělo i velmi smutný dopad na vývoj motocyklovýho trhu. Momentálně jsou závody nejregulérnější za posledních mnoho let, protože přinejmenším mají všechny motorky stejnej objem. Měly by pravidla co nejvíc vycházet ze sériových motorek. Nechápu, proč by se měla Ducati nějak škrtit. Když vyvinuli výjimečnou sériovou motorku, tak maji právo s ní vítězit i v závodech. Spíš je to o nastavení definice sériového motocyklu. Ironií osudu je, že Ducati nyní vítězí s motorem, kterej v minulosti vyštípali z WSBK. Zde už je prostor pro konspirační teorie +3 |
2.4.2019 | Článek | V takovej situaci musí komise učinit poměrně rychlý rozhodnutí, nemají čas si to pouštět 18x a rozumovat u toho plni emocí, jako my chytráci druhej den v diskuzi. Takže nalistujou pravidla a ty hovoří jasně. A je asi vcelku jedno, jestli tomu šéfuje Spencer, Chuck Norris, nebo Čaputová. Navíc to evidentně sledujou speciální kamery a co my víme, jestli nějakej SW nevyhodnocuje o kolik se přesně kolo hnulo a neporovnává s nějakou nastavenou tolerancí... Otázkou je spíš nastavení a odstupňování trestů, průjezd boxem je likvidační a v tomhle případě hodně přehnanej. +1 |
2.4.2019 | Článek | Je blbost tvrdit, že tím žádnou výhodu nezískal. Kdyby cuknul a zastavil. Ale on byl v okamžiku startu v mírným pohybu a to je sakra výhoda. Spíš by měli vymyslet mírnější trest, třeba že by musel pustit 3 bloaky před sebe... |
22.2.2019 | Článek | Že by se Honda opravdu rozhodla začít něco dělat s tou letitou ostudou?... |