PROFIL UŽIVATELE

Foo

Offline: 6.6.2021 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 44
Město: Teplice
Lokalita: Teplice Ústecký
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 4x
Body komentářů: 8 / 6
ID uživatele: 220506
Registrace: 18.5.2014

Adresa profilu:http://foo.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 26 záznamů

5.5.2021 Článek Naštěstí máme Jawu. Ne??
5.5.2021 Článek Pavle_S jak můžete vědět, že ten člověk neříká pravdu ?? ....Mám kamarády..... to mi stačí.
5.5.2021 Článek Zarytí Jawaři nepřipustí kritiku...
5.5.2021 Článek Já snad zde haním motor??? Pavle_S jsi mimo...
5.5.2021 Článek Alespoň máš knížky . Možná by bylo lepší, kdyby Jawa založila nakladatelství.
5.5.2021 Článek Podívej se pod kapoty toho svého OHC-éčka co tam máš za motor a co asi bude v té Tatance ??? Již podle obrázku je to jasné a navíc ve článku píší, že bude od neznámého čínského výrobce převzata buď celá platforma a nebo jen motor 400 ccm!! Že to vychází z historie?? Spíše z historie Minecraftu.
5.5.2021 Článek Tady nejde o žádné zlo přece. Jawu máme rádi, ale chceme krásné stroje s odkazem na naší historii. Proč to jen u nás nejde a v Indii ano???
5.5.2021 Článek Třeba to zase zachrání Indové . Tam se Jawa 300 CL moc povedla. Tenhle paskvil s čínským motorem
27.4.2021 Článek Určitě super svezení, ale "ufo" style a tablet místo tachometru a otáčkoměru mě fakt nenutí si to koupit. Raději si koupím krásné VFR 800 a nebo Blackbirda .
7.12.2020 Článek Milý majitelé či budoucí majitelé F4 750 nebo 910 chtěl bych vám vzkázat toto. Vůbec se těchto motorek nebojte. Spoustu věcí si uděláte sami jako na každé jiné motorce. Pokud budete potřebovat ložiska do zadního excentru či jakékoli gufero, tak se stračí podívat na číslo na ložisku či guferu a po vložení tohoto čísla do googlu příslušný díl koupíte u prodejců ložisek. Měnil jsem si v zadním náboji ložiska a gufera sám a vyšlo mě to na 2 500kč. Koupil jsem ty samá jako v originále. V Ducati chtěli 5 000kč za to, že tam příjdu s excentrem a nalisují do něho ložiska a gufera. Né že tam nechám motorku a ještě to budou kuchat. V dnešních autorizovaných servisech nejsou mechanici, ale měniči. Tyhle starý motorky se jim opravovat nechce a už vůbec ne přemýšlet kde je problém, proč to střílí, proč to cuká a tak. Hlavně dodržujte předepsaný olej 10w-60 s API k danému modelu. Nikdy nedávejte jiný olej, nebo to celý zkurvíte (díky špatnému API oleje nebude dostatečný film na vačkách a ve válcích a díly motoru půjdou rychle do kopru. Nešetřete na oleji a měňte každou sezonu nebo 6 000 km.). Další problém jsem měl s cívkami. Pokud motorka škube, střílí a prostě jede na prd, tak to většinou dělají zapalovací cívky. Jsou tam 4 a jedna v Ducati stojí 5 000 kč. Proto je taky nikdo nemění. Pozor i tento problém má řešení. Podíváte se na italské vozy téhož roku výroby jako je vaše Brutalka. Alfa Romeo, Fiat, Lancia a zjistíte, že mají tu samou cívku. Nyní si můžete koupit jednu cívku od 500 kč - 850 kč a vybrat si NGK, Delfi, Valeo, ale nekupujte Starline (nevydrží-vyzkoušeno). Také doporučuji zkontrolovat pojiskovou skříňku zda tu nejsou uvolněné svorky na pojisky. Pokud jsou pojistky volné, tak vám třeba problikává displej. Někdy je tištěný spoj ve skříňce spálený a to pak musíte koupit za 14 000kč novou a nebo použitou na ebay.com. Brzdy má japonské Nissin, takže krásně koupíte opravné sady na tento brzdový systém za pár korun. Než půjdete do autorizovaného servisu, tak nejdříve si díl vygooglujte. Pokud chcete vystoupit z tradiční šedi GSF, CBF, FZ6, FZ8 atd. tak máte jedinečnou možnost vlastnit krásný osobitý stroj s nádherným projevem ...
+2 
25.11.2020 Článek To fakt nemyslíte vážně . Bezduchá černá potvora. Nemá čím okouzlit. Objem super . Honda = záruka kvality a spolehlivosti.
+2 
20.11.2020 Článek Vzpomínám na krásná léta devadesátá, kdy motorky měli analogové ukazatele s číslovkou 300 a každý malý klučina včetně mě se ptal kolik má na tacháči . Dnes na hezkou motorku plácnou tablet a jeď. Ne, fakt nechci čumět na tablet a vůbec mě nelákají tyhle moderny nabušené elektronikou
+1 
17.10.2020 Článek 60 tis. km se týká jen rozvodového řetězu. Jinak olej a ventily zůstává na stejném intervalu.
17.10.2020 Článek Konečně se probudili , ale že jim to trvalo . Desmo rozvod měli pohřbít už dávno, tak jako suchou spojku .
+1 -3
24.9.2020 Článek Dnešní motorky kazí doba tabletů. Není nad klasický analogový ukazatele. Jinak moc hezký stroj.
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist