renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

kudrlik

Offline: 19.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 60
Město: Strakonice
Lokalita: Strakonice Ji...
Komentářů: 2x
Poděkoval: 2x
Založil témat: 5x
Napsal příspěvků: 81x
Body komentářů: 35 / 24
ID uživatele: 211860
Registrace: 13.3.2014

Adresa profilu:http://kudrlik.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 190 záznamů

27.4.2018 Článek Kupce si to najde.
Naháč je sice to pravé ořechové, ale pro jízdu kolem komína a možná chvíli na motárdovém okruhu.
Kdo chce trochu víc jezdit a nechce být stále zaflákaný od much stejně skončí s cesťákem a plexi - osobní zkušenost, ale jezdím málo - víc jak 12 tisíc najedu jen občas.
Ale chápu ty nepříznivé ohlasy - naháč po městě vypadá moc dobře a je to klasika.
16.3.2018 Článek Vývoj směřuje k vítězství ale také k prodražení závodů - pomalu to začíná vypadat, že se dostaneme u motorek k tomu co je už u aut zcela běžné a začal s tím Peugeot - ten měl největší vývoj a ten vývoj směřoval k jednomu...aby se všechny díly na autě pokud možno rozpadli ve stejnou dobu (ideálně rok po záruce) a zákazník si musel koupit nové auto.
Snad je to jen úsměvné a mašiny budou ještě nějakou dobu k radosti...
15.3.2018 Článek Tato kila mít na objemu 450 a 35kW - to by byla nádhera.
Ale i tak se mi tahle motka líbí - kolem komína by to stačilo - ale je to podle gusta - ja bych to měl max na polňačku a hlavně do města a po okolí...ten kdo chce víc do terénu, tak pro něj jsou ty plasty jen zbytečná starost a zbytečná přirážka k ceně.
14.3.2018 Článek MichalR10 (103) napsal 9.11.2017
Dal jsem ti palec dolů, ale ne nijak vážně. To proto, že těžkých endur je tři pr... a pokud jde o opravdu enduro, tak tam je pro mne strop 450 - všechno ostatní je do terénu na nic a to i na blbnutí. Pro mne je rozhodující zábavnost motorky - nevidím to špatně, že udělali enduro 800 - jak jsem již psal - klidně i 500. Problém vidím v tom, že výrobci udělají maloobsahovou motorku a stejně to váží 200 kg. Viděl bych ideální Enduro 450 - 550 obsah a do 150 kg - pak je to zábava a když někde padneš s báglem, tak není problém.
Ano - mám 1200, ale protože Stelvio je prostě cesťák a kdo tvrdí, že je to Enduro, tak neví co enduro je.
Nic proti ničemu - chceš větší motorku - ok - pro mne 184 cm je Stelvio akorát, ale jel jsem i na V9 Bobberu a tak překvapil jízdními vlastnostmi, že jsem litoval, že nemám bokem pár peněž.
Uznávám, že máš jiné priority a objem motoru je pro tebe důležitý - pokud ale dělají koncept endura 800, tak si myslím, že když teď pracujjí na nové 1200, tak to pak udělají i v té silnější verzi a dočkáš se - teď mají jen 800 a 1400 a asi to enduro nechtějí dělat 1400.
Podle toho, co jsem slyšel, tak má být buď litr nebo 1200, ale spíš znovu 1200.
Mne tím endurem potěšili, protože jsem byl docela vystrašen tím, že od sloučení s nejmenovanou značkou budou endrua již dělat u té nejmenované značky a Guzi bude jen cruiser.
2.3.2018 Článek Jediné retro, které by za to stálo vyrobit, je stará Jawa 500 ve stylu bobber.
Tyto "rádoby" retra slouží jen k tomu, aby čím dál víc lidí mávlo rukou a nebo jen kroutili hlavou...v tom horším případě už jen bez zastávky prošli okolo a v tom nejhorším příadě se styděli za to, že tohle je Jawa současnosti.
Jediné plus je cena, ale za ty prachy bych koupil Hondu 250 Rally a užil bych si na ní podstatně víc.
1.3.2018 Článek Na Holešovice jsem zanevřel.
Možná se to letos zlepšilo, ale termín, kdy v jednu dobu byl muzikál, výstava lidské tělo a ještě moto a kousek dál lítali kolotoče a houpačky...to jsem si hezky zanadával a bylo to na mašli nejen z důvodu nemožnosti zaparkovat nebo se tam vůbec dostat.
Tak jsem si řekl: "už nikdy víc".
Letos, kdy jsem se rozhodl vzít Holešovice na milost mne chytla "angina chlastoris" a výlet rozhodně nebude. I tak asi nejlepší nechat pro pražské auto doma a pro ostatní někde u M.
10.2.2018 Článek pro splasenetrubky
Dobrá hláška s tou přestavbou a jak to komu vyšlo...

A ten nick je z mašiny nebo z velestroje velorex
8.2.2018 Článek Jestli někdo chce hodnotit Afriku v základním nastavení, tak je to nepodobný problém, jako když jsem je se Stelviem okruh (bezpečně na motorce) a nemohl jsem jet to co ostatní, protože předek nejde nastavit tak, aby to bylo vhodné na okruh - u Afriky to nastavit jde.
Kdyby mi někdo poradil jak na Stelvio dát jiný předek - to by byla rada.
+1 
8.2.2018 Článek Migu Migu-
ten vtip je v tom, že je to prosté zvážení - rozhodně ne sprosté.
7.2.2018 Článek Pro Mig_35 (82) napsal Dnes v 10:54

Migu - prosím tě - co je to sprosté zvážení?
Osobně bych to prostě jen zvážil, ale možná na to u vás jdete jinak ... no jasně že for - nic ve zlém

Jinak nechápu poznámku k dálničním kroskám - tzn. že Afrika není na cestování? Ta je na cestování i pro dva. Pokud jde o mne, tak na cestování mám pohodlnější, ale Afriku bych rozhodně nezatracoval - co jsem jel s klukama, tak na Africe se dá pohodlně a za relativně malou spotřebu ujet víc než některých rádoby cestovních speciálech, kde máš sice kryty na všechno možné, ale nehneš se z polohy.
+1 
4.2.2018 Článek Dakar přesunem mimo Afriku ztratil, ale stále se jezdí africká část do Dakaru, ale už se jmenuje Africa Eco Race a kdo che, ten se může zajímat dál.
Pokud jde o nový "Dakar", tak si nemyslím, že v motorkách omezení obsahu něco pokazilo - dnes 450ccm lítá jako dřív litr a bezpečnost je podstatně větší - ovladatelnost podstatně lepší a tím pádem i divácký zážitek je o moc lepší a pro jezde je rozhodně lepší tahat z písku 150 kg než 250kg.
Ale jestli by někomu příslo jako super nápad jet původní Dakar s GS 1200, tak ať jede po stopách starého Dakaru a hrabě těch 250 z písku - musí to být super zážitek.
29.1.2018 Článek Za mne Indian vede na HD. Ale pořizovat to nebudu - jezdím ve dvou a s babou na tomhle jet 700 a víc ... Ale kdybych uvažal o cruiseru a měl na něj...
18.1.2018 Článek A proti amíkům - čistá práce, řemeny schované - nikde nic o co bys mohl zavadit a čekat, že ti to utrhne nohavice včetně ruky až ke krku.
18.1.2018 Článek Horší diskuze než u volby prezidenta ČR
18.1.2018 Článek a VW už dávno není to co býval

TOPlist