PROFIL UŽIVATELE

josefíno

Offline: 30.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 57
Město: Nové Město nad Metují
Lokalita: Náchod Králov...
Body komentářů: 70 / 12
ID uživatele: 207980
Registrace: 5.2.2014

Adresa profilu:http://josefino.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 37 záznamů

3.3.2020 Článek Když čtu o "touhách a přáních úředníků snížit nehodovost", okamžitě mi zatrne. A zvláště, když čtu o tom, že mají tabulky a kvóty, o kolik...Úředník nevymyslí nic jinýho, než další zahuštění zákazů, příkazů, omezení a dalších podobných pakáren. Případně by kvůli potlačení nehodovosti motocyklistů mohl vzniknout další extra úřad.
+3 
18.11.2019 Článek Jakmile jsem se asi před týdnem dočetl, že se šéf Dorny Ezpeleta (ač mu po tom zjevně vůbec nic není) na adresu Lorenza prohlásil, že by se měl zamyslet nad svým dalším životem, okamžitě mě napadlo, že dělá někomu místo. A stačilo si dát dvě a dvě dohromady, pro koho asi pracuje...Kmotr Markéz bude mít kluky pěkně pohromadě v jednom týmu pod křídly všemocného Repsolu, Lorenzo dostane odchodné za to že "pochopil" a všichni budou spokojený. Komedie, obyčejná politika po Španělsku.
+9 
15.11.2019 Článek Úvahy o tom, že JL uvolňuje místo pro Zarca budou asi mimo. Když před pár dny Ezpeleta tlačil na Lorenza, aby odešel, určitě neloboval za Francouze, jsem si jistý, že už to bylo upečený. Moto GP řídí Španělé a HRC jakbysmet (Repsol), bude to určitě španěl. Jsem jen zvědav, který. Smlouvy mají podepsaný všichni, to znamená, že budou muset někoho vyvázat. Ani bych se nedivil, že to bude mladej Markez, když vidím fotra, jak se chová v padocku, nemůžu se zbavit dojmu, že to tam všechno řídí...
10.10.2019 Deník NC je rozhodně zajímavý stroj, nocméně podvozek je jednoznačně nejslabší článek téhle motorky. Hlavně ať je manželka v pořádku!
18.4.2019 Článek Supr článek i video, moje gusto, protože: celý život jsem se honil za obsahy a výkony a na starý kolena "objevil" kouzlo těchhle menších motorů. Člověk se královsky baví už při ladění takové motorky (hlavně podvozek a brzdy ) no a jízda je potom taková odměna, protože jak řečeno výše, je z toho prostě jiná motorka.
Jen malé upřesnění, na vidlicích jsou opravdu samolepky Ohlins, ale kartridže jsou podle vršků jednoznačně "Misana" od italské firmy Andreani...
+1 
27.2.2019 Článek No hezký, určitě se kluci pěkně povozíte, ale aby z toho byl taky nějaký výstup pro nás čtenáře. Kdepak je na dnešek slíbený test tří půllitrů od Hondy z Kanárů??
22.12.2014 Článek 700 kubíků a 48 koní? Jasně - nevýrazné, bezpohlavní, není co řešit. Na motorkách jezdím 30 let, většinu času na úžasných japonských čtyřválcích (posledních deset let na 1200 ccm/160 koní). Bohužel, paradoxně jejich až sterilní dokonalost způsobila, že jsem za minulý rok najel jen 1200 km, problém u mě je v tom, že se něco zajímavého na těchto strojích začíná dít až po výrazném překročení zákonného rychlostního limitu ale do té doby nuda, šeď. Uvědomil jsem si, že potřebuju něco změnit a na jaře jsem si koupil NC 700x v manuálu, ano, není tak dokonalá, jako výše zmíněné stroje, ale proti nim mi připadá výrazně zábavnější a to už od nulových rychlostí. Ne počtem koní, ale charakterem motoru a celého stroje. U mě tedy stoprocentně zafungovalo ono "méně je někdy více" a tak jsem letos najel 10 000 km a každý jsem si parádně užil. Takže termíny nevýrazný a bezpohlavní chápu od letoška trochu jinak...
+5 
Předchozí
1 2 3
Následující

TOPlist