renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

josefíno

Offline: 8.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 57
Město: Nové Město nad Metují
Lokalita: Náchod Králov...
Body komentářů: 70 / 12
ID uživatele: 207980
Registrace: 5.2.2014

Adresa profilu:http://josefino.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 36 záznamů

26.2.2024 Článek Přiznám se, že jste překvapili. V době, kdy má každý jouda (jako já) telefon, který mu mu nabízí takřka celý světový internet v češtině (zdarma), je to odvážný krok. No snad Vám to vyjde . Ty korunky se Vám ale určitě nepovedly, věřím, že jste to jen nedomysleli. Celá společnost je neuvěřitelně rozdělená, člověk si musí dávat pozor, co kde řekne, na ulici, v práci, v rodině?!, a Vy jste to natáhli i sem. A neříkejte že ne, stačí se začíst do diskuze níže. Na výstavě možná padnou i nějaké facky. Super.
+3 -1
13.12.2023 Článek Vždycky když vidím něco takového, nedá mi to, abych si nevzpoměl na malér, který se přihodil jedné uklízečce, když večer po zavíračce normálně uklízela na nějaké výstavě moderního umění a zametla z podlahy rozšlapané sušenky. Druhý den byla obviněna ze zničení "instalace" v hodnotě ,nevzpomínám přesně, snad kolem 15 až 17 tis. éček.
+4 
10.12.2023 Článek O5 veliké díky p. Kosteleckému za vzpomínkový článek, kudy se ubírala motocyklová historie. Tentokrát čteno se slzou v oku, od r. 96 jsem měl to potěšení tuhle lokomotivu vlastnit, super zážitky, cestování ve dvou... Sháněl jsem tenkrát CBR 1000f, ale naskytla se tahle a nelitoval jsem, poctivý starý "železo", moje první opravdu velká motorka.
30.11.2023 Článek No jako dobrý , ale jestli to nejsou trochu pokrytci. Před pár lety se jich ptali jestli nebudou zase dělat sportovní kapotu, tak prej ne, protože sport. kapoty v lidech vyvolávají nutkání jezdit rychle, což je v dnešní době nežádoucí. 390 v kapotě prý stačí...
24.11.2023 Článek Neuvěřitelný článek. Vypíchne sportovní speciály, ale naprosto zamlčí to nejzajímavější, co si může běžný člověk reálně pořídit, přitom to jsou velmi zajímavé stroje...
+3 
20.11.2023 Článek Mě osobně čínská motocyklová expanze nevadí, Japonci na motorky už poslední roky dost kašlou, takže nemám nic proti tomu, když jim někdo prožene perka (ostatně jako to udělali před lety i oni). EICMA hodně napověděla...K samotné motorce - nelíbí se mi, ale to je subjektivní. Co nemůžu ale vůbec překousnout je u naháče motor zakrytý nějakými plastovými bazmeky. Možná tím schovávají nějaký bordel, hadice apod., ale to mě nezajímá, u naháče je motor jedním z výrazných designových prvků. Že takhle mohutně dimenzovaná přední brzda brzdí mizerně je a) pro Číňany typické, b) způsobené s největší pravděpodobností příliš velkým průměrem pístu v pumpě, na což ukazuje i velmi krátký krok páky. Destičky? taky možnost. Jinak jednoduchost konstrukce i elektronického vybavení osobně dnes hodnotím jako klad. Jako další klad bych viděl nastavitelnost alespoň zadní pérovací jednotky, předpětí hydraulicky je super, ale vsadím se, že na druhém konci jednotky vidím i kolečko regulace odskoku (což panu redaktorovi patrně uniklo). Vůbec v podvozcích bych řekl, že Číňani oproti Japoncům v nižší třídě motorek jsou o dost velkorysejší, nabízejí většinou víc za míň, což jako potenciální zákazník můžu jen uvítat.
15.10.2023 Článek Díky za další sqjelý článek k nedělnímu ránu o tom, jakými cestami, necestami či houštinami se ubírala motocyklová, nebo spíš supermotocyklová historie
+1 
3.9.2023 Článek Samozřejmě opět super článek, díky. Je fascinující číst, jaké tehdy v BMW panovaly poměry

+3 
16.7.2023 Článek Pochopitelně opět díky za super článek a vzpomínku na dobu, kdy jezdíce na Jawě 350 s 24koňmi
přidírající se při delší jízdě nad 100km/h slintal jsem nad obrázky tohoto ,,superbiku,, pro mlaďáky a představoval jsem si těch 60 koní a 200km/h. A asi to ve mě nějak zůstalo, na starý kolena jsem si dvouválcový půllitr pořídil /i když těch 200 neumí/. Už se těším, o čem to bude příště...
23.4.2023 Článek Pane Kostelecký díky opět převelice. Mladší generace si asi tolik nepočte, ale my co jsme dvoutaktní éru zažili, tak pro nás (pro mě určitě) jsou to úžasné informace. 250-ka co jede 160? Se nedivím, že v Motorradu tehdy označili naši 350-ku slovem "traktorfahrer"
+5 
9.4.2023 Článek Super článek, jako ostatně vždy. Na zmínky o Lawsonově replice jsem narazil už asi stokrát, teď konečně vím, jak to tenkrát bylo. Díky a hezkou neděli
29.3.2023 Článek Dobře Honda ! Pořádně to rozšťourejte, ať to smrdí co nejvíc a co nejdýl . A já přemejšlel o tom, kdy Hondě dojde trpělivost a sepne jim, že tenhle psychopat (na tom označení trvám, nemám na to sice aprobaci, ale sleduju ho celé dlouhé roky, co nastoupil do nejslabší třídy) jim dělá jen negativní reklamu (a díru do rozpočtu). Jen to pořádně vyhroťte
+10 -2
14.2.2023 Článek Bezva nápad s tímhle testem. Neodpustím si ale jednu poznámku. Integrální přilby používám desítky let, první "belku" (tak jsme jim kdysi říkali) jsem měl legendární Cassidu se slídou na cvočky :). Za tu dobu tyhle helmy prošly dlouhým vývojem, snaží se vyřešit pohodlí, větrání, hlučnost, což jak ukazuje i dnešní test se stále ne vždy daří a stále s tím bojují. Přesto se ale podařilo vymyslet jednu převratnou věc, která, podle mého názoru a mých zkušeností výrazně posunula pohodlí a hlavně bezpečnost o velký kus dopředu, a to je sluneční clona! Nebudu sáhodlouze vysvětlovat proč, určitě všichni znají to dilema, které sklo si vzít na vyjížďku, jestli čiré nebo tmavé, jaké bude počasí, budu do tmy doma, stejně jsem to nestih, tak mám jet s tmavým v noci a nebo s vyklopeným (obojí je špatně), skrz čirý budu mít zapadající slunce rovnou proti očím atd. A sluneční brýle v kombinaci s čirým sklem byl taky takový kompromis. Takže mě trochu "nadzvedla" ta suchá zmínka v článku, že sluneční clona snižuje bezpečnost. Tečka. Hotovo. Takže všichni, co si koupí helmu se sluneční clonou od teď riskují své životy, nebo aspoň zdraví. Vím asi jak je to myšleno, clona tam je "navíc", ale nevěřím, že by výrobci šli cestou zeslabení skořepiny nebo konstrukce. Ne takhle renomovaní výrobci. Když jsem naposledy vybíral helmu, všiml jsem si, že Arai je možná jediná z velkých firem, která sluneční clonu vůbec nenabízí a tak asi není náhoda, že i když z testovaných helem clonu nemá skoro žádná, poznámka o bezpečnosti je u Araiky. Jako by někdo citoval z propagačních materiálů. Ono by o nic nešlo, je to jen nevinný test, článek. Bohužel jsem četl, že se tím začal zabývat jakýsi byrokrat v Bruselu s jasným cílem sluneční clony jednoduše zakázat, prý jsou nebezpečné! Tak proto reaguju takhle podrážděně. Sorry, ale musel jsem :).
+3 
22.1.2023 Článek Ano, tu akci MON si velmi dobře pamatuju. Já smrad a v podchodu v Praze u stánku tahle malá motorka, která by mi rozměrově dobře pasovala. Krásně žlutá, kupa chromu a nápis Honda, prostě zhmotněný dětský sen. Dodnes mám tu vzpomínku v makovici, jak by to bylo včera
22.1.2023 Článek Taky jsem měl známou v mototechně a taky jsem si díky tomu mohl jít pro novou MZ 250 ETZ, ale pro změnu až po setmění ...
Předchozí
1 2 3
Následující

TOPlist