Komentáře
Nalezeno 476 záznamů
23.10.2022 | Článek | Ahoj, budu tuto diskuzi pravidelně sledovat a rád odpovím, příští týden také vyjde podrobnější recenze. Limitovaná verze Aviazione je opravdu na standardu, ale my neměli možnost standardní podvozek vyzkoušet. Norge je povedený model, v porovnání s ním nabídne V100 i sportovně laděné svezení a má o dost většíé „fun“ faktor, taky se s ní hezky žije ve městě a hustém provozu. V porovnání s V100 je Norge spíš cesťák pro dva, ten rozdíl hmotnosti 25 kg je fakt dost, pocitově bych odhald že to bude ještě víc kvůli vyššímu těžišti u Norge. Navíc je V100 překvapivě štíhlá v oblasti nohou i kolen. Motor je o generaci kultivovanější a pružnější. Když se všechny ty pocity sečtou, tak ty dva modely lze jen těžko srovnávat. |
21.10.2022 | Článek | Bude, příští rok ukážou, další rok pak začnou vyrábět. |
21.10.2022 | Článek | Není to ta velká „machna“, jako byla třeba Sport 1200, ale ani malá motorka, pocitově srovnatelná třeba s V85TT, která jezdila s námi. |
18.10.2022 | Článek | -> Francis R: souhlas, asi jsme si špatně rozuměli, já hledal rozdíl hmotnosti mezi jednovačkou a dvouvačkou vzducháčem |
18.10.2022 | Článek | Porovnává se to jen těžko, protože se měnily zvyklosti a standardy pro provozní hmotnost (plná nádrž, půl nádrže apod). U starších motorek je skoro lepší vycházet ze suchý váhy, co jsem dohledal, tak 1200 jednovačka měla 199kg suché a dvouvačka 20-3 popř následně 205 suché, proto bych neřekl, že srovnatelná provozní hmotnostg bude +24 kg. |
17.10.2022 | Článek | Myslíš třeba toto? https://www.motorka...34031.html?kid=36837 |
13.10.2022 | Článek | Díky za upřesnění, opravili jsme. |
12.10.2022 | Článek | Většina výrobců elektromotorek uvádí točivý moment na zadním kole. Např v diskuzi zmíněný Stark má 938Nm na zadním kole. |
12.10.2022 | Článek | Stark je „futurističtější“, ale po bombastické premiéře na začátku roku v současné době předpokládá dodání motocyků jaro 2024. |
29.9.2022 | Článek | Díky za upozornění, jak jsem psal v úvodu, recenze je doplněním původního převzatého testu zveřejněného na jaře, kde jsou další podrobnější informace. Do dnešní recenze jsem přidal informaci: „Za zmínku stojí i schránka pod sedlem s otevíráním ze strany, kam se vejde otevřená přilba nebo menší integrálka.“ |
28.9.2022 | Článek | Omluva za chybějící info, tělo motoru je odlévané v GB, opracování ve Francii, připíšu to do článku. |
21.9.2022 | Článek | To asi nezměníme, napsat reportáž z akce ještě před akcí zatím neumíme ) Článek je spíš pro lidi, kteří zvažují, jestli na takový kurz vyrazit příští rok. Na všechny zajímavé akce můžou organizátoři dát do kalendáře pozvánu v sekci https://www.motorkari.cz/motoakce/. |
7.9.2022 | Článek | Pravda, od konce dubna nebyl, ale jezdí hodně slušně a na body aktuálně na 4. místě v celkovym pořadí šampionátu. |
11.8.2022 | Článek | Jestli se nepletu tak Martin má v testu na hlavě enduro vyklápěčku Schuberth E1, Vláďa pak enduro-cestovní přilbu Airoh Commander. |
15.7.2022 | Článek | Jen malé upřesnění - autor napsal: "R18 se opravdu víc hodí na majestátní jízdy po centru a kolem Berlína než na ostré vracečky na Passo di Stelvio". |