PROFIL UŽIVATELE

FilipT

Offline: Včera v 23:33 Hlavní stránka sekce

Skupina: Redaktor
Pohlaví: Muž
Věk: -
Město: Liberec I -
Lokalita: Liberec Liber...
Založil témat: 20x
Napsal příspěvků: 306x
Body komentářů: 16 / 18
ID uživatele: 2077
Registrace: 1.2.2008

Adresa profilu:http://filipt.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 476 záznamů

23.10.2022 Článek Ahoj, budu tuto diskuzi pravidelně sledovat a rád odpovím, příští týden také vyjde podrobnější recenze. Limitovaná verze Aviazione je opravdu na standardu, ale my neměli možnost standardní podvozek vyzkoušet. Norge je povedený model, v porovnání s ním nabídne V100 i sportovně laděné svezení a má o dost většíé „fun“ faktor, taky se s ní hezky žije ve městě a hustém provozu. V porovnání s V100 je Norge spíš cesťák pro dva, ten rozdíl hmotnosti 25 kg je fakt dost, pocitově bych odhald že to bude ještě víc kvůli vyššímu těžišti u Norge. Navíc je V100 překvapivě štíhlá v oblasti nohou i kolen. Motor je o generaci kultivovanější a pružnější. Když se všechny ty pocity sečtou, tak ty dva modely lze jen těžko srovnávat.
21.10.2022 Článek Bude, příští rok ukážou, další rok pak začnou vyrábět.
21.10.2022 Článek Není to ta velká „machna“, jako byla třeba Sport 1200, ale ani malá motorka, pocitově srovnatelná třeba s V85TT, která jezdila s námi.
18.10.2022 Článek -> Francis R: souhlas, asi jsme si špatně rozuměli, já hledal rozdíl hmotnosti mezi jednovačkou a dvouvačkou vzducháčem
18.10.2022 Článek Porovnává se to jen těžko, protože se měnily zvyklosti a standardy pro provozní hmotnost (plná nádrž, půl nádrže apod). U starších motorek je skoro lepší vycházet ze suchý váhy, co jsem dohledal, tak 1200 jednovačka měla 199kg suché a dvouvačka 20-3 popř následně 205 suché, proto bych neřekl, že srovnatelná provozní hmotnostg bude +24 kg.
17.10.2022 Článek Myslíš třeba toto? https://www.motorka...34031.html?kid=36837
13.10.2022 Článek Díky za upřesnění, opravili jsme.
12.10.2022 Článek Většina výrobců elektromotorek uvádí točivý moment na zadním kole. Např v diskuzi zmíněný Stark má 938Nm na zadním kole.
12.10.2022 Článek Stark je „futurističtější“, ale po bombastické premiéře na začátku roku v současné době předpokládá dodání motocyků jaro 2024.
29.9.2022 Článek Díky za upozornění, jak jsem psal v úvodu, recenze je doplněním původního převzatého testu zveřejněného na jaře, kde jsou další podrobnější informace. Do dnešní recenze jsem přidal informaci: „Za zmínku stojí i schránka pod sedlem s otevíráním ze strany, kam se vejde otevřená přilba nebo menší integrálka.“
28.9.2022 Článek Omluva za chybějící info, tělo motoru je odlévané v GB, opracování ve Francii, připíšu to do článku.
21.9.2022 Článek To asi nezměníme, napsat reportáž z akce ještě před akcí zatím neumíme ) Článek je spíš pro lidi, kteří zvažují, jestli na takový kurz vyrazit příští rok. Na všechny zajímavé akce můžou organizátoři dát do kalendáře pozvánu v sekci https://www.motorkari.cz/motoakce/.
7.9.2022 Článek Pravda, od konce dubna nebyl, ale jezdí hodně slušně a na body aktuálně na 4. místě v celkovym pořadí šampionátu.
11.8.2022 Článek Jestli se nepletu tak Martin má v testu na hlavě enduro vyklápěčku Schuberth E1, Vláďa pak enduro-cestovní přilbu Airoh Commander.
15.7.2022 Článek Jen malé upřesnění - autor napsal: "R18 se opravdu víc hodí na majestátní jízdy po centru a kolem Berlína než na ostré vracečky na Passo di Stelvio".

TOPlist